Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kongressen i USA enstemmig for å frigjøre titusener av dokumenter om Saudi-Arabia og 11. september

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/10/kongressen-i-usa-enstemmig-for-a-frigjore-titusener-av-dokumenter-om-saudi-arabia-og-11-september/

I 2016 offentliggjorde myndighetene i USA de såkalte 28 sidene, altså de tidlgere hemmeligstemplede sidene fra den offisielle kongressrapporten om 11. september 2001. (Kan lastes ned her i pdf.) De pekte veldig sterkt i retning av at ledende personer i Saudi-Arabia både hadde kontakt med gjerningsmennene og hjalp dem. Saudi-Arabia har drevet et hardhendt diplomatisk…

Nuvel. 9/11 var en innside-jobb. Hvor mye araberne hadde fingra i noe av dette blir ikke så viktig for min del. Som Paul Craig Roberts skrev: I doubt that the US Constitution will ever recover from Dick Cheney. Men man får kanskje bare være happy for at det skjer noe som helst på den narrativ-fronten. De som regna ut alle mattebøkene før hopen kan legge sammen 2+2, må bare puste med magen og være overbærende…c",)

Hei.
Jeg er ny bruker og får kun legge til 2 lenker i ett innlegg. Det blir flere innlegg etterhvert…

Det er helt klart på sin plass nå at vi løfter fokuset litt opp over 19 muslims with boxcutters did it.
Samtidig er det blitt en helt overveldende trend at CIA m.fl setter opp misdirection bevegelser - Les AE911Truth, Controlled demolitions, Nano Thermite osv.
Man oppnår kun å miste fokuset på hva som skjedde 9/11-2001.
Tårnene ble omgjort til støv i fritt fall hastighet. Dette kan kun skje ved at stål og betong utsettes for en spaltning ned på mikroskopisk nivå. Da har man 2 valg. Termisk ødeleggelse (Les atombombe og Manhattan hadde vært ulevelig), Kald fusjon, eller noe annet (elektro energier i sterke felt, Les- free energy). Her kommer etterhvert en del lenker, sett av helgen, sjekk bakgrunner og dokumentasjoner, vær kritisk.
Professor Judy Wood har skrevet boken www.wheredidthetowersgo.com
image
og beviser at Newtons 1, 2 og 3 bevegelseslov ble satt til side på 9/11. Jordens magnetfelt endret seg akkurat da tårnene gikk i “poof” (ble innvendig omgjort til støv og det utvendige laget ble avskrellet (som å skrelle en banan).
Orkanen Erin var på vei inn mot Manhattan om morgenen 9/11. Vær melderne retusjerte denne bort fra nyhetene. Hvis de hadde vist denne orkanen da hadde det blitt iverksatt en evakuering av nedre Manhattan og 9/11 hadde ikke drept så mange, eller hadde blitt “avlyst”, Les- never ending war on terror and those who support them (George W Bush).
Dr Wood har også saksøkt de selskapene som foret NIST og 9/11 Commision med falske data om hva som faktisk skjedde. ARA, SAIC og Boeing. Qui Tam Case. http://www.drjudywood.com/wp/court-case-qui-tam/
En del lenker finner dere lengre ned.
En annen sak er det faktum at store aluminiums bokser kan ikke knuse armert stål slik vi ser på TV fra 9/11.
Eller som Richard D Hall i richplanet sier så beskrivende; Muslims and airplanes had nothing to do with 9/11 whatsoever. Vizrt (hovedkontor i Bergen) er en av verdens fremste på hologram (kunstig fremvisning) utendørs i “live bevegelser”. De har gjort mye utendørs projeksjoner for USA i fra årene 1995 og utover.

Believe in nothing what you hear and only half of what you see.
Lenker som jeg legger ut senere er:
Litt om Newtons bevegelseslover (google litt selv)
Litt om Dr Judy Wood (Google litt selv, særlig les hennes show /opptredener i seriøse fora)
Lenker til nettsidene som heter richplanet og checktheevidence
Lenker til firmaet vizrt og no planes teorier
Free energy tema og lenker om det (pass opp det er mye misdirection der ute).
Lenker til falske terror angrep.

God helg!

Når du skriver om “elektro energier i sterke felt”, “armert stål”, “fritt fall hastighet”, og når du måtte søke på internett om Newton’s lover viser at du ikke har helt kontroll på hva du snakker om.

Når du i tillegg mener at alle værmeldere var med på konspirasjonen også, blir det hele så komisk at jeg i all vennskapelighet vil oppfordere deg til å beskjeftige deg med noe annet.

