Nyheter MDTV Forum Om Doner

Lockdown tar liv – svært mange liv

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/lockdown-tar-liv-svaert-mange-liv/

Mange støtter lockdownpolitikken fordi de tror den redder liv. Det de ikke ser ut til å forstå er at lockdownpolitikken også tar liv, svært mange liv. I Storbritannia er det gjort mange vitenskapelig studier som alle peker i samme retning: folk dør i hopetall av lockdown. David Rose har sammenfattet 130 studier for Daily Mail,…

6 Likes

Det gjør progressiv politikk også, men her fremstiller de progressive det som at det ikke finnes baksider.

Det er ikke korona som har gjort Vesten til atomiserte samfunn hvor mange innbyggere lever i ensomhet, og hvor selvmord og skilsmisseraten er skyhøy.

be smart

Også relevant:

Det kan være at det er noen synsere som vil ønske seg selv daue, når vi får fasiten på denne historien.
Men det forusetter selvfølgelig skamvett, og det er det lite av her.
Jeg mistenker at redaktøren skjønner at den eneste sjansen han har til en kommunistisk revolusjon, ligger i å gå tilbake til fortida.

En global regjering er jo kommunisme.

1 Like

Australia burde være en vekker for flere folk: https://www.bitchute.com/video/VVLROvSLd4GH/ (litt lang og noen ganger litt vanskelig å høre, men nyttig å vise til de som har god tid og greie ferdigheter i engelsk)

2 Likes

For den som foretrekker kortslutninger, så.

1 Like

Den nye verdensorden 2030 er en miks av kommunisme og nazisme.

jdhfhdh

1 Like

Fokusert beskyttelse, som er alternativet Pål Steigan støtter, ville ha gitt enda verre tall!

1 Like

Men vi ville ha beholdt frihetene som vi mistet, hvor lite er de verdt for deg?

2 Likes

Dessverre går budskapet ikke så mye ut i MSM, som omtaler det med små bokstaver og ofte kritisk, derfor så får det ikke så mye oppmerksomhet blant folk som det skulle. Det er alternativpressen som gir disse modige menneskene førstesideoppslag, men alt-pressen leses bare av ca 5% av befolkningene, og alt-pressen finnes kun på Internett.

Og Internett og tilgangen til det som folk i Vesten er vant til, er bare tilgjengelig for litt over halvparten av verdens befolkning.
“Almost 4.57 billion people were active internet users as of July 2020, encompassing 59 percent of the global population. China, India and the United States rank ahead all other countries in terms of internet users”. Kilde: Statista.

De andre 41% får aldri lese hva “doctors for Truth” sier, eller WHO rapporten som fastslår av viruset ikke er farligere enn et mildt sesong-influensavirus. De har ikke råd til pc med Internett abonnement de må betale for, og nyhetene ser de bare på storkapitalens tv-kanaler.

Millioner av fattige småbønder tror at grunnen til at de ikke får solgt maten de produserer er et virus som hindrer dem i å få maten til markedet eller at det er viruset som gjør at markedet er stengt. Men det er på grunn av politiske beslutninger gjort av politikere på oppdrag av storkapitalen. Derfor kommer masseopprøret mot massemordet på den for det meste fattige halvdelen av menneskeheten aldri fra dem som er rammet hardest, verdens fattige, og de har ikke krefter til det heller.

Det er den bedrestilte halvdelen som må med stemmeseddelen få den globale storkapitalens politikere ut av regjeringene og erstatte dem med politikere som representerer folk og lands interesser. Men slik som folk lydig underkaster seg alle påbud fra regjeringene virker det som de ikke kan, vil eller evner å tilegne seg alternativ informasjon som gjør storkapitalens agenda åpenbar. Dermed kan de ikke stoppes og desimeringen av verdens befolkning som NWO har planlagt vil fullføres.

2 Likes

Det hadde garantert gitt betydelig flere friske leveår. I Sverige, hvor det har dødd flere tusen mennesker vissnok, av corona, dør det flere friske leveår blant kvinner pga et virus som det i dag finnes vaksine mot, men som flere ikke tar fordi vaksinen koster flere tusen kroner. HPV-viruset gir livmorhalskreft, og det dør altså flere friske leveår blant kvinner i Sverige enn det dør friske leveår blant flere tusen coronadøde. Et corona-lik er verdt én million ganger mer enn et annet lik.

