Nyheter MDTV Forum Om Doner

Krampaktig hemmelighold

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/krampaktig-hemmelighold/

Statsministerens kontor (SMK) ønsker ikke at tekstmeldinger mellom helsetoppene og regjeringen i dagene før Norge stengte ned 12. mars skal offentliggjøres. Hva er det de ønsker å skjule? Regjeringa driver et krampaktig hemmelighold av hva som skjedde i dagene før Norge stengte 12. mars 2020. Nå er dette blitt ei sak der både koronakommisjonen, opposisjonen,…

6 Likes

At de ikke visste noen ting.

Det var artikelen fra Imperial College i London som forutsa at vestlige helsevesen ville knele om smitten fikk herje fritt, som direkte førte til nedstengingene, noe også Frode Forland har fortalt.Han fortalte også at suksessen med hvordan nedstengingene i Asia viste at coronasmitte kunne bekjempes var viktig input. At Norge og andre vestlige land ikke hadde nødlagre var nok også veldig utslagsgivende, selv om jeg ikke har lest noen offisielle hevde det.

2 Likes

Uavhengig av manglende kunnskap eller overlegg har inngripende tiltak som umuliggjør drift i en rekke bransjer store kjente effekter. Regjeringen har ødelagt samtlige høytider i 2020 og med det svekket opplevelser mange ser på som høydepunkter gjennom et år. Tidligere har sekter som nekter sine medlemmer å feire allmenne høytider blitt sett på som sære.
Gjennomsnittsalderen for døde med covid i Norge er fortsatt i 80-årene. Flertallet av de døde har bodd på eldrehjem o.l.(174 registrert)
I snitt lever eldre i to år på eldrehjem før de dør. Dødstall går opp i vinterhalvåret hvert eneste år. Ca 40 000 dør også i år i Norge. Meldinger om døde med covid som medvirkende årsak kommer på avisenes forsider… Under 1 %(316)

4 Likes

Epidemien er i praksis over. Mindretalsregjeringa får herje fritt med eit mediedopa skremt folk. Fleirtalsopposisjonen i Stortinget framstår politisk impotent i ein unik unntakstilstand for landet. Ansvarlege alternative medisinske fagfolk blir undertrykt i politikk og media.
Ein rørleggar og ein hotellfagutdanna utan medisinsk bakgrunn kan, i sine politiske maktposisjonar, tillate seg å diktere livsførselen til det norske folk. Nesten alle media sviktar innbyggarane i landet.

3 Likes

Dette er da ikke noe nytt. Media har hatt i oppgave å bestemme hva folket skal tro er sant siden 2vk, skremme folket til å innordne seg, og få de redde for hva som skal skje om ikke folket oppfører seg lojalt.

Om ikke vi velkommer vår egen minortetsstatus i eget land, er vi rasister, slutter vi ikke kjøre bil, så går verden under, og om vi mener at kvinner og menn ikke er helt like, så er vi sadistiske kvinnemishandlere som ønsker et helvete for egne døtre.

Det var i går. I dag er mye av den såkalte alternative pressen like styrt.

1 Like

Det var på vårparten, men i sommer skulle det i ihvertfall ha vært klart for Helsedepartementets medisinske fagfolk at overlevelsesprosenten for viruset er over 99%, gjennomsnittsalder for de som omkommer er nær eller lik gjennomsnittlig levealder i landet, at 90% som får påvist viruset ikke vet at de har det engang, påvist av test som gir en høy prosentandel falske positive, og over 9,5% som blir syke ikke trenger behandling.

Da skulle nedstengningene og tiltak for de 99,5% av befolkningen som ikke er ikke er i risikogruppen ha opphørt, og tiltak kun settes inn for de 0,5% i risikogruppen. I stedet fortsetter regjeringen med hjelp av opposisjonen (har vi det?) å ødelegge spesielt næringslivets små og middelstore bedrifter på en slik måte at mange ikke vil kunne starte opp igjen, og ødelegger skole og utdanning som gjør at et skoleår for mange har gått tapt.

Nedstengningene og tiltak som sosial distansering, masker og karantene gir skader på befolkningen, spesielt unge, og som vil merke en generasjon. Nedstengningene har ikke noe som helst vitenskaplig og medisinsk grunnlag, og som tusener av virus-pandemieksperter og leger som ikke slipper til i storkapitalens MSM har påpekt.

Om det var ekte panikk og i beste mening regjeringen stengte ned i vår, så kan de ikke forsvare at tiltakene har fortsatt og blitt forsterket etter at statistikk på sommeren klart viste at det ikke er farligere en et alminnelig sesong-influensavirus.

Men så er også regjeringen og medspillerne i “opposisjonen” den globale storkapitalens politikere, og den totale ødeleggelsen av BNP-økonomien for arbeider-og middelklassen er en strategi den globale storkapitalen har for å innføre et helt nytt økonomisk system i deres The Great Reset for deres NWO.