Jeg ser du er ny her. Jeg vil ikke være noen brøleape som skremmer folk bort. Fortsett å skriv, men skriv om noe du kan! Jeg er bare en ærlig person som sier hva jeg mener :grinning:

Hei Petter (og andre som måtte ha andre meninger om dette historisk viktige temaet 9/11).
Jeg har forøvrig gode hørselvern…
Jeg delte din oppfatning helt til det fulle inntil for noen få år siden. Da fikk jeg en åpenbaring av dimensjoner.
La oss være helt objektive (slik Professor Wood påpeker at man skal være).
Analyse.

1. Hva skjedde? (tårnene sin innmat ble gjort om til finkornet støv i fritt fall hastighet 400 høydemeter over 9,2-9,5 sekunder)
  2. Hvordan skjedde det? (stålet, betongen, marmoren, glasset, gipsen, de 47000 arkivskapene, mennesker osv, ble utsatt for enorme energier og omgjort til kaldt (ikke termisk varmt) finkornet støv). Totalt over 1 million tonn.
  3. Hvorfor skjedde det? og av hvem? blir helt irrelevant når man ikke har svaret på spørsmål 1, deretter spørsmål 2.
    Her er litt om fritt fall (med formler og grafisk demonstrert hva fritt fall faktisk innebærer).

Når en gjenstand A kun er påvirket av tyngdekraften fra en gjenstand B, sier man at gjenstand A faller fritt i tyngdefeltet til B. Da har A en akselerasjon lik tyngdeakselerasjonen i feltet til B. Denne akselerasjonen er også lik gravitasjonsfeltstyrken.

{\displaystyle a=g=(\gamma *M)/r^{2}} {\displaystyle a=g=(\gamma *M)/r^{2}}

der M er massen til B og r er avstanden mellom tyngdepunktene til A og B.
Nær havoverflaten på jorda, har g gjennomsnittsverdien {\displaystyle g=9,80665} {\displaystyle g=9,80665}. Denne kan regnes ut numerisk ved å finne integralet av en harmonisk varierande funksjon for g med breddegrad som uavhengig variabel, og dele på 180°.
Mulig bildet ikke synes. Jeg er som sagt helt fersk på forumet…
M.a.o. Fritt fall kan kun oppnås hvis ALLE ETASJER UNDER “kollapsen” ER BORTE, FØR KOLLAPSEN!
80 etasjer borte vekk før toppetasjene begynte å falle nedover?? Vi så ikke annet enn at etasjene ble omgjort til støv i fallet. Wheredidthetowersgo? Det skulle ligget over 1 million tonn med masser på bakken. Det lå kun ca 10% av dette på bakken. Resten forsvant, gone by the wind i dagesvis.
Uansett: les boken til Dr Wood. Den er på akkurat 500 sider. Fullspekket med bilder, tekniske dokumentasjoner, lenker til faglige organisasjoner og deres konklusjoner, vitenskapelige måleresultater og rett og slett, den eneste på engelsk “Forensic investigation of what happened to the towers on 9/11” Alle andre krefter ønsket å rydde unna det lille som lå igjen på bakken fortest mulig (fjerning av bevis!).
www.wheredidthetowersgo.com Jeg har noen eksemplarer her i Norge og deler gjerne ut ei bok hvis vedkommende som ønsker, virkelig vil gjøre en FAGLIG research og deretter publisere de faktiske funn.
Boken kan kjøpes på Dr wood sin hjemmeside (lenket i mitt innlegg over), eller på Amazon.
God lesning!

Det er skrevet spaltekilometer opp og spaltekilometer ned om 9/11, det har ingen hensikt å repetere det. For å forstå at den offisielle forklaringen ikke kan være riktig, skulle det være nok å vise til Building Seven, eller Solomon bygningen som den også het. Den sto omtrent 250 meter fra Twin Towers, ble ikke truffet av et fly, og var om mulig enda mer solid bygd enn Twin Towers.

Så solid at hvis en leietaker hadde behov for mer takhøyde, kunne to etasjeskillere fjernes uten at bygningens strukturelle integritet ble truet. Denne bygningen falt rett ned i sin egen kjeller av en assymetrisk varmeutvikling, et forløp som er ganske så umulig slik bygningen var konstruert.

De 19 flykaprerne sto heller ikke på passasjerlistene, skulle alle ha klart å snike seg forbi innsjekking, sikkerhetskontroll, passkontroll og kontroll ved gate på fire forskjellige flyvninger? Passasjerflyene kan heller ikke fly i over 550 km/t i et par hundre meters høyde hvor luften er nesten like tett som ved bakken, motorene ville ikke klare å skyve flyene opp i den farten i over to minutter horisontal flyvning.

