Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kronprinsesse Mette-Marits forklaring om kontakten med Epstein holder ikke

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/kronprinsesse-mette-marits-forklaring-om-kontakten-med-epstein-holder-ikke/

Kronprinsesse Mette-Marit innrømmer at hun har hatt flere møter med den pedofilidømte Jeffrey Epstein i perioden 2011–2013 og hun beklager at hun ikke sjekket fortiden hans grundigere, skriver DN. Kronprinsessen sier: «– Jeg ville aldri hatt noe med Epstein å gjøre dersom jeg hadde vært klar over alvorlighetsgraden av hans kriminelle handlinger. Jeg burde undersøkt…

4 Likes

Epstein ble ikke dømt for pedofili. Seksuelle overgrep mot mindreårige er ikke uten videre det samme som pedofili. En viktig årsak til at det i norsk lovverk skilles mellom saker hvor ofrene er under hhv 14 og 16 år er jo nettopp også at det ikke går noe knivskarpt skille mellom barn og ungdom eller for den saks skyld ungdom og voksen. Overgrep mot de under fjorten år kan nesten uten videre kalles pedofile. Men også der er det jo en uklar “sone”. At det ikke nødvendigvis dreier seg om pedofili gjør det ikke mindre alvorlig. Men det er også viktig å forsøke å tenke klart her for å forstå hvordan Epstein kunne “lykkes” gjennom så mange år både som overgriper og i rollen som utpresser. Det Epstein utnyttet både som overgriper og i sin utpressingvirksomhet på vegne av både seg selv og de som har stått bak ham, det er nettopp den der uklare “sonen”. Hadde han klart og tydelig forsøkt å trekke alle disse andre inn i det som opplagt kan kalles pedofile ovegrep så ville han forlengst ha vært idømt lang fengselsstraff. Og det er nettopp fordi han hadde denne preferansen at han kunne benyttes av de som stod bak ham. Former Israeli Intel Official Claims Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell Worked for Israel

1 Like

Ja hvorfor var det intressant for Mette Marit å treffe Epstein? Jeg har foreløpig ikke trudd at hun var ute etter mindreårige jenter å leke doktor med, altså må det være noe annet.

Det må evnt ha vært motsatt - ute etter “leke doktor” med en mann som var gammel nok til å være faren hennes. Det er ihvertfall et faktum at forskjellen i alder mellom Epstein og Mette-Marit er stor nok til at hun passet svært godt inn i “målgruppen” av unge jenter som kunne benytttes i denne utpresservirksomheten hans - da hun var i tenårene. Det er sånn sett ihvertfall nærliggende å tenke at hun kan ha truffet ham helt tilbake på slutten av 1980-tallet eller begynnelsen av 1990-tallet før hun og “kronprinsen” ble et par. Den “utsvevende livstilen” hennes på den tiden kunne ihvertfall passe bra. Også det som hånd i hanske med de andre som ble trukket inn i “edderkoppnettet” som Epstein og Ghislaine Maxwell etablerte og opererte på vegne av sine oppdragsgivere.

Epstein var søkkrik og har tildels vært fredet i mange år. Tyter jo ut at han har vært en edderkopp for noen. Innflytelsesrike mennesker som menger seg med “modeller og” småjenter" er et suverent pressmiddel. Men vil noen ta for seg regnskapet FBI?

1 Like

Media bruker ord som “pedofili”. Epstein Island er politikk på verdensnivå. Det finnes en HD med 700 videoer - formodentlig med 700 ledende politikere - som vil få sin karriere ødelagt dersom videoene blir offentlige.
HD’en er kopiert opp i 10 ex, og de befinner seg i Russland

Ghislaine Maxwell, datter til Robert Maxwell har fått underlig liten oppmerksomhet.

“He has done more for Israel than can today be said."[ Yitzhak Shamir om Robert Maxwell.

3 Likes

Det du poster er mest disinfo. Sock puppets har ingen troverdighet.

Det en før pleide å kalle tabloidaviser bruker slike ord og det nettopp fordi det bidrar til å gjøre det vanskeligere for folk flest å tenke klart. Istedet for å grave videre selger slike “tabloide” medier mer eller mindre overfladiske historier som snarere virker systembevarende enn virkelig oppklarende - som her ved at fokuset havner på “den pedofile” og ikke der det snarere burde vært, nemlig på dem som stod bak ham.

Webben fitzinfo.wordpress.com redegjorde for flere år siden med massive og grundige artikler at Ghislaine Maxwell var en føringsoffiser i Mossad og Epstein en underordnet.
Det aller siste nå er at en Patrick Kessler (pseudonym) sitter på timesvis med filmopptak av elitens knulling med mindreårige gutter og jenter.
Dette er naturligvis klassisk blackmail-redskaper,men akkurat dette aspektet med Mossad nekter offisielle medier å løfte fram,men det er jo selve hovedpoenget.
Hvis man skal treffe the gliterati i New York er det helt uunngåelig at en møter CIA og MOSSAD agenter samt gangstere av alle kalibre.
At webben fitzinfo ble tatt av nettet kom ikke som noen overraskelse for meg; de var best i verden på temaet om Mossad.