2 Likes

Jeg tror ikke Helsedepartementets medisinske fagfolk er helt enige med dine fakta.

Igjen er ikke de fleste medisinske fagfolkene enige i at kun 0.5% er i risikogruppen. Ikke vet jeg helt hvor mange de mener det er, men at de tar avgjørelser basert på hva de mener er fakta, er helt slik som man kan forvente.

Og her er jeg 100% uenig, og det er nok Helsedepartementet også. De fleste i min familie har hjemmekontor, og har egentlig ikke så store problemer med det, selv om det ble kjedelig for de som bodde i leilighet i våres.

Det er den statistikken DU tror er riktig, men de har andre tall de tror på.

The Great Reset er et meme hvor alle iberegnet forkjemperne tolker inn i det hva de vil. Om man spør 100 ulike aktører på både tilhenger- og motstandersiden, så vil man få 100 forskjellige svar. Det er mye mulig at noe vil ende opp med å bli kalt “the great reset”, nå som korona har endret så mye at man kan legge på litt til, og det er almen viten at man ikke med sløse med kriser, men helt hva som dette vil innebære virker ikke være bestemt ennå.

Åja. Rune støtter regimets alle koronatiltak og mener The Great Reset er noe man innbiller seg. Argumentet som føres til torgs er at det vil føre til mindre innvandring om vi oppgir vår selvstendighet og lar globalistene få styre våre liv.

" Reparations
Though slavery was abolished in the United States in 1863, former slaves were not compensated for their servitude. For years, state and local governments looked into reparations for African-American descendants of slaves, but they are yet to see such measures…Reparations are important because they are an acknowledgment and an apology for the injustice that took place,…"

“whites and Blacks”
“Demanding an end to racism, and a remedy for its legacy, is not just morally correct but a boost to economic development”
“According to a 2019 McKinsey report, median Black families have 10 times less wealth than median white families”

“Twenty percent of young Black or Arab French people reported being the victim of brutality in their most recent police interaction—well above the 8 percent of their white counterparts”
1 Like

Stort sett ja. Mer stengte grenser, arbeid hjemmefra som dreper storbyene og tillitstapet ovenfor media og deres eksperter, er alle fine ting som kommer fra nedstengingene.

Tja. Noe vil nok ende opp med å bli sett på som “The Great Reset”, men hva det blir i praksis er ennå uviist. Globohomo har brukt opp den nødvendige tilliten på politisk korrekt piss, til å få gjennom noen radikale endringer som går mot folkeviljen i Vesten.

2

Og du har tillit til MSM når de sier dette?

Jeg har null tillit til runeulls rolle som systemkritiker. Faktisk tror jeg han er et globohomotroll.

1 Like

Tragisk . Denne planen er det mekket på i 100 år, og folk ser bare det selvsikre smilet på ekstremglobalistene.
Det er mange paraleller her, selv om jeg vet du ikke er enig i alt :

Vet ikke om du så unntakene :

https://forum.steigan.no/t/la-oss-ta-debatten-om-koronatiltakene/7754/18

Jo. men antallet innvandrere har gått ned drastisk i hele Europa.
corona closed borders
Asylsøkerunntakene er også provoserende for mange, og det er heller ikke bare negativt.

Jeg får lese meg opp i morgen.
Jeg får ta kvelden tidlig, siden det er fredag, og lade batteriene, og la pus ta researchen mens jeg sover :wink:

Rune later som det ikke betyr noe at lover og reguleringer forandres mens folk er innesperret. “Se så fint det er. Ren luft og hjemmekontor. Og innvandringen har stoppet opp. Tjohoo!”. Så når dere slipper ut om et års tid har dere ikke lenger noe land. Og fri flyt av arbeidskraft på hele kloden. Hvor folk til enhver tid kan oppholde seg avgjøres av en vaksineapp. Om du har vist tegn til digital uro om den nye tiden eller i andre sosiale fora snakket ned eliten vil vaksinen også inneholde beroligende midler. For ditt eget beste.

1 Like

Vaksineringen begynner om noen måneder, og ingen i min familie eller bekjente er eller har vært innesperret. Noen hadde hjemmekontor, andre gikk på jobben, og for de som bodde i Oslo i en leilighet, var dette noget kjedelig. (De har senere flyttet til et hus) Jeg har ei kusine som må bruke maske på t-banen til jobben nå, og ellers et par tre til på butikken, men ellers er ikke det noe som benyttes av folk jeg kjenner.

Tiden for mer fri flyt er over, selv om mange ikke har forstått det ennå.

Det er mange vaksiner… noe du ikke virker å ha fått med deg.

Det blir nok slik at en ny vaksine må tas når den neste versjonen av kovid kommer på markedet.

Hva så? Den handler om sosial kontroll. Det kan like godt være eplesaft. Men anses du for å være et potensielt problem blir du innkalt til fastlegen for den offisielle versjonen tilpasset dine algoritmer.

2 Likes