“Saudi-sporet” er nok heller en avledningsmanøver for å dekke over at dette var en hundre prosent inside-operasjon. Et påskudd for en militær intervensjon i Midtøsten bla for å få total kontroll over energi, som oljeressurser og andre landressurser, NWOs førsteprioritet etter kontroll over drikkevann, dyrkbar jord og infrastruktur.

Ja skulle stålet i skyskraperne oppført seg som stål, skulle bygningene ha seget sammen til en “pannekakestabel” av etasje-skillere, med stålprofiler imellom som måtte ha buklet seg innover eller utover. Dette ville ha utgjort en stor og høy haug av forvridde stålprofiler som resultat, ikke som et lavt lag av vrakgods av mindre biter, og for det meste støv.

Jeg kan fysikk og matematikk og har nese for konspirasjonsteorier. Det er så mye kvasi-fysikk ute å går blant konspirasjonsteoretikere. Jeg så at det var noen som mente at vi aldri har vært på månen. De mente at raketter ikke hadde noe luft å skyve imot i verdensrommet, og derfor aldri kunne nå fram. Tilsvarende logikk leser jeg stadig blandt 9/11 konspirasjonsteoretikere.

Utganspunktet er håpløst. Skulle vi sprenge Stortinget i Norge for å få et påskudd for å angripe Sverige? Like håpløst er det å påstå at USA skulle sprenge Twin-Towers for å kunne gå til angrep på noen. Hvem da?

Jeg er så lei av dette tullet at jeg gidder ikke å bruke mer av min verdifulle tid på dette. Det er håpløst!

USA angriper hvem de vil når de vil. De trenger ikke noe påskudd for å gjøre det? Det påskuddet er det bare du som trenger :grinning:

Konspi-ordet er litt tannløst og yesterday, men; har man nese for “konspi-teorier” så stinker den offisielle versjonen av 9/11 x antall ganger mer enn det sunn fornuft & vanlig gangsyn bidrar med. Man trenger verken være fysiker, pilot, arkitekt eller rakettforsker for å forstå at maktas narrativ om 9/11 er for de som fortsatt sliter med 2+2. Men overraskende mange gjør jo det…c",)

Hei Northern Light.
Da er vi enige om det meste ser jeg. Newtons 3 lov beskriver skyvekraft. Et Boeing 767, 757 og andre varianter av disse passasjerflyene kan kun fly i 550-580 Knots hastighet i 30000 forts høyde grunnet luftmotstanden. Det trengs beviselig 6 ganger så sterk skyvekraft som motorene klarer å levere for å fly i de hastighetene i lav høyde over havet. John Lear (sønn av Mr Learjet) har bidratt mye i denne type bevisføringer. Boeing (en stor militær produsent siden 40 årene), har bare prøvd å tåkelegge disse faktum om deres angivelige deltagende fly denne dagen. Hører man noe seriøst i Norge? NEI. Man har bare ett nettroll som skriver et par bøker om konspirasjoner (sannhetssøker heter det faktisk), deretter blir han innkalt som en “fagmann” i Dagsnytt 18 og tilsvarende main stream fora.
Professor Wood er inne på en hel masse DOKUMENTERTE fakta i sin bok.
Jeg kommer til å fylle hele steigan dot no om jeg skal gjengi hele boka.
Stikkord derimot er:

1. Den totale tiden det tok for 2 stk 400 meter høye bygninger å bli jevnet til jorden var under 10 sekunder = fritt fall uten motstand i underliggende etasjer = umulig uten å ødelegge de underliggende etasjene FØRST.
  2. Mengden bygningsmasser som lå igjen på bakken etter at støvet hadde roet seg tilsvarte kun ca 10% av den totale massen som skulle ligget på bakken. Hm, det var rart.
  3. The bathtub / jordskjelv etter 1,2 millioner tonn bygningsmasse "slamming to the bedrock under the towers, the bathtub should have been damaged. Tårnene ble bygget i et badekar ute i Hudson elven i slutten av 60 tallet. Det ville blitt skadet (Les jorskjelv statistikk i New York området i årene 1970-2001)
  4. Tesla / Hutchison Hurricane Magnetometer Correlation.
  5. Hurricane Erin, Les en del om den på Dr Wood sine sider og se hva en orkan er og hvordan Tesla spole effektene korrelerer og energiene er sterkt elektriske. Hurricane Erin var på vei inn mot land. Det var rapportert om tordenvær på begge flyplassene rundt NYC om morgenen 9/11. Værmelderne (5 av de 6 nasjonale), tok vekk hele orkan satellitt bilde fra sin skjerm. As clear as can be var uttrykkene de brukte (istedenfor å varsle om at man skulle iverksette en evakuering av Manhattan).
  6. Earths magnetic field on 9/11. Masse dokumentasjon om endringer på de eksakte tidspunkt som tårnene went “poof”. Fra målestasjoner flere steder på jorden. (Prøv å få til det med aluminiums (store cola bokser) fly ala Boeing 767)
  7. Dust clouds (kaldt støv), fuzzballs, dust cloud rollout energy, osv. Bruk google og Dr Wood sine hjemmesider www.drjudywood.com for mer faglig info om disse tema.
  8. Aluminiums fly versus superarmert betong og herdet stål konstruksjon / videoer / cartoon physics :slight_smile:
    Masse, masse stoff på nett og Dr Wood har store og gode “irrefutable evidence” presentasjoner på Youtube. Newtons lover kan ikke utelukkes. Man må studere bevisene for å finne sannheten. Først deretter kan teorier vike fra det faktiske bildet. Dr Wood forholder seg ikke til hvem og hvorfor, hun er kun opptatt av faktum. Hva skjedde og hvordan skjedde det.
    Hennes rettssak Qui-Tam case, er rettet mot de selskapene som foret NIST og 9/11 Commision med falske data. Selskapene heter ARA, SAIC og BOEING. De 2 førstnevnte er dypt involvert i Directed energy technology og styrer hele denne millitære utviklingen i USA. Sjekk disse selskapene sine hjemmesider selv. De forfalsket hele den teoretiske “kollapsen” overfor NIST og 9/11 Commision. Boeing har forfalsket data om deres tynne og skrøpelige aluminiums fly som gjennomborrer supersolide armert stål og betong bygninger med falske simulasjoner. Sjefen for NIST slet fælt med å bringe denne forfalskede simulasjonen (Les bevis), videre til mediene og 9/11 Commision.
    Det fine er at all denne informasjonen er tilgjengelig på nett (ikke på F boka selvsagt for den er jo underlagt sensur).

Ja, jeg så videoen. Flyet fløy inn i i bygningen i en fart av ca 400Km/t med kanskje 20-30 tonn parafin. Hva er problemet? Parafin er en olje som brenner med en meget høy temperatur! Det var den norske oppfinneren Jens William Ægidius Elling som oppfant gassturbinen/jetmotoren. Han hadde ikke materialer som kunne tåle den varmen. Ha sa at hvis vi senere kan finne materialer/legeringer som kan motstå denne varmen, kan vi lage effektiver motorer for fly. De hadde jo jern? Det var først mange år senere at Sir. Frank Whittle laget jetmotoren, basert på Elling’s ideer

Les denne!

…eller jeg liker best å lese på engelsk. Her er den:

Hei.
Jeg ser ikke helt temaet, men fin info om flymotorer.
Boeing / Airbus m.fl, har tøffe rutiner for å forhindre rask nedstigning fra store høyder i høy hastighet. Flyene får en veldig vibrasjon (Les belastning), og ramler fra hverandre.
Den militære og den sivile radar trackingen på 9/11 (ved det såkalte 2. impactet), viser en parallell korridor og hastighet som er i den størrelses orden som en del videoer teknisk viser. Korridoren går over frihetsgudinnen ute i havet og videre mot Manhattan. Det er et avvik på noen hundre fot parallelt hele veien.
Da kan vi snakke om militære fly (Stealth type ?), med hologram teknologi (Vizrt i Bergen??) mot bygningene i WTC komplekset. Akkurat som man gjorde i Japan i slutten av 90- årene på en kunstisbane og folk fikk illebefinnende av de naturtro store uhyrene som vistes med hologrammer der.