3 Likes

Det er vel ingen her som tror at deep state media vil “grave videre”
I tilfelle Russiagate, hvor Dagbladet of VG sitter med skjegget i postkasse, har de et problem. Hvordan begrave Russiagate uten at folk legger merke til begravelsen?
steigan.no vil bidra med sitt med å avspore alt sammen til “Israel”

Epsteins advokat, Alan Dershowitz. Advokaten førte saken hans da Epstein ble dømt for menneskehandel i 2008.

Alan Dershowitz er moralsk på nivå med hans klient Jeffrey Epstein. Det som synes gå igjen i denne saken er at den involverer relgiøse mennesker inblandet i menneskehandel og utnytting av unge jenter.

Denne vidoen med Norman Finkelstein har jeg lagt ved kun fordi jeg finner den aldeles fantastisk fornøyelig å se på :slight_smile:

3 Likes

Han ble ikke dømt for pedofili, men det var fordi han - som Acosta sa - var “intelligence”. Det finnes vitneforklaringer som knytter han seksuelt til 12-13-åringer. Og traffikering av barn ned i åtte års alder.

Et av vitnene forteller hvordan de jentene som var tydelig minderårige, ikke blandet seg med gjestene, men bare de som kunne gå for å være gamle nok. I tillegg er varierer lovverket fra stat til stat (og han hadde minst fire eiendommer under amerikansk juridiksjon. Denne honning-fellen var gjennomført.

Ikke glem Les Wexner - som eier Victoria Secrets - han overdro huset i New York vederlagsfritt til sin “formues-forvalter”. Og jeg har hørt av folk som har rigget data-utstyr for Epstein, at alt ble sendt til en adresse i Ohio, som er også er Wexners hovedsete.

2 Likes

En tidligere politi-mann fra Palm Beach- John Mark Duggan - sitter på hundervis av filmer, fra beslaget som ble gjort der. Disse filmene har også FBI.
Shaun Attwood bringer mange tråder sammen, jeg anbefaler hans kanal.

1 Like

Det jeg ikke forstår med denne saken, er at dette er et angrep i hjertet på eliten. Jeg forstår ikke hvordan, eller hvorfor det i det hele tatt får så mye oppmerksomhet. Til og med massemedia som VG skriver nå om en sak hvor deres eiere er mer eller mindre direkte involvert. Jeg har lest mye og tror ofte at jeg forstår mye, men her forstår jeg ingenting.

1 Like

Det var NYPD som gjenopptok saken, og så vidt jeg forstår, så var det folk som tidligere hadde gått gjennom Anthony Weiners lap-top. Og så har vi et annet internett i dag, etter Wikileaks.
Jeg forstår godt at de hater Assange.

2 Likes

Nå kom det frem på TV2 at også Krompens Ex, Celina Middelfart også var en flittig gjest hos Onkel Epstein.
Samme med andre super kjendiser som Stormester og mediamogul Rupert Murdock og Matt Groening, Simpson skaperen og 33 graders Frimureren.

Det er nok ingen som tror at Mette Marit var på pedo orgier med Epstein, men Epstein var medlem av samme Illuminati selskap som de blåblodige på slottet. The Commite of 300 der både Kongen og Krompen er medlemmer.

Committee of 300 gruppen er også kjent som “Hidden Hand”, som ledes av Rothschild-familien til internasjonale finansfolk og de beste nasjonale bankinstitusjonene og kongefamiliene i verden.

De møtes i hemmelige møter totalt utenfor alt av demokratisk kontroll for å forme fremtiden våre, de påstår at de er utvalgt til å herske til evig tid og vi er valgt til å være fattige undertrykte slaver uten rettigheter for disse psykopatene.

https://www.conspiracycircle.com/membership-list-of-the-illuminati-committee-of-300/

1 Like

Man blir uansett ikke dømt for pedofili. Lovverket handler om hva man har gjort, ikke om drivkreftene. Pedofili, om man kan få psykiatere og psykologer til å stadfeste en diagnose, så vil det vel evnt kunne gi mildere straff. Jeg har ellers ikke fått med meg at Epstein skal ha vært involvert i overgrep mot barn. Og jeg har nå lest en god del artikler om både han og nettverket bak han. Jeg blir i og for seg ikke overrasket om det stemmer. Men ikke engang det du skriver betyr jo uten videre at Epstein selv har vært opplagt pedofil. Det blir ellers litt påfallende her at du ikke engang selv gidder å føye til en eneste lenke for å støtte opp om det du påstår.

Ja, kanskje spørsmålet er litt mer via omveier? Hvilket forhold hadde Epstein til Barbro Ehnbom og hennes spesielle girls only organisasjon hvor Sveriges Carl Philip møtte sin kone? Kanskje spørsmålet burde være hvordan møtte Håkon Mette Marit?

2 Likes

De gjør hva de kan for å bli kvitt oss. For nå er de avhengig av oss, til å utføre tjenester for dem.
Det er den mye omtalte tjeneste-økonomien- og som også innbefatter produksjon av unge jenter.
Med roboter ville en stor risiko-faktor være eliminert, for da ville ingen sladre, eller få skrupler.

2 Likes