2 Likes

Jeg kikket på Facebookfeeden til partiet Liberalistene, som angivelig jobber for individets frihet, for jeg gikk ut fra at dette partiet var svært kritiske til myndighetenes covid-restriksjoner. Forbauselsen min var stor da jeg så at de omtrent ikke har omtalt restriksjonene.

Merkelig at et parti som angivelig er mot statlig inngripen og for et levende og variert næringsliv, i så liten grad engasjerer seg mot drakonisk nedstengning av samfunnet. I et drøyt halvår nå har de hatt en gyllen mulighet til å profilere seg som forsvarere for individets frihet, og ikke minst for små og mellomstore bedrifters rett til å overleve. Den sjansen har de latt gå fra seg. Hvorfor?

Mulig partiets medlemmer bedriver scientisme, altså fanatisk dyrkelse av “vitenskapelig konsensus”, herunder også nesegrus beundring for big pharma og vaksineindustrien. En del av medlemmene er ihvertfall transhumanister som er sykelig opptatt av sci-fi og påståtte vitenskapelige fremskritt. Fanatisk motstand mot “konspirasjonsteorier” har også vært utbredt i bevegelsen, har jeg inntrykk av.

Når ikke engang Liberalistene er mot lockdown, kan man jo spørre seg hva slags parti som faktisk representerer folkets interesser i kampen mot inngripende og ødeleggende restriksjoner – og myndighetene som innfører dem. Så vidt jeg ser finnes det ingen slike partier i Norge; her debatteres det bare om hver husstand skal få henholdsvis 1 eller 2 “nærkontakter”. Og om hvert kulturarrangement skal ha henholdsvis fem eller seks deltagere.

3 Likes

Siden man redder flere liv med disse innskrenkningene i friheter enn hva alternativet vil innebære, er jeg for min del villig til å akseptere det inntil pandemien er overvunnet.

Det du beskriver, er uhørt. Fins vaksinen, må fellesskapet ta kostnaden! Det må være beskjeden til Sverige.

steigan.no er den eneste nettavisa i Norge som har kritisert koronapolitikken og lockdown fra første øyeblikk.

Det er fuldstændig rigtigt og det er sikkert bare tilfældigt at det er et kommunistisk redaktionslinje, jeg tror det ikke.

Klap dig selv på skulderen redaktionen, det kræver mod og stå imod den pres og den kritik der kommer, det klær en kommunist og være kompromisløs når man jagter sandheden.

Fortsæt det gode arbejde

4 Likes

image

4 Likes

Best å vare forsiktig. Men lock downen er en økonomisk katastrofe helt klart. Vi har ikke penger til mer lock down politikk er min tanke. Men de eldre og utsatte må skjermes.

The US Centers for Disease Control and Protection has found that 300,000 excess deaths were recorded in the US this year – 66% of which are accounted for by the official coronavirus death toll of around 220,000.

Ja, det er uhørt. Men det er uhørte ting vi diskuterer på steigan.no. Rundt 70 norske kvinner dør hvert år av underlivskreft knyttet til hpv-viruset. Og dette er ikke kvinner på 80 år, men kvinner i sine beste år. Og vaksinen koster 4000 kroner. Disse kvinnene, disse 70, har alene mange ganger så mange friske leveår igjen som de som har dødd av corona i Norge. Og nå snakker vi bare om livmorhalskreft og en vaksine mange ikke tar fordi de ikke tar seg råd til det. Når vi tar med alle andre friske leveår som dør, relatert til alle de som ikke blir behandlet på sykehus fordi sykehusets ansatte er friske men i karantene, relatert til selvmord blant unge, fordi de kommunale kontorene som normalt snakker med ungdom med selvmordstanker, disse kontorene, Helsestasjoner for ungdom, er stengt fordi personalet er i karantene eller har en eller annen coronavakt, når vi relaterer til ting utenfor Norge, hvor fattigdommen sementerer seg i milliontall pga coronastengte samfunn, da ser vi et et coronalik er verdt sin vekt i gull, men andre ikke er verdt noe.

2 Likes

white genocide