Nyheter MDTV Forum Om Doner

Månegudinnen har landet

Han hadde ingen fiender, men var sterkt mislikt blant sine venner.

og

Ikke det, nei. Nei, da så. Det var et forsøk verdt.

Robert Whitaker ble frosset ned etter han døde, og da med begrunnelsen at alle ekspertene sier at det ikke er mulig å bli vekket opp igjen, og at ekspertene alltid tar feil.

Jeg er redd for det ja. Men ironien er etter mitt syn likevel smurt tjukt over det hele - enten dette er intendert eller ikke - når Guds skaperverk lovprises på graven til en mann som har brukt år av sin karriere til å utvikle svært skaperverksødeleggende våpen.

Det jeg får ut av illustrasjonsbildene/computergrafikken er at amerikanerne ønsker å understreke et syn der jorda er veldig stor, sentral og viktig, mens kineserne ikke har dette behovet. (Poenget mitt er at dette er illustrasjoner og det at de avviker verken beviser eller motbeviser noe som helst)

For meg viser det tydelig at Kina også vet, og forteller resten av verden det.

Kineserne lager visst også musikk om høye måner.
The Moon is High (trad):

Amerikanerne også:

Den fikk meg til å le, men jeg er nokså sikker på at den er ment som satire.

Her er britenes bidrag, forresten:
The Police, “Walking on the moon”

Mer månehumor:

Bøt øf cørse. Alltid.

Og btw, siden dette er den spaca tråden: Oppy har dævva.

Q: Did you hear about the great new restaurant on the moon ?
A: The food is excellent, but there’s no atmosphere.

Au! Have mercy! Det er relativt vide strafferammer for sånne, INK. :smile:

Jeg var snill! Jeg sitter på flere månevitser som er myyyyyyyyyyyye verre. ( :bomb: )
Hvilke strafferammer snakker vi om? :angel:

Ved Crom, se hvor vi er nå. Dette er ingen vei å forfølge. Du sitter og mer enn hinter om et arsenal av ytterligere bad joke power, og jeg skal begynne å foredra om min justis og mine strafferammer? Det minner ikke så lite om et klassisk rustningskappløp under stemning av gjensidig mistillit, og hvem vet hvor langt ting kan gå dersom det får lov til å eskalere særlig videre.

I fredens tjeneste vil jeg ikke gå inn på dette nå.

Chet Baker er fantastisk, og i og med at dere etterhvert kommer inn på saxofoner, så må jeg bare nevne Ben Webster.

Han sang aldri, bare spillte. Men han har den samme nerve og følsomheten som Chet. Over The Rainbow burde passe bra i denne tråden.

Nå. Snakker. Du. Som. Folk. Erland! Detta er oppvekstens jazzmessige sikringskost og schwære greier! :ok_hand:

Det er måne, sol og stjerner, suppete musicalmusikk, og sax i en litt annen klasse enn E-Street Band og Ole Ivars og de. :wink:

Vil jeg mene. Å, så fint han speller. Mmmmm … :hugs:

Passer veldig bra! :rainbow: :saxophone:

Narresubject. Over the Rainbow i en god versjon passer selvfølgelig over alt.