Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kongressen i USA krever at teknogigantene skal sensurere mer

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/02/kongressen-i-usa-krever-at-teknogigantene-skal-sensurere-mer/

I sin iver etter kontroll over den løpende offentlige samtalen på nettet kommer demokratene i Kongressen stadig nærmere og nærmere å kryssen den linja Grunnloven setter, hvis de ikke allerede har krysset den, skriver Glenn Greenwald. For tredje gang på mindre enn fem måneder har den amerikanske kongressen innkalt toppsjefene for de sosiale medieselskapene for…

Ja, det blir travle dager framover. Hvordan skal man klare å holde narrativene vedlike nå som det pipler ut fra stadig flere sprekker i demningen…? Nå er det jaggu om å gjøre å strupe ytringsfriheten med begge henda og få kontroll på kritiske røster. Eller “ytterliggående høyrekrefter” og “farlige konspirasjonsteorier” som de kaller det fra offisielt hold :wink:

1 Like

Det kommer nok til å rakne. Alt liv er infisert med et dødsvirus. Nå går sionistene til angrep på de troende og plassere dem i samme kategori som palestinerne i deres apartheidprosjekt. Så får vi se hvor det bringer dem.

• De som har et slikt pass, vil fra søndag få adgang til treningssentre, kulturarrangementer, svømmebasseng, hoteller og synagoger

1 Like

3D kommer til å rakne, ja. Og det skal vi bare være glad for. Men det er ganske krevende mens det står på, to say the least :slight_smile:

1 Like

For venstrehegemoniet er det farlig for deres makt at arbeiderklassen blir høyrepopulister, da de universitetsutdannede og innvandrerne ikke er nok til å sikre et flertall ennå.

Denne artikkelen bør leses, da den universitetshjernevaskede klassen er i ferd med å gjøre republikanerne til arbeiderklassepartiet.

Samme intellektuelle idioti som i USA, sinner vi i Europa også, så arbeiderklassen her også vil begynne å se på universitetsutdannede sosialister som sine største undertrykkere.

Tja - for min del er jeg litt ferdig med de gamle boksene man putta folk i. Jeg foretrekker å kikke på hvor våkne folk er. Er de systemtro og rent faktisk trur på alt lame stream media pusher, eller er det en og annen bjelle som ringer ett sted? Hvilken del av det politiske landskapet de mener å tilhøre, evt. blir putta i, er litt sekundært nå, etter min mening. Det aner meg at The Great Awakening ikke er så opptatt av “partitilhørighet”. :slight_smile:

1 Like

Greit nok, men det vil fremdeles bli slik at arbeiderklassen i USA i hovedsak vil gjøre republikanerne til et populistisk arbeiderklasse parti, men demokratene blir de rikes, de høyt utdannedes, og minoritetenes parti.

I Norge vil det bli SP og FrP som vanlige lønnsarbeidere vil stemme på da de klassiske venstresidepartiene ikke klarer å stenge de intelektuelle idiotene ute.

1 Like

Enig. Det blir litt gårsdagen. For noen er dualisme det som funker i hverdagen. Om man ønsker å bygge allianser er det nok mer produktivt å finne ut av hva som kan samle.

2 Likes

Folk får stemme som de vil, hvis de mener at det hjelper noe som helst. For min del kjører jeg George Carlin-varianten :wink:

1 Like

Politikerne har blitt valgt av media veldig lenge, så det er å pisse på vanlige folk å si at de har skylda.

Og den første som bøyer seg og kryper for Kongressen er Steigan som sensurerer bort helt sitt fora.

Etter hundrevis med artikler om hvor ekstremt viktig ytringsfriheten er så gjør Steigan det stikk motsatt av det han sier selv og stenger ned sitt debatt fora for å tilfredsstille dypstaten.

Alle integritet er borte, nå er det ingen som kan ta han seriøst lenger.

1 Like

Haha - du er deg selv lik. Mitt poeng var at jeg ikke er med på “stemme-leken”. Nå sier vel Carlin også dette; This country was bought and sold and paid for a long time ago.
Forestillingen er vel fra midt på 90-tallet, hvis ikke før. Settingen er et stand up-show, ikke en politisk debatt. Høres ikke ut som publiken føler seg pissa på. Men dette var jo før snowflakes og pjuskefiddinger inntok arenaen :slight_smile:

1 Like

Mark Zuckenberg sier at han ikke vil ta noen eksperimentell vaksine som vil endre hans DNA og RNA. Men selv så så sensurerer han bort alle som sier de samme på sin plattform FB.

Angela Merkel og en rekke EU topper ble filmet før en pressekonferanse der de klemmer hverandre godt, ikke har masker eller andre ting før de setter seg bort til bordet med pressekonferansen tar på masker og ber de sette på kamera.

Alle som en på toppen vet at det ikke eksisterer noe korona eller pandemi, men i kjent NAZI stil så sensurerer de bort alle som sier de som de vet.
Angela Hitler sier at hver eneste person i verden skal vaksineres eller bli innestengt i eget hus til de dør på G7 møtet nå.

Hyklere hele gjengen.

Det er ikke sånn at vist man sensurerer bort alle som sier at bensin er farlig å drikke så blir bensin trygt å drikke…

https://www.eutimes.net/2021/02/facebooks-mark-zuckerberg-warns-against-taking-the-covid-19-vaccine-because-it-modifies-dna-and-rna/

Slike humor bilder er forbudt på FB.

vfvkjhknlkm !

Eller slike bilder.

jdgjgdjgdjgdjdgjdg|683x500

2111eb97afca1e39e618c1817dae8fc63ebfebd1e6dabe1598d3a3e8762219e1 143529561_10158641701900412_230238724356237157_n Skjermbilde-2021-02-11-193509 fghjkl utdthhjdjg

shfhfshhsfh

Publikum var vel universitetsutdannede med et overlegenhetskompleks ovenfor de dumme massene, og den morsomme mannen ga publikum hva de hadde betalt for.

funny

EU velger heldigvis en annen vei

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.