Nyheter MDTV Forum Om Doner

Leger advarer mot bivirkningene av covid-19 vaksine

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/leger-advarer-mot-bivirkningene-av-covid-19-vaksine/

Feber, svettetokter, migrene og muskelsmerte som kan vare i dagevis er bare noen av bivirkningene som er registrert under utprøving av covid-19 vaksinene til Pfizer, Moderna og andre. Dr. Sandra Fryhofer i American Medical Association sier at bivirkningene kan gjøre at hennes pasienter vil vegre seg mot å ta en oppfølgingsinjeksjon. På et virtuelt møte…

4 Likes

Her må altså folk “testes” for å vite at de er “sjuke”. Så pusher de en vaksine som gjør mange langt sjukere enn hva “symptomene” på “sjukdommen” er, og samtidig hindrer den ikke videre “smitte”. You can’t make this shit up!

matrix

9 Likes

Jeg gjentar meg selv her, men det å selge denne vaksinen kan best sammenlignes med å masseprodusere “kongens nye klær”, som jo må sies å være god butikk.

5 Likes

Vi gjentar oss sjøl stadig vekk i denne galskapens tid. Det får stå sin prøve :slight_smile:

3 Likes

Frysninger så tanna knakk :

"Luke Hutchison woke up in the middle of the night with chills and a fever after taking the Covid-19 booster shot in Moderna’s vaccine trial.

Another coronavirus vaccine trial participant, testing Pfizer’s candidate, similarly woke up with chills, shaking so hard he cracked a tooth after taking the second dose.

High fever, body aches, bad headaches and exhaustion are just some of the symptoms five participants in two of the leading coronavirus vaccine trials say they felt after receiving the shots."
https://www.cnbc.com/2020/10/01/coronavirus-vaccine-trial-participants-exhaustion-fever-headaches.html

… men hva med langtidsvirkningene… det vet de ikke, og hva med evnt bivirkninger på neste generasjon?

7 Likes

Dette er helt vesentlig. Kort fortalt tror jeg ikke kampen kan stå på om man får litt “juling” når man tar vaksinen slik artikkelen antyder at kan skje, men det som er helt avgjørende er jo nettopp faren for uforutsette langtidskonsekvenser.

Det skapes nå i disse dager et narrativ som lyder slik:

“Det gjør litt vondt å få vaksinen, men det er få alvorlige bivirkninger og den er ikke farlig”

Dette er et falskt narrativ. Sannheten er jo mer slik:

“Det gjør litt vondt å få vaksinen, og det er observert få bivirkninger på kort sikt. De langsiktige bivirkningene er helt ukjente og kan være alt fra helt ubetydelige til ekstremt farlige. Vi vet ikke, for det har ikke vært testet nok. Husk at dette er en eksperimentell teknologi, så ansvaret hviler på deg som tar vaksinen (vi som industri tørr ikke ta ansvaret og har avtalt oss ut av det som en betingelse for å levere vaksinen)”.

Tror du de ville solgt mange vaksiner med det siste narrativet der? ikke det? :smiley: men det er jo dette som er sannheten

7 Likes

En god del av vaksinene er ganske tradisjonelle, og selv om man ikke tror det er spesielt sunt med vaksiner, så er det alt for mange som tar disse vaksinene til at de kan være spesielt farlige…

Jeg er enig i at det er ev. langtidsvirkninger som er det interessante her. Og det at vaksinen er hastegodkjent og mer eksperimentell enn det de pleier å være. Og om det stemmer at den ikke hindrer smitte. Forbigående symptomer i noen dager er i seg selv ikke så alvorlig og heller ikke så unormalt.

5 Likes

I NRKs Debatten var vaksinene tema i forrige uke, men ikke en gang spurte programleder hvorfor vi skal ha en vaksine mot et virus med en overlevelsesprosent på over 99%. For det beviser at kroppens naturlige immunforsvar hanskes med viruset. Ikke engang deltakeren fra Fritt vaksinevalg stilte det spørsmålet. Selv om programleder glimtet til som journalist mot Helseministeren for et par uker siden, er hoved-inntrykket av Debatten at programleder styrer unna de viktige spørsmålene.