Jeg er mer opptatt av Dr Wood sin bevisførsel for at bygningene ikke kunne “kollapset” slik man blir presentert. Det i seg selv forteller mye om teknologi som holdes skjult. Free energy = gratis strøm = Ikke mer behov for slaveriet under Petro Dollar regimet = rent vann til alle og en planet med fred for alle.
Selvsagt kan de ikke dele denne teknologien med oss andre!
Det er for øvrig Titan legeringer i de angitte flymotorene som “var involvert i 9/11”. Disse titaniums legeringene smelter ved en mye høyere temperatur enn det som er mulig å oppnå med brann av fly bensin, inventar i bygninger etc. Dette er et veldig underordnet tema og faktisk også nøye belyst i Dr Wood sin bok. Vi har gjennomgått fritt fall bevis på denne tråden og da spiller det liten rolle om det brenner i 82. etasje. Alle de 81 andre etasjene må også “bli borte”, før etasje 82 og oppover kan falle. Hva skjedde med disse 81 etasjene? Bruk litt logikk. Det er en grunn til at Dr Wood gikk til sak (på vegne av det Amerikanske folk) mot de selskapene som kom med løgner og beviselige forfalskninger som strider mot Newtons UNIVERSIELLE lover. Jeg har en stabel med hennes bok og den er sprengfull med formler, andre forskere sine resultater, bilder og det meste man trenger for å sette alle løgnene inn i et system.

Jeg tror kanskje det er litt waste å bruke tiden sin på de som velger å tru på den offentlige versjonen, og derfor avviser all annen bevisførsel - åpenbar eller ikke. Det er bra motbakke, kan man si :wink: Puste med magen er bedre. God helg!

Ps. Min oppvåkning var 9/11 - det kaninhullet har jeg vært langt nede i. Selv en skarve jurist som for 17 år siden ikke ante hva konspirasjonsteorier var, skjønte at dette var bare ikke mulig å få til å gå opp i det hele tatt. By a mile - og vel så det. Men hver sin smak :slight_smile:

Hei Anki og takk for svar.
Jeg ser hele tiden etter seriøse norske forum hvor jeg kan spre sannheten om 9/11 på en god og saklig måte.
Om du eller andre på denne tråden vet om seriøse fora jeg kan henvende meg, er jeg meget takknemlig for informasjon.
Fred på jorden handler om den verden vi har satt våre barn til live i. Den er i ferd med å bli veldig grufull og ond. Jeg ønsker å bruke mitt bidrag til å være en motvekt mot den satanismen og kynismen som herjer.
Jeg taler ikke ut fra et politisk motiv, men reflekterer over de ord som er skrevet fra de gamle i Russland for ca 150 år siden. Vi lever slik i dag som de advarte mot og veien mot avgrunnen er kort.
Søk sannheten, still kritiske spørsmål og lev i kjærlighet til dine med-mennsker er mitt motto.

Jeg vet ikke om noe forum, dessverre. Jeg har brukt facebook til å agitere for mine saker i 8 år. Men jeg har i all hovedsak lagt polarisering bak meg (ett og annet glippetak er det) og jobber med frekvensheving for tida. Zuckerberg og jeg er ikke på bølgelengde så logget av der. Det går bra, dette, om det er kaotisk-hysterisk ei tid. Hang in there!

Jeg ser jo at du forsvarer Russland, og utøser din edder og galle over USA.

Jeg vil gjerne høre. Hvilke negative ting har Sovjet og Russland gjort mot verden?

Wow. Var inne på F boka i 3 mnd selv. Frekvensheving har en bra effekt på huset her og.
Upps. Her var den en kar som ikke likte at jeg viser til gamle bøker som beskriver den menneskelige undergangen (uavhengig av om man bor i Øst eller vest). Jeg gidder ikke blande politikk inn i debatt om fred på jorden (og de som ønsker kontroll på oss i 2018). De gamle gutta hadde mye kunnskap. Det er nå veldig synlig, men det politiske Norge er helt blinde høns…

Nei, du skjønte ikke det. Du kan ikke fysikk, og dermed faller hele korthuset ditt sammen!..:grinning:

Det finnes et begrep som heter nettroll. Med det begrepet setter man sammen en del kommentarer i en sekk hvor faktum blir lagt til side og man går videre med vikarierende argumenter på en lite hyggelig og svært personifiserende måte.
Når det gjelder politisk ståsted og religion så kan jeg kun si følgende som Norsk statsborger:
Jeg er skuffet over populistene som styrer dette landet ut i fra sine egne behov!
Jeg søker sannheten og tar gjerne i mot sannheten fra alle politiske leire +
Jøder, Muslimer, Buddhister, Hinduister, katolikker, protestanter og alle andre mennesker på denne jord, så fremt sannheten blir overlevert på en sannferdig måte og uten løgn&bedrag i bakgrunnen.

Jeg tror at denne debatten som er påbegynt her har lite for seg. Frekvensøkning er en langt bedre investering. Prøver å følge linja til Dolores Cannon. Det er ikke vårt ansvar å opplyse folk. Egentlig. Enhver har ansvar for sin egen reise. Besides; You don’t feed a baby with a three course meal…c",)