Nyheter MDTV Forum Om Doner

Man regner med tusenvis av demonstranter mot koronatiltakene i Brussel

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/man-regner-med-tusenvis-av-demonstranter-mot-koronatiltakene-i-brussel/

Protestene mot lockdownpolitikken og koronatiltake øker i omfang. Det har vært kraftige protester på gata i mange nederlandske byer og i København. Myndighetene i Belgia regner nå (28. januar 2021) med at tusenvis av demonstranter vil delta i protester mot koronapolitikken i Brussel 31. januar. Dette skriver The Brussel Times. Tusenvis forventes å demonstrere mot…

3 Likes

Flott. Fint å se at det i hvert fall “der ute” finnes folk med litt tæl :slight_smile:

3 Likes

Nå gjelder det å fokusere på Navalny.

Korona hysteriet er den største korrupsjons skandalen i menneskets historie og de som har medvirket risikerer straffer for lands svik…

Det var ikke tusenvis i Oslo i går. Kanskje 150? Jeg var innom en stund. Stort politioppmøte, de stilte seg også ved alle inngangene til demonstrasjonen. Dessverre ble denne demoen også litt ødelagt av folk som fokuserer på andre saker, en kar som solgte anti-5G-buttons f eks, gratispoeng til de som stempler oss som konspirasjonsteoretikere. Arrangørene burde ikke tillate ting som ikke har noe med saken å gjøre. Jeg har lurt på hva som skal til for å få folk ut. Nordmenn har en nesten grenseløs tillit til medier og myndigheter. Selv folk som har mistet jobben pga tiltakene og er misfornøyde med regjerings støtteordninger, holder seg hjemme. De er ikke skeptisk til hele narrativet, kun til reaksjonen. Det er også Rødts linje. Jeg tror ting må bli ganske mye verre før folk våkner.

At massemedia skriver om at det vil være mange som kommer. Media blåste opp BLM til de grader, så vi til og med fikk demoer i Europa.

I Norge blr det muligens digitalt fakkeltog for Gates og Erna

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.