Nyheter MDTV Forum Om Doner

Macron: Vestens hegemoni er over, Europa kan ikke overleve uten Russland

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/09/macron-vestens-hegemoni-er-over-europa-kan-ikke-overleve-uten-russland/

Den franske presidenten Emmanuel Macron holdt en tale for Frankrikes ambassadører 27. august 2019 som ikke har fått på langt nær den oppmerksomheten i Norge som den burde ha fått. Macron sier rett ut at epoken med vestlig hegemoni er over og at verden er så grunnleggende forandret at Frankrike og EU må utforme en…

Når skal Norge forstå at eraen med “Rule Britannia” er ugjenkallelig over? Når Terje Vigen ror til Danmark og oppdager at de ikke har korn, heller?

Suveren tekst. Takk!

Om Kinas økonomi

The feminin is rising.
Det betyr at østen, BRICS og andre som representerer det feminine vil vil vise vei, mens det maskuline som vesten, NATO kommer til å dumme seg ut og bli valgt bort.
Verden går over fra patriarkalsk til matriarkalsk, og det er noe vi blir nødt til å venne oss til.
Det er en del av en 26 000 års syklus som Mayaene spådde for lenge siden og som mennesket i sin fysiske inkarnasjon har lite å stille opp i mot.
Så er det bare å håpe at dette går så fredelig for seg som mulig.
Men i den fysiske del av virkeligheten blir omveltningene gjerne veldig dramatiske, for den fysiske delen, (dette frekvensplan) er forholdsvis dominerende gjennom sin ubevegelighet.
Det feminine handler på en annen måte, hun sjekker om hun har en god følelse på noe, og så velger hun ut i fra det.
Om du lurer på hvordan østen vil dominere vesten, kan en se på hvordan mannen domineres av kona.
Men om en er en utviklet man, trenger en ikke å ha så hare prøvelser, og det gjelder nok vesten også.

Noen alternative betraktninger herfra :slight_smile:
Så tenker jeg at de spirutuelle lover står over tro, som igjen dominerer valg, som gir følsesmessige konsekvenser, som kanaliserer energien vår, som igjen gjør at vi påvirker materien på det fysiske plan. Ikke så mye motsatt rekkefølge foreløpig, men kanskje det feminine heller vil dominere fra det fysiske over det spirituelle, noe kan tyde på det.

Time will show…store endringer er på vei…

Jøss. Og jeg som trodde Vesten var blitt veldig feminint, mens Østen og BRICS består av veldig maskuline stater. Se der lærte jeg noe nytt i dag også gitt!

Hva med LBTQ-land? De må ikke glemmes de heller!

Fant dette på Russia Insider:

Hahaha! Tatt på kornet frøken Gatekeeper!

Man skal ikke skue hunden på hårene, sies det.
Hun ytterst til høyre ville jeg uansett ikke likt å møte alene i en mørk bakgate.