Nyheter MDTV Forum Om Doner

Koronatiltakene verst for de svakeste

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/07/koronatiltakene-verst-for-de-svakeste/

Stenging av økonomien, såkalt lockdown, i fattige områder rammer særlig fattige barn veldig hardt skriver ei gruppe forskere i den kjente medisinske tidsskriftet The Lancet. De kaller konsekvensene av covid-19 epidemien en økonomisk og sosial krise uten sidestykke. Forskerne skriver at stenginga av økonomien vil doble antallet mennesker som lever i ekstrem fattigdom til 265…

5 Likes

Så folk som IKKE har råd til å reise rundt å samle smitte, ELLER er tvunget til å gå på jobb som vanlig- som alle mine arbeiderklasse-venner må gjøre, skal bli holdt ansvarlig for at pengegaloppen ikke går som normalt?
Foreløpig er dette en sykdom som i hovedsak har rammet folk som har råd til både flybilletter og lukuscruise,
og de som har kommet i kontakt med dem. Jeg synes det kan begrense seg til det.

Når koronakrisa rammer de svakeste mest, skyldes det at de allerede er rammet av ei krise.
Utstrakt fattigdom i et samfunn er i seg sjøl ei krise, likedan utstrakt rusmisbruk.

Når det gjelder USA, bør de gå i seg selv. Hvorfor har et moderne, industrialisert land så mye fattigdom. Hvorfor har skjevfordelingen stadig økt? Hvorfor har de så dårlig helsetilbud for psykisk syke? Hvorfor er det ett av de meget få land i verden der mødre ikke er garantert noen som helst lønn under fødselspermisjon? Hvorfor har narkotikamisbruk, og ikke minst bruken av heroin økt? Kan det ha noe å gjøre med økende produksjon og tilførsel av heroin? Under amerikanernes tilstedeværelse har Afghanistans produksjon av opium blitt rekordhøy. Hvis amerikanerne nå kan få “orden på” Iran også, kan narkotikahandlerne følge ruta gjennom Iran uten stor risiko, og da vil vi få nærmest fri flyt av opium/heroin til Vesten. Det vil bli gylne tider - for noen. For andre blir det det motsatte. Kanskje krise?

1 Like

Det er tiltakene som er livsfarlige, det påståtte viruset er helt ufarlig, ingen har dødd av viruset i verden, kun med viruset, ja om det i det hele tatt eksisterer da, viruset er enda ikke isolert så hvordan de kan lage tester og vaksine mot et virus som ikke er isolert vet ingen. Men følger man pengesporet så får man fort svaret på det. Follow The Money.

Masker sprer sykdom og ødelegger immunforsvaret, håndvask ødelegger immunforsvaret ditt, samme gjør sosial distancing, blir du ikke utsatt for bakterier og dritt så stuper immunforsvaret der du etter en stund vil dø selv av en liten ufarlig sykdom eller infeksjon.

Heldigvis så våkner folk i rekordfart og ser galskapen og skjønner at det kun dreier seg om global takover fra milliardærklubben WEF.
Etter vaksinen så vil de bli allmektige og den frie verden sammen med menneskeheten vil være død og begravet for alltid.

2 Likes

Det er litt vanskelig å ta alt du sier seriøst, og det er så drøyt at det kanskje er trolling, men du har noen poeng. Og som de sier i USA, I’ll bite. Enig i at dødstallene er oppblåst så det holder, og de som dør av dette snart ville dødd av noe annet, som influensa eller en hard omgangssyke. Selv fryktskaperne Imperial College har jo innrømmet det. Nå er det nok faktisk et virus, men dødeligheten viser seg å ende som en litt hard influensa, så hvor dramatisk det egentlig er vil historien vise. Hvis historien ikke blir slettet da, som den gjerne blir i disse dager.
Enig i det med masker, korrekt bruk krever opplæring og trening, så det er falsk trygghet. Vaske hender, tja, litt personlige preferanser her, men for meg er det er positivt og viktig mentalt, også før dette tullet. Avstand? Ingen andre enn samboer og barn har kommet i armlengdes avstand fra meg på 15 år, og jeg er forkjølet maks en gang i året, selv med små barn. Så avstand vil jeg hevde hjelper, ikke la folk spytte deg i ansiktet. Bokstavelig og metaforisk.

