Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kvinnor och män offras på feminismens altare

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/03/kvinnor-och-man-offras-pa-feminismens-altare/

Av Ann Charlott Altstadt Jag har alltid kallat mig feminist trots att etiketten kändes tvångs­påklistrad när jag en gång valde det politiska vänsterpaketet. Kanske handlar mitt obehag om att du som feminist förväntas försvara redan färdigtuggade teser och trendbestämda teorier. Systerskapet är en ängslig sekt där auktoriteter lägger ut partilinjen. De som tänker själva stöts…

Personlig er jeg lei dette at kvinner skal tilbake til kjøkkenbenken, kvinner hater denne. Derimot ser jeg hvordan kvinner storkoser seg når de lager mat sammen, og vil derfor foreslå at kvinner bør få vende tilbake til landsbygryta. Ikke det at de skal ta alt slitet mens karene sitter i skyggen og spiller sjakk og røyker vannpipe. Men jeg ser da aldri kona så lykkelig som når hun kokkeserer sammen med en gjeng kvinner fra hjemlandet.

“It takes a village to raise child” sier et afrikansk ordtak. Men jeg tror jammen at det også trengs en landsby for å gjøre ei kvinne lykkelig.

Kanskje du har sansen for denne artikkelen fra resett ?
Det var mange som syns den var bra.

"Personlig er jeg lei dette at kvinner skal tilbake til kjøkkenbenken, kvinner hater denne."
Ingen regel uten unntak: )
Den kvinnelige kokk, som ikke kan få nok. :slight_smile:

Modern feminism is another NW0 Communist front inspired and led by Marxist Jews. Most of the leaders of the “second wave” were “red diaper babies”, so called because their parents were Communists. They are characterized by a bizarre conviction that Western Civilization is evil because it was created by men, and therefore needs to be torn down. It has turned the university humanities curricula to mush and psychologically sterilized two generations of women.
http://rense.com/general28/newp.htm

Takk for tipset! La inn følgende kommentar hos Resett:

Selv våger jeg stolt å påstå, som kvit middelaldrende mann, at kulturen som blomstret fram i grenda mi oppunder Totenåsen rundt forrige århundreskifte, var vår vestlige sivilisasjons høydepunkt: http://permaliv.blogspot.no/2018/02/most-important-house-of-norway.html

Ellers kan man fremdeles trygt sende sine barn til et studie i humanetologi, med Norges første og fremste humanøkolog, Terje Bongard, i front. Et fag som, i alle fall ikke i Norge, er infisert av feministisk og ny-marxistisk ideologi (personlig vil jeg derimot anbefale ny-marxismen til Pål Steigan, han har fornyet seg kraftig det siste tiåret!). Som jeg skrev i en annen kommentar nylig:

"Hvis han har rett, er universet ikke rasjonelt. Fornuft – den disiplinerte bruken av nivået av vilje kalt intellektet – er ikke en nøkkel til sannheten om ting. Det er rett og slett den systematiske utnyttelsen av et sett mentale vaner som viste seg å være hensiktsmessige for våre forforeldre der de strevde med de vanskelige, men intellektuelt lite utfordrende oppgavene med å holde seg mette, tiltrekke seg make, jage bort rovdyr og lignende, og som senere ble tatt ut av kontekst og satt i arbeid med å produsere kompliserte historier om hva som forårsaker representasjonene vi opplever.

Å si noe slikt, og ikke minst underbygge det med mengder av begrunnelser og bevis, er å frontkollidere med en av de mest gjennomgripende forutsetningene i vår kultur." - J.M. Greer, oversatt av Achsel Ford

For de som vil være vitne til en frontkollisjon: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1457&v=H_mrRhQ0EGY

Det er kun gjennom InnGruppe-Demokratiet (IGD) vi kan oppleve full kvinnefrigjøring på kvinners premisser!

“Jeg gjør et forsøk på å beskrive denne kjønnsulikheten i uttrykk (strategi) i boka: Det handler om ulikheten i pådrivet på ulike arenaer: Menn har statistisk høyere show-off-behov, som fører til mer synlighet i utgrupper, store arenaer, toppstillinger osv. Kvinner er akkurat like gode, eller bedre, til å debattere, men føler/kjenner seg mer hjemme i inngrupper. Statistisk slår dette ut i aviser og offentlighet. Jeg er overbevist om at vi snart har et fag som heter evolusjonær sosiologi, som vil revolusjonere faget. Formål: Øke friheten for begge kjønn.” – Terje Bongard

La inn følgende kommentar på egen blogg:

Selv våger jeg stolt å påstå, som kvit middelaldrende mann, at kulturen som blomstret fram i grenda mi oppunder Totenåsen rundt forrige århundreskifte, var vår vestlige sivilisasjons høydepunkt.

“Men han har et viktig poeng: vi står midt i en kulturkamp – det hjelper ikke å ha den beste politikken og de beste løsningene. Man må vinne kampen om kulturen.”

Min kultur er vel utdødd, derfor kan jeg vel selv også karakteriseres som en levende død. Kanskje derfor så mange skygger unna meg.

Allikevel kommer jeg til å fortsette kampen for min døde kultur!

Kulturmarxismen ble vel oppfunnet av noen jøder som forsto at de selv som folk ikke har de kvalitetene som ved naturlig seleksjon hadde latt dem styre spesielt mye. Ikke var de mange nok heller, så de måtte finne på noe annet for å få kontroll på verden. De bestemte seg da for å innføre Ravende Galskap™ inn i hjernene til folk. Kulturmarxisme er et av flere redskaper for å oppnå dette destruktive forkvaklede målet.