Nyheter MDTV Forum Om Doner

La ikke trussel om vaksinepass lure deg til å ta korona-vaksinen

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/la-ikke-trussel-om-vaksinepass-lure-deg-til-a-ta-korona-vaksinen/

Av Bjørn Nistad. Vi har etter måneder med smittevernstiltak og nedstenging av store deler av samfunnet blitt vant til påbud og trusler fra dem som styrer oss. Likevel var det trolig mange som i likhet med undertegnede kvakk til da de leste nyheten om at Datatilsynet har sagt ja til elektroniske vaksinepass. Betyr det at…

6 Likes

“Smitten” ER allerede ute av kontroll. Samtidig som tallet på sykehusinnlagte med “korona” er stabilt (på litt over hundre). Og LIKEVEL har regjeringen stor støtte i befolkningen (og blant media) for sin plan om snarlig implementering av portforbud.

Du skjønner, det spiller ingen rolle at nesten ingen blir syke av korona (egentlig influensa), og at enda færre blir innlagt på sykehus. For så lenge folk flest TROR at sykehusene er fulle av koronapasienter som kjemper for sitt liv, og så lenge folk flest er hundre prosent servile overfor Solberg-regimet og dets propagaganda-apparat (media) – kommer de villig til å la seg vaksinere.

Folk flest leser ikke statistikk, og hvis du gir dem link direkte til statistikken hos FHI, Helsedirektoratet e.l. – tror de det er et falsum. Det samme tror de om du forteller dem at 1700 døde i en norsk influensasesong for få år siden, eller at 7600 var innlagt på sykehus med influensa i en annen nylig sesong. (“Korona er MYE farligere enn influensa uansett!”)

Vi kommer aldri tilbake til “normalen” igjen. Dette er The Great Reset.

11 Likes

Det er tilnærmet ingen som som døe eller blir syke nå, men kalde føtter når det gjelder å vaksinere? Nei!

"Smitten vil komme ut av kontroll så lenge man kjører 40 sykluser pcr-test, de tester ikke lenger for influensa fordi de vil bare ha positiv corona og dermed er det bare de med vaksinesertifikat som får reise, får dra på treningsstudia og liknende, og dermed må vi til slutt vaksinere oss, og deretter slutter de kanskje å teste for corona.

Folket kan ikke påberope seg raseri når de selv har bedt om å bli sperret inne. Folket har malt seg selv inn i hjørnet.

Dødstallene er produserte. “Smitte” kan de produsere så mye de vil av med dagens testregime. De kan fortsette å produsere coronadødsfall.

Der er jeg enig.

Jeg håper alle takker ja så jeg slipper.

3 Likes

Dessverre er premisset for denne artikkelen (og vaksinestrategien) feil. Beboere på sykehjem blir så og si aldri sendt til sykehus, det er etablert praksis i de fleste land at sykehjem er siste stopp. Så vaksinen vil ikke ha mye å si før overvektige 50-60-årige (flest innvandrere) er vaksinert, og det vil ta tid. For det er disse som stort sett er på sykehus, sammen med noen hjemmeboende eldre. Det er ingen hemmelighet i helsesektoren, men likevel må ungdom og unge voksne ta støyten.

Dødstallene vil kanskje gå ned noe med den vaksineplanen, men ikke antall innlagte og «belastningen» på sykehusene, på en stund. Og da har det igjen blitt vår og all sykdom blir mindre av seg selv.

Symbolpolitikk igjen, men det meste er jo det om dagen. Når det er sagt vil jeg nok ta vaksinen etter hvert. Som jeg tar influensavaksine årlig, selv om jeg bare har hatt influensa en gang i livet. Alder og kroppsform kombinert med astma og kronisk bronkitt gjør den årlige forkjølelsen til en kamp for pusten, og det er ganske kjipt. For meg, alle uten ølvom og de plagene jeg har trenger selvfølgelig ingen av de vaksinene.

2 Likes

Matvaresituasjonen er prekær, USA er på randen av borgerkrig, økonomer spår et gigantisk krakk, verdensomspennende dataangrep og nye pandemier er varslet, arbeidsledigheten er skyhøy, næringslivet er på knærne og den økonomiske eliten står samlet bak planene om et Great Resett. I tillegg står store deler av befolkningen dypt investert i troen på dommedagsprofetier og bunnfalsk vitenskap, den eliteeide pressen spiller samstemt sørgemarsj, og det er mange usikkerhetsmomenter i Nistad sin analyse. Han skal ha takk for at han prøver å finne lyspunkter i tilværelsen, men jeg ville heller satt pengene mine på at jorda er flat.

