Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kommentatorkrise!

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/12/kommentatorkrise/

Alle de store mediene holder seg med godt betalte kommentatorer som later til å ha høye tanker om seg sjøl og hverandre. Deres egenvurdering deles ikke i samme grad av befolkninga utenom medienes varmestuer. Stipendiat Tellef S. Raabe har gjort en undersøkelse som han omtaler i en artikkel i Aftenposten. Der skriver han: Kommentatorene i…

Hvordan vil penger hjelpe deg å nå breiere ut på internett? Det lurer jeg på.

Samme her. Ikke at jeg har grunn til å tro at det ikke finnes substans bak idéen om mer penger = mer trafikk, men det hadde vært interessant å få høre litt om strategien og hvordan disse pengene skal brukes for å oppnå det målet.

Det finnes et utall tjenester som lar en betale for økt trafikk, der potensielle lesere blir omdirigert eller sendt til kundens nettsted. StumbleUpon er antagelig den mest utviklede av de “seriøse”, og bruker info fra kunden om ønskede demografiske og interessemessige grupper som filter for å levere trafikk.

Så er det en haug av tjenester, med Facebook og LinkedIn som de største av dem som teller; der man kan annonsere for sitt nettsted og håpe på økt trafikk.

Videre har selvfølgelig Google en verkyøykasse type AdWords som kan hjelpe nettestedet opp på deres rank.

Alle de nevnte metodene for betaling for trafikk er i grunnen noe steigan.no har understreket at de ikke benytter for å få opp de månedlige tallene, såvidt jeg kan huske. Annonsering er her et mulig unntak.

Også har WordPress sine egne optimaliseringsverktøy/ plugins for SEO (searh engine optimization), f.eks. Yoast SEO. Premiumversjonen koster ca. €80 pr. år å bruke.

Så hva gjøres med pengene for å øke trafikken?

Reklamekampanjer? Annonseboards i det offentlige rom? TV-reklame? Ads på nett eller papir?

Kommentatorkrise?

Pudler og sløsevev, og hold grisepraten Deres for Dem selv, er De snill - her er da ingen krise, for kølsvarte!

kd%20logo%201%20white%20276x30

Makan.

Diktatur: Diktat’ur; en dikters tastatur

Kommunister bør samle seg om å øke inntektene sine massivt. Det er bare å kjøre på med rent kameraderi. Målet helliger middelet for faen! Men det kan vi vel bare glemme, for kommunistene skal jo alltid være moral-martyrer som heller går til grunne enn å gjøre noe slemt. Vi ser jo hva de driver med på andre siden av gjerdet. Slå tilbake og vinn litt terreng! Men så må man vel egentlig ha en litt håpløs tro på at mennesket er fornuftig for å i det hele tatt kunne tro på kommunismen i første omgang. Hva vet jeg?

Kan vi snakke om noe ålreit? Som en kompis av meg sier, han jobber på NAV, stakkar:

– Huff. Kan vi ikke i det minste bare late som at alt er greit, da …

Tenker du at vi liksom burde hatt noen godartede psykopater med på laget?

Det har vel forresten hent i historiens løp at kommunismen har hatt noen ondartede psykopater/sosiopater med på skuta, men det har, som kjent, ikke gått så veldig godt.

Nei, da missforstår du meg. Det jeg mener er kort og godt at kommunistene må tre ned fra sin høye hest, plante beina på jorden og ta i bruk mer pragmatiske virkemidler i kampen om tilhengere. Jeg oppfatter kommunister som en gruppe som i stor grad er optimistiske i troen på at deres idealer skal vinne frem nærmest av seg selv, og som i stor grad har latt denne troen på egne idealers overlegenhet få føre til passivitet i forhold til det å arbeide aktivt mot å promotere kommunismens idealer.

Kan man stole på at Google ikke aktivt saboterer politisk ukorrekte stemmer?
Ved å bruke verktøykassen AdWords kan man altså (angivelig) hjelpe nettstedet opp på deres rank, som du sier. Men det er da ganske tydelig at Google/Alphabet har en politisk agenda, og at denne agendaen er fjernt fra det Steigan står for.

(Jeg bruker Google kun som et eksempel her, altså. Kunne også nevnt Facebook, Twitter o.l., som er omtrent like ille.)

Er man frekk nok til å søke på temaet 9/11 truth på Google-eide YouTube i dag, henvises man automatisk til Encyclopedia Britannicas offisielle 9/11-artikkel, og man får i klartekst beskjed om at det ikke er lov til å tro på konspiteorier, fordi de er wrongthink. I tillegg er omtrent alle 9/11-truthvideoer, og annet “sinnssykt konspitøys”, slettet av YouTubes ledelse. Lignende ting har også skjedd med Reddit og mesteparten av nettet.

Og verre skal det bli.

Ke? Stole på Google, nei? Du kan stole på de er troende til sånt som du antyder, ikke noe annet! :ok_hand:

Men det var ikke en del av det jeg forholdt meg til, egentlig. Jeg bare listet opp ulike alternativer som pretenderer å levere varene mot betaling. Hvordan og hvor godt de virker er en annen sak. Vi fikk aldri noe svar fra kommunisten & co på det konkrete spørsmålet heller, så her ligger det meste i mørke. Men at de vil stole mer på akkurat Google enn du og jeg gjør, er veldig tvilsomt.

Muligens noe naivt, men er ikke sannheten, at de som arbeider for Verdensomspennende Kommunisme, siden 1. mai 1776 aldri har manglet penger?
Eller er følgende fakta kun konspirasjonsteorier?

• Finansieringen av Weishaupts Illuminati
  • Finansieringen av Franske Revolusjonen
  • Finansieringen av Spanske Borgerkrigen
  • Etableringen av US Federal Reserve, BIS, IMF og Verdensbanken
  • Finansieringen av Lenin og Trotsky
  • Finansieringen av Hitler
  • Finansieringen av Stalin
  • Etableringen av FN og EU
  • Finansieringen av China
  • Finansieringen av “War against terror”
  • Finansieringen av pågående “Migrasjon”
  • Finansieringen av en rekke NGO´s, deriblant norske, for å bidra til etableringen av en ny verdensorden (NWO)