Nyheter MDTV Forum Om Doner

Koronapresidentvalget

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/08/koronapresidentvalget/

Av George Chabert, Trondheim. Fra hans første øyeblikk som president har Donald Trump vært gjenstand for daglige angrep og en massiv, samstemmig kritikk fra mediene på begge sider av Atlanteren. CNN, Washington Post og New York Times setter dagsorden, og blir overalt ivrig etterfulgt. Stadig nye bøker beskriver hvor dum og farlig presidenten er. Men, som det…

3 Likes

Han ER en dum og farlig president, men han er ikke den første. Da er det større sjanse for at han blir den siste.
Når det gjelder korona og nedstegning, så kan jeg ikke skjønne at det plutselig er så om å gjøre å tviholde på dette forkvaklede systemet. Vi burde heller bruke tiden til å utvikle våre egen motstandskraft, i en hver forstand.
Nå er tiden å være på bærtur.

1 Like

"vil økonomien ta seg opp igjen like raskt som den har sunket, med minimale langvarige skade"

Er ikke det litt optimistisk… Og sedelpressen er den ende løsningen framover så lenge det varer. Det uansett hvem som er president eller statsminister. Trur jeg da. Interessant er fravær fra diskusjonen om bristen av kunnskap om dagens pengersystem. En høyaktuell kunnskap om man nå skal prøve og ordne opp i det hele.

1 Like

Etterat han ga Jerusalem til sionistene var jeg ferdig med ham. Det var siste dråpen for meg. Ingen flere tvil om hvem karen er og hva han står for.
Så satte jeg meg inn i ting og lærte en hel del informasjon som fikk meg til å sitte igjen gapende. Ting jeg aldri la sammen men som jeg nå ser. Siden forrige uke er det ingen flere respektløse kommentarer fra meg om orange man men go on Mr. Trump. All the best to you.

1 Like

Det er bare spill for galleriet, når kameene er skrudd av så drar Trump, Hillary på Epsteins orgier samen.

FOX News er Rupert Murdocks blekke, en av toppene i NWO og så tror noen på dette tullet ?
Målet er å sette folk opp opp mot hverandre og starte rasekrig og borgerkrig. Innen 2020 er over så er også USA borte.

1 Like

Jeg er nok ikke sånn helt sikker lenger. Ikke siden jeg fant ut at Gates og Clinton foundation samarbeider. Det jeg vet derimot er at Trump ikke har trykket nuke knappen mens Clinton er gal nok til å gjøre det. Samt at han motsetter seg corona og vaksine hysteriet.

Forresten så fikk jeg tips om at 5G tårnene har en chip som sier, hold deg fast: Covid-19. Jeg ble lovet et bildet av det.
I tillegg slutter Nederland med kontanter fra og med 1. Januar 2021. Isteden skal det digitale økonomiske systemet Microsoft har patent på brukes. Du vil ikke ha tilgang til dine penger uten vaksine og chippen som selvfølgelig fortsatt vil være en frivillig sak.
Hell has arrived!

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.