7 Likes

I denne videoen konkluderer Prof. Dr. Sucharit Bhakdi med at det ikke finnes grunnlag for å ta noen genmanipulerende vaksine mot Sars Cov.19,

Immunity and Immunization by Prof Sucharit Bhakdi:

Og om den forsvinner fra Youtube pga sensur, så ligger den også ute på bitchute.

3 Likes

Djevlane får dei truskyldige til å utføre sine udåder.
Det er mistanke om at aukande dødstal i England og Israel er eit resultat av storstilt vaksinering. Jødar køyrer til arabiske byar for vaksinering, arabarane vil ikkje ha, og går fri. (Ref.Shamir/Unz)
Og kva med folk i Mexico og Kviterussland?

2 Likes

Bra forsøk på en litt positiv vinkling fra artikkelforfatter, men jeg deler de betraktningene som er gjort her i kommentarfeltet så langt.

Vi har allerede en situasjon hvor «smitten» , som på mange måter ikke betyr noe særlig, er frikoblet fra det som egentlig betyr noe, antall innlagt på intensiv og antall døde. Allikevel er dette nå tallet vi følger, og det er helt meningsløst, men folk har akseptert det.

Antall døde er jo ca halvparten av en vanlig influensasesong, som jo tilsier at dette har vært en overreaksjon av episke proporsjoner. Antall innlagt på intensiv er lavt i forhold til kapasitet.

Så lenge vi PCR-tester og attpåtil kjører de på 40 sykluser (vitenskapelig meningsløst) kommer «smitten» til å vedvare, og det er alt de trenger for å fortsette i det uendelige med dette sirkuset.

Dette er keiserens nye klær, og intil han lille ungen påpeker at keiseren er naken kommer ingenting til å skje.

6 Likes

Du setter din lit til eventyr? Tilbake til noe jeg har skrevet om før. Dagens situasjon kan spores tilbake til manglende overgangsrite mellom barndom og voksenliv. Dagens “voksne” er bare forvokste unger som håper mamma snart kommer på banen og ordner opp. Hadde det vært noen voksne i rommet hadde denne komedien vært over på et blunk.

7 Likes

Hurtigutviklede korona-vaksinene

VS

Experts say the law is clear: COVID-19 vaccination can be required as a condition of employment, with certain caveats

Med jobb eller uten jobb…

1 Like

Det som jeg ikke har fått svar på er hvorfor ikke folk som har hatt korona , og visserligen har antistoffer i blodet , skal få et pass på lik linje med vaksine-pass.
Det blir jo helt håpløst hvis en må vaksinere seg for å få komme på et fly etc.

1 Like

Jeg har fulgt litt med på denne vaksineringen som foregår over hele verden.
Israel har utmerket seg med en rask vaksinering av hele folket.
I skrivende stund har 20 prosent av folket vaksinert seg , og en kan regne med at ca.10 prosent allerede har hatt koronaen.
Det vil si at 30 prosent har anti stoffer i seg , men antall nye smittede fortsetter å øke .
Hjelper ikke vaksinen for flokkimunitet ?

2 Likes

Det vet vi ikke ennå, i følge FHI.

3 Likes

En glimrende analyse av Bjørn Nistad som er helt korrekt om tiltakene hadde handlet om korona.

Som de fleste vet så har det ingenting med korona å gjøre, men derimot SatanKlaus og WEF sin The Great Reset.

Rottene er lette å lese, man kjenner lusa på gangen etter hvert, når Erna vil ha portforbud og militæret i gatene nå flere mnd etter at de har startet med vaksinering så vet man at dette er noe langt større.

Ordren om portforbud kommer så klart fra overnasjonale krefter (WEF ), det er ikke noe Erna har funnet på i fylla.

På senhøsten 2019 laget hun unntaksloven, en lov som ikke skulle tas i bruk, bare noe man hadde om det skulle dukke opp en nasjonal krise sånn plutselig, …ups … noen uker etterpå så kom påstanden om Covid 19 og loven tredde i kraft.

Samme sier de om portforbudloven. det sier seg selv at de vil spre en påstand om en superfarlig mutasjon der mange vil dø, det er så klart de vaksinert som dør av GMO vaksinen.

31 jan er Hitler loven på plass, allerede i feb/mars vil de vaksinerte starte å dø som de nå vil kalle bølge 3.

Om Erna vil bruke bombefly og bombe hus med flere en 5 personer og skyte folk som bryter portforbud gjenstår å se, men etter alt vi har sett til nå så er det ingenting som overrasker lenger.

feb/mars starter folk å dø av vaksinen sier helse professorer siden vaksinen gjør virus og bakterier usynlige for immunforsvaret så infeksjoner kan vokse i fred frem til du dør.
Det passer perfekt inn med timingen av Ernas portforbud.

PROFESSOR DOLORES CAHILL: WHY PEOPLE WILL START DYING A FEW MONTHS AFTER THE FIRST MRNA VACCINATION

5 Likes

bilde

2 Likes

Her er det en såkalt “vaksineekspert” fra UiO som påstår at det er mindre risiko ved de eksperimentelle Covid-vaksinene enn ved vanlige vaksiner og at de slett ikke er hurtiggodkjent og hun ser også rakt bort fra at man faktisk ennå ikke vet om vaksinene gir flokkimmunitet (iflg FHI).

Påstandene stemmer så dårlig med så mange andre kilder, at dette kjøper jeg bare ikke.
Jeg lurer jo litt på hvorfor hun framstår nesten mer som en bruktbilselger enn som en nøytral fagperson.
6 Likes

Hun jobber med å utvikle en DNA-vaksine mot fugleinfluensa, så det er kanskje ikke så rart at hun er entusiastisk:

4 Likes

Hun sikrer seg ihvertfall hjemmel til å gjøre det, så det er ingen grunn til å tro at det ikke kommer til å skje.

Hva håndheving av portforbud angår: Det blir nok satt opp veisperringer/checkpoints man må passere. Visse yrkesgrupper får passere disse, men folk flest får ikke. Slike veisperringer blir bemannet av militæret, sivilforsvaret, politiet og diverse frivillige (kapoer). Der må man vise frem et papir eller en digital signatur som gir en rett til å passere.

I tillegg blir portforbudet håndhevet av de “gode nabokjerringene” som står i vinduet og angir folk til regimet. Ser de at naboen går ut når han ikke har lov til det, ringer de regimets lokale representanter.

Blir også interessant å se hvordan bevæpnede droner tas i bruk for å håndheve portforbudet.

3 Likes

“Og i en situasjon der praktisk talt ingen dør eller blir innlagt på sykehus grunn av korona – og der nesten all kjenner til de hundrevis av ofrene etter massevaksineringen mot svineinfluensa – vil trolig bare en begrenset del av folk utenfor risikogruppene ønske å ta en hurtigutviklet vaksine ingen kan vite om er trygg. Og når bestemor og andre i risikogruppene er vaksinert, vil folk neppe overholde myndighetenes smittevernspåbud lenger”.

Det må bli de færreste, for så langt i “pandemien” har det norske folk vist seg helt ukritisk til hva regimet har kommet med av nedstengninger og tiltak. Det kan virke som de aller fleste ikke kan finne alternativ informasjon, men det er nok heller at de ikke vil, de stoler på regimet og dets propagandaapparat norsk hovedstrøms-presse og media.

De har latt seg indoktrinere og hjernevaske av MSM, så store deler av befolkningen stiller overhodet ingen spørsmålstegn ved en “vaksine” som er utviklet mot et virus de ikke har isolert ennå, og påvist av en test som ikke da kan være spesifikk for viruset, og dermed bare kan gi falske positive med PCR-testen med 40 cycles.

Men det får ikke folket vite som bare informerer seg med MSM, som ikke forteller at “vaksinen” ikke har likheter med tradisjonelle vaksiner som inneholder en stor del avdøde patogener. Injeksjonen som regimet vil presse, lure eller tvinge folk til å ta, inneholder GMO-DNA med ukjente nanoteknikkbaserte-komponenter, og som det er vanskelig å tro kan ha blitt utviklet i den korte tiden fra korona-krisen (ble) startet.

Når en da påpeker for dem at da handler det om befolkningskontroll og befolkningsreduksjon, og er en konstruert krise for en ny verdensordning, blir en kalt konspiratør før en får fullført setningen.
Et folk som ikke interessert i politikk, verken nasjonal eller internasjonal, de er bare interessert i forbruk, og evner ikke å tenke langsiktig.

Et folk som i flere generasjoner har levd i verdens tryggeste land og velferdsstat har senket garden, og lagt landet og folket i hendene på politikere som representerer den globale storkapitalen og ikke folk og land. Hadde de gjort det, hadde injeksjonen aldri blitt tvunget på folket.

3 Likes

Det gjelder å holde oppe smittetrykket. Men de burde muligens finne et annet navn enn Forsvaret.

Skal de trene på å håndheve portforbud?

3 Likes