Det er vanvidd å utsette 99% av befolkningen i yrkesaktiv alder som ikke trenger vaksinen, for ikke tilstrekkelig utprøvde og testede hastevaksiner som kan ha bivirkninger som kan være invalidiserende for mange, for å unngå å smitte et par prosent av befolkningen i høy alder som allikevel er i livets sluttfase. Ekstra skjerming av risikogruppene er et tilstrekkelig tiltak.

3 Likes

I Debatten 12. nov. om vaksinen hadde aftenposten-journalist Ingeborg Senneset på seg en t-skjorte med følgende tekst: “Vaccines work. GMOs are safe. Everything is a chemical”(35min merke)

Tydelig å se hvem sine interesser hun representerer og forsvarer

3 Likes

Det er jo flott, jeg er ca. 1000 ganger mer tilbøyelig til å ta en tradisjonell vaksine (dvs. en basert deaktivert/svekket virus) enn å ta en eksperimentell gen-terapautisk vaksine, som jeg definitivt ikke kommer til å ta.

Personlig synes jeg ikke COV SARS2 er alvorlig nok til å ta en vaksine, litt på samme måte som jeg aldri har tatt en influensa-vaksine og aldri kommer til å gjøre det. Det får være et personlig valg basert på fakta og ikke hysteri.

3 Likes

Ikke for min egen del heller, da jeg ikke er i nærheten av noen risikogruppe, men om jeg skal ut å fly og en vaksine er nødvendig, så vil jeg ta den i steden for å bli hjemme.

At gamlinger tar influensavaksiner er også greit, da gamlinger ofte ikke blir så friske som de var etter en sykdom, og eventuelle langtidsvirkninger betyr heller ikke så mye. Vaksiner på barn er et litt annet spørsmål, men jeg vet for lite til å være sikker på nytte-kostnads-spørsmålet for hver enkelt av dem.
F.eks. er det nok greit å bli vaksinert mot barnesykdommer før man blir voksen, da man kan få varige men om man får de i voksen alder, men ungdomsskolen er nok kanskje et par år for tidlig.

1 Like

På min spilleliste i år

3 Likes

Glimrende oppsummert. Det er galskap å utsette de aller fleste av befolkningen for en slik risiko for et så ufarlig virus for de aller fleste. Så naive kan ikke fag-medisinere i helsedepartementene være, dette er geo-politikk, og med kunnskap om hvor kynisk og nådeløs herskerklassen er, er det god grunn til å mistenke at haste-vaksinene kan være en avledning.

Oppfølgings-vaksinene, “vaksinene” de planlegger å tvangs-vaksinere milliarder med, kan være ha GMO DNA i en plan om å gjøre slaveklassen i NWO til viljeløse og føyelige for herskerklassen. Ikke en konspirasjonsteori tatt ut av løse luften, mange seriøse og fremstående forskere har advart mot dette. YouTube videoene deres har blitt slettet, og Google har fjernet søkeresultater for dette og erstattet det med debunking av “fakta-sjekkere”.

Fra BitChute:
Bill Gates Caught on Video Admitting Vaccines Will Change Our DNA
The Fast-tracked Moderna GMO DNA-Altering Vaccine - Patrick Wood (Technocracy News)
Dr Kaufman: They Want To Make Us GMO & Programmable Organisms, Splicing into Your DNA

Dr. Carrie Madej’s warning on covid vaccine 2020 - MIND BLOWING
“is that these vaccines will change your DNA and therefore whoever owns the vaccine owns the people that are vaccinated totally, like a slaves only much worse. You will be totally owned and if you survive and have children they will be owned by your owner also”.

3 Likes

Nakstad er redd vi skal slappe for mye av når vaksinen kommer:

Hvorfor er det ingen hovedstrømsmedier som er interessert i at Nakstad har aksjer og styreverv i EpiGuard og tjener penger på pandemien?

5 Likes

Fordi big pharma, akkurat som våpenindustrien er som regel på lag med media

Anbefaler å sjekke ut denne dokumentaren om svineinfluensaen for litt over ti år tilbake. Legemiddelindustriens lobby er mektigere enn hva folk flest tror

3 Likes

Her har du også vår egen oligark Camilla Stoltenberg ute og sprer desinformasjon om svineinfluensa:

4 Likes
1 Like

dt201127

1 Like

Nei, det går ikkje over, på lenge. Vaksiner er ingen frelse. Vil du absolutt tru, prøv russisk eller kinesisk.