2 Likes

Du virker jo veldig oppegående pcwh.
Veldig enig i det du skriver her, du vet hvorfor babyer putter alt de får tak i i kjeften ? De gjør det for å bygge opp immunforsvaret sitt så de står sterke til å møte sykdommer når de vokser til. jo mer ditt du får i deg jo sterke immunforsvar.
Det er også grunnen til at det finnes barnesykdommer, sykdommer der for å styrke immunforsvaret til barna så de står sterkere mot farlige sykdommer senere i livet. Vaksiner forhindrer dette og barna får lettere sykdommer, når de putter i kvikksølv og annen dritt så får også barnet en rekke autoimunne sykdommer, samme med olje i vaksiner, det får kroppen til å angripe seg selv.
Influensa vaksiner er tilsatt noe dritt som blokkerer opptak av vitamin D, ekte leger kaller influensavaksinen aktiv dødshjelp, du blir svakere og svakere med årene til du dør av sykdommer du normalt ikke vil dø av.

Man må være rar om man nå i dag ikke skjønner at korona epidemien er noe makteliten har planlagt i tiår, store mengder varslere har sagt og avslørt planene de siste 20 årene, også Rockefeller dokumenter mm.

Lurer på hvor lang tid det tar før folk flest skjønner at det er global takover. ? Makteliten blir søkkrike, middelklassen og da fattige blir enda fattigere, de økonomiske konsekvensen har man bare såvidt sett starten på. Når de starter bølge 2 blir tiltakene permanente.
Det er alltid problem, reaksjon og løsning som gjelder. koronaen er bare noe de fant på for å lure folk til å ta vaksinen, det er den som er agendaen, ikke viruset enten det finnes eller ikke.

Her fra det enorme Frimurershowet i 2012 i London … . tror det kaller det OL… LO eller noe.

1 Like

Så hva i all verden tror du det er David Rockefeller tenkte på da han snakket om en hendelse som skulle få hele verden til å underkaste seg NWO ? En hendelse som vil få folk til å akseptere at all frihet fordufter, at alle mener det er greit å gå i lockdown, sosial distancing, masker og stenge ned sine familie bedrifter ?

Selve Illuminati Dronninga Madonna la ikke skjul på hva vi hadde i vente.

img

Her fra baksiden av albumet hennes, Corona med stor bokstaver på skivemaskinen og en masse creepy låtnavn.

fshshsfgh

Som hun synger: Ikke alle skal få lov å bli med inn i fremtiden, kun de som vil være lydige slaver for NWO. resten skal bort.
theyereryw

Et øye symbolet er en lojalitetserklæring til Lucifer som er det NWO vil være basert på. Den rene lære om lysbringeren Lucifer.

Her i Norge startet de på sporings appen og fullmaktsloven som gav Erna mer makt en Hitler på senhøsten. Samme med andre land.

Men for all del, når folk faller for dette sinnsyke idiotiet så har de jaggu fortjent det som kommer.

2 Likes

Så da har gribbene ankommet kadaveret

“Folk flest” lever i fornektelse. Selv når de får servert fakta svart på hvitt, og deres egne “sannheter” krever de mest horrible mentale hallingkast. De vil mye heller bli gjort til slaver med munnbind, øko-kræsj og alt vanviddet som florerer enn å ta inn over seg hva som egentlig foregår. Men jaggu er jeg litt imponert av hvor usannsynlig enkelt det er å kontrollere en hel verden. Det skal de fanden meg ha, jævlene :slight_smile:

1 Like

Det jobbes systematisk med de grunnleggende persepsjonene av selvet. Rettigheter(egenverd, selvkontroll, demokrati etc) er nå blitt privilegier(ufortjent, skam etc). Slik går no dagan. Og folk lager seg en boble der de slipper å forholde seg til dette. Og den er jo tilgjengelig snodig nok. Det handler nok bare om å gjøre slaveriet behaglig nok til at opprør velges bort. Intet nytt

2 Likes

https://myrepublica.nagariknetwork.com/news/at-least-20-people-committed-sucide-every-day-during-lockdown/

1 Like

Lege fikk sparken :
Politisk sensur av Coronakur som hadde 18 millioner seere tatt ned fordi det muligens kunne skade Joe Biden som presidentkandidat.

Kritikerne skriver her :

America’s Frontline Doctors snakker om denne blandingen :

Hydroxychloroquine
Zinc
Zithromax (Azithromycin/ diaremedisin )

Dette er jo samme som noe som tidligere er postet her.

Dr. Vladimir (Zev) Zelenkos coronamedisin
A 46-year-old Ukrainian, Vladimir (Zev) Zelenko, who has been working as a doctor in the United States for the past 16 years, claims to have developed a drug regimen for treating coronavirus that has cured at least 700 people.

(Zithromax )
Azithromycin is an antibiotic treatment for travellers’ diarrhoea. It fights the bacteria that cause diarrhoea and is an important part of any traveller’s first aid kit.

1 Like

Publisert: 15.06.2020

​Legemiddelverket fjerner rasjonering av azitromycin (antibiotika), prednisolon (betennelsesdempende) og hydroksyklorokin (malariamedisin).

1 Like

Hvordan finne ut hvem som har rett ? Jeg begynte å lure : Hadde disse legene rett ?
Hadde kritikerne rett ?
Så fant jeg denne lille logiske snutten :

Scott Adams fra Silicon Valley :
@ScottAdamsSays
I tell you why Trump is medically correct and CNN might be killing tens-of-thousands

1 Like

Hvordan man finner ut hvem som har rett? Det er bare å koble seg på egne instinkter - gå innover, framfor å søke etter ekstern “sannhet”. For den eksterne sannheten finnes ikke - alle har sin. Men det er det selvsagt ikke mange som har lært oss. Og de få som har forsøkt seg på den slags blir selvsagt stempla av hele det politisk korrekte papegøyekoret som sprut sprø.

Mind

1 Like

Jeg mener ikke å provosere, bare vil ta med noen tankesprang om potensiell misbruk som kunne forekommet utifra det om alle teoretiske hadde det ståstedet.

Eksempel på en ekstern sannhet kan være at Anki ble født da og da, i den og den byen, eller på det konkrete stedet. Slike opplysninger er nødvendige absolutter og ubestridelige fakta i de fleste tilfeller.
Jeg mener du har rett sett i lys på at kulturen vår har slagside på en del av virkeligheten, at intuisjonen må være med i bildet, men tenk over dette om argumentet ble brukt i forhold til straffesaker.
Skal dommere slutte å høre på vitner, eller bry seg om bevis, i en rettsak fordi det er 3 D, og ta beslutninger ut fra intuisjon?
I etterforskning trengs de konkrete bevisene.
Hvis du setter deg i den situasjonen, at du skulle vært falskt anklaget, og offer i en straffesak, ville det vel vært avgjørende for utfallet, med 3 D beviser om du var uskyldig,for da kunne du gå fri om de ikke klarte å bevise noe ? ( selv om det også kan fabrikkeres, og at da var intuisjonen en nyttig hjelper )
I motsatt tilfelle,ikke bare la deg bli overgitt til en dommers intuisjon ?

Vel - alt du snakker om er 3D. Hvilket er helt ok. Som fysiske mennesker befinner vi oss i 3D mye av tida. Og da synes det meste fucked as fuck. Domstolene liksom. Som om Fru Justitia bryr seg ett eneste sekund. Men vi er mulitdimensjonale “beings”. Det er jo der det butter - vi skjønner ikke et kvekk av disse flerdimensjonale greiene. Men vi lærer stadig. Og noen av oss er way-showers. Puste med magen er en øvelse som er påkrevd på timesbasis nå som gørra tyter ut - på steroider :slight_smile:

1 Like

Det er litt morsomt å observere når barn ikke henger med når voksne bruker uttrykk i overført betydning, som viser at de befinner seg mest i en dimensjon.
Etterhvert i oppveksten lærer vi barna at det konkrete har også overførte betydninger.
Det meste av det vi har rundt oss, bruker vi fasinerende nok også som uttrykk og symboler.
En valp, kan være en metafor på en gutt som er umoden, eller en blind kan bety at man ikke forstår.
Ingen røyk uten ild, osv. Vi forstår det fordi vi har sett både røyk og ild.
Det henger på en måte sammen. Vi bygger videre på den fysiske dimensjonen, inn i den psykiske.Så er det også en åndelig dimensjon, nesten som når man sier at et lys gikk opp for meg. Man har kanskje sett en konkret tekst flere ganger, og plutselig gir det mening, eller en sang kan kobles til en opplevelse. Det åndelige kan kanskje illustreres som når man har sett på tapeten på en vegg mange ganger, og plutselig en dag ser man at det er konturer av en dør bak tapetet, og man tar vekk tapeten og finner en dør inn i et nytt rom.Det gikk et lys opp for meg - det fantes et rom innenfor.
Men tilbake til det med metaforer, som jeg syns er ganske underholdende når jeg tenker over det.
Uttrykk som : Han er på sporet av noe , eller det ser ut som en svinesti her, er ofte brukte eksempler på at vi tenker i flere dimensjoner. Vi er nok ikke bevisst på hvor mye vi bruker i overført betydning .
Så finns det ganske morsomme unntak som dette : " han kjørte som et svin" .
De kjører jo passe rolig eller hva ?

2 Likes

Var det ugler i mosen eller ulver paa heiene?

2 Likes

Ifølge danskene var det ulver i mosen.
Jeg velger gjerne heller ikke mellom pest eller kolera, men et tredje alternativet jeg finner opp selv : )
Hvordan er været på Finnskogen om dagen ? Henger lakenet oppe ?