Nyheter MDTV Forum Om Doner

Koronakrisa blir brukt til å trappe opp krigen mot kontanter

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/06/koronakrisa-blir-brukt-til-a-trappe-opp-krigen-mot-kontanter/

Alliansen mot kontanter ser koronakrisa som en gyllen mulighet til å redusere bruken av kontanter over hele verden og erstatte dem med elektroniske betalingssystemer. Deres kamp for å avskaffe kontanter har gjort enorme framskritt i løpet av første halvår 2020, skriver Deutsche Wirtschafts Nachrichten, og den vil gjøre ytterligere framskritt i umiddelbar framtid. For mange…

6 Likes

Det er for dyrt med kontanter nå som det finnes digitale penger, så det er bedre å bruke energien på å støtte opp under anonyme digitale betalingssystemer.

1 Like

I tillegg vil alt stoppe opp i tilfelle nettet slås ut, eller ved strømbrudd.

3 Likes

Relasjon(en) til “deep state” mangler

du har ganske mange mangler, selv også - som hindrer deg i å bli tatt alvorlig

Det har vært en diskusjon på steigan.no allerede om deep state. Ingen vet hva deep state er opplagt … men muligens en slags tyngdekraft liksom globalisering

Pluss at alt som er digitalt kan hackes.
Hva med å gå tilbake i basics og kreve at lønn blir utbetalt i kontanter og ta makta fra de grådige og frekke bankene som krever betaling for retten til å bruke egne penger fra egen konto? Jeg har aldri likt bank eller kredittkort for de kan bli kopiert eller stjålet for så å bli misbrukt til identitetstyveri.

5 Likes

Er ikke disse massive energiforbrukere? Norsk utbygging av vindkraft syntes å basere seg på at disse kryptofabrikkene skal ligge her

1 Like

Å fjerne penger er idioti.

Det vi kan lære er at verden har ikke så mange problemer at ikke vi klarer å skape flere.
Hva med å fjerne syklene?

1 Like

Da er det ekstra viktig at verden styres av teknokrater som Gates og Musk. Som koronaen har vist skal det ikke mye for å forstyrre et intenst logistikksystem. Den menneskelige faktor må elimineres. Systemet eksisterer kun for sin egen overlevelse. Da blir det ekstra viktig at Gates og Musk fortrenges av AI

Jeg ville heller si at det vil være idioti om vi tillater at penger blir fjernet.
I Nederland er de allerede halvveis på det. Bankkontoer er under overvåking. Får du penger inn annet enn lønn må du forklare hvor pengene kommer fra. Slik som julegave, konfirmasjonsgave eller bursdagsgaver som blir satt på kontoen må meldes om og blir regnet som inntekt. Hvorfor skal det bli regnet som inntekt? Det er veldig irriterende å bli overvåket på den måten. Som man skulle være kriminell og må bevise uskyld.

4 Likes

Formålet er selvfølgelig å kontrollere oss med å kontrollere pengene våre.
Det er ikke for ingenting at de som driver pølsebu har plikt til å bokføre hvert øre …
mens regjeringen ikke har noe plikt til å fortelle det norske folk hva milliardene ble brukt til i Afghanistan

2 Likes

Alle er kriminelle inntil det motsatte er bevist. “Har du vaksinert deg?”. Eller som den tyske forbundsprsidenten sa det; “Idag holder det ikke å ikke være rasist, man må være antirasist”. #Metoo var et varsel om den nye jussen

1 Like

Det beviser egentlig min påstand jeg stadig kommer med når vi har besøk. Jeg sier at vi fortsatt lever i middelalder tilstander. Bare at vi ikke lenger har kloak rennende gatene som nå altså er av asfalt istedenfor søle.
Vi er trellene, de er nobelfolket. Ifølge elitens tankegang da.

3 Likes

Dette er en veldig bra liten video av Alain Soral om krigen mot kontanter, som er lett å forstå, og derfor kan deles: https://www.bitchute.com/video/Oo1448bq06vI/

2 Likes

Takk for artikkelen, Pål.

Jeg kan også anbefale at dere titter på denne liten video av Alain Soral - det er lett å forstå, og derfor kan deles i tillegg eller som et alternativ til artikkelen: https://www.bitchute.com/video/Oo1448bq06vI/

2 Likes

Han sier det som det er.
Nå håper jeg på digitale innovasjoner som er uavhengig av staten … med holdning
-Vi trenger ikke pengene dine
At en by skaper sine egne penger er en mulighet. I USA er det lovllig. Dollar har ikke monopol. I Norge vil du havne i fengsel med mindre du heter Norwegian?

Uansett, gull og sølv kan brukes av hvem som helst.
Lokale penger i gull og sølv har verdi fra dag en. Det er også global valuta … men da blir det kvitteringer på gull og sølv.
Muslimene er et fungerende betalingssystem per idag.

SV/Rødt holdningen her vil være å kjempe for krona som kontanter = slåss for Norges Bank og finansdepartementet
-All skattesnytere burde skytes
osv.
Jeg er mere for å utvikle alternativer til Norges Bank som det muslimske betalingssystemet, det som Dagsavisen vil kalle “svart/gul økonomi”

Du gikk glipp av denne?

Om så er tilfelle, at viruset er to virus som ble kombinert på et laboratorium (som jeg faktisk tror) i USA, hva med å ta et lite skritt frem og risikere å gjette til hvem som eier laboratoriet og ønsker at folk skal vaksineres. hhhmmmmmm,
1 Like

Om man ikke følger de moralistiske landeplagenes rettningslinjer er man jo moralsk utøy og skyldig. Jeg medgir gjerne skyld i så fall.

1 Like

Lurer på om youtube videoen er av interesse
Bill Gates related to Rockefellers, Royal Family Queen Elizabeth, Depopulation, Vaccine