Nyheter MDTV Forum Om Doner

Mange titalls drept i Beirut, tusener såret

Ja, jeg har noe av det samme. PC kjøpt i Nederland har heller ikke Norsk tastatur. I tillegg vegrer det seg å la meg skrive noen ord og autokorrekturen er på plass uten at jeg legger merke til det.
Veldig irriterende.

1 Like

Det finnes de som forsoeker aa vaere serioese og de som kun er alarmister.

Hvem er hvem i kategoriene? Kan du lese folks tanker som gjør at du er så bestemt i oppfattelsen?

1 Like

Trenger kun aa lese kommentarene

Glasshuset, kjære deg. Husk ordtaket om det å sitte i et.

1 Like

Saa du mener det har vaert et atomangrep paa Beirut

Du har sikkert rett Tjatta, jeg vet ikke om flyplassen er like ved havna eller ikke, jeg leser store mengder informasjon fra vitner og andre i kommentarene, det var flere som så Israelske jagerfly ifølge det dem sier på Twitter. Trumps generaler var veldig tydelige på at det var et angrep og ikke en ulykke utifra bildene av eksplosjonene.

Man ser helt klart at det er tusenvis av små eksplosjoner fra ammunisjon som eksploderer like før det store smellet, men om det er en mini nuke eller annen type våpen som er i bruk vet vi ikke sikkert enda.

Vi får gi det noen uker så får vi sikkert flere svar, men i Libanon så tror alle at Israel er involvert.

Personlig så tror jeg ikke det er tilfeldig at dette skjedde på 666 Obamas fødselsdag.

Nei, jeg mener at du går til angrep på enda en av steigans lesere og antar at vedkommende er alarmist heller enn noen som antar at noe kan være tilfelle. Som at Israel KAN ha angrepet Beirut slik de har gjort mange ganger.
Er ikke det å beskylde noen samme som du beskylder smurfen for?

1 Like

Det tok foerst fyr I en fyrverkerifabrikk. Dette spredte seg til lageret med nitrat. Hezbollha avviser at det har vaert et israelsk angrep

1 Like

Riktig Mari, Israel har advart mot at våpenlager fra Hezbollah er plasserte i tett befolkede områder som er en store fare for innbyggerne.

Det israelske militæret sa at utplasseringen av fasilitetene i nærheten av Beirut internasjonale flyplass “bevisst satt den libanesiske sivilbefolkningen i fare.”

1 Like

Greit nok at de gjør. Det betyr ikke at det er sant. Helve MØ er på tå akkurat nå. Hva er muligheten for at det var et angrep og at partene prøver å roe ting?
Jeg tror at det er like mulig som at det var et ulykke. Saken er ikke oppklart enda så spekulasjoner kommer til å være der. Sånn er det alltid.
Hvilken rett gir det deg å anklage steigan lesere for å være det ene eller andre?
La oss lese og kommentere. Vi kan alle lære av hverandre. Du lærer meg mengder men du er ikke noen som er for snill med andre.
Jaha, likte ikke at jeg sa det, så at trakk like. Smålig, men ok. Jeg godtar deg som du er. Hvorfor ikke gi oss andre samme omtanke?

1 Like

Hva babler du om. Det er ikke et personangrep aa be folk sannsynliggjoere paastander de legger ut. Dette er ikke en sekt. Det er et debattforum

Hyggelig at du spør :grin:
Jo, du driver med personangrep. Ikke bare nå. Gå på din egen side og sjekk samtlige av dine kommentarer så ser du et mønster. Det er ikke så lenge siden noen her sa til deg at du fordriver lesere så jeg er nok ikke den eneste som har lagt merke til det.

1 Like

Det blir en smule dumt å kritisere folk for at de prøver å finne ut hva som har skjedd tjatta.

Vi prøver vel alle å finne frem til sannheten.

På denne filmen så ser det veldig ut som en mini nuke, andre filmer så kan man se noe som lignet et missil som treffer samtidig som det smeller.

Ifølge tjatta så skal kun Erna Solberg ha lov å ytre seg som Owrels sannhetsministerium og alle andre sensureres.

1 Like

Nok en udokumentert påstand. Er det Kjell 108 du tenker paa?

Ja, jeg er enig. Det for være nok med sensur nå. Det eneste jeg ikke liker er personfornærmelser. Vi er voksen folk her og bør kunne vise hverandre respekt som medmennesker. Enig eller uenig er uviktig men respekt, det er et stort og viktig ord av betydning.

1 Like

Faktisk ikke, nei men jo, han er med på lista di. Om man er uenig med noen eller ikke liker dem, hvorfor ikke bare ignorere dem istedenfor å oppta kommentatorplass som begrenser seg til kun 100 per tråd? Du er en klok person så du vet hvordan det gjøres.

Jaha, hvor mange udokumenterte påstander har jeg kommet med?

Det du gjør istedenfor er å dele ut sleivspark. Forresten inngår sleivspark kategori personangrep. Er det en måte å vise personlig balanse på?

1 Like

Gidder ikke diskutere din person paa denne traaden. Men ser at forumet stadig sliter med folk som skal bombe det

Jeg orker ikke denne barnsligheten lenger. Smurfen er en steigan leser og kommentator på lik linje med alle oss her, inkludert deg.
Jeg godtar din unnskyldning, selv om du ikke tilbød en og aksepterer at vi er ferdig med dette.
Ha en nydelig dag. Jeg ser frem til flere av dine kommentarer. Som jeg sa, du har lært meg ting og jeg er her som elev. Ikke som lærer.

1 Like

Dette blir for dumt, det er jo nettopp du tjatta og Rune Ulv som bombarderer kommentarfeltet med små onlinere.

Vi andre pleier å poste en kommentar i ny og ne, ikke svare og kverulere på andre sine kommentarer til det maniske.

Det er uhyre sjelden jeg svarer slike angrep, i dag gjorde jeg et unntak, men fra å av er jeg ferdig med det.

Veldig enig i det Mari skriver.

Det er bare timer siden bombene smalt og bare 4 dager siden jeg skrev på FB at på Obamas bursdag 4 aug så vil de skape en stor hendelse.

Nøyaktig hva som skjedde og hvem som sto bak er for tidelig å slå fast enda, vi får etterforske noen uker til før vi får noe endelig svar … Er det en skapt hendelse så er det noen som vil tjene på den og det er uten unntak de som tjener på en hendelse som også har forårsaket den.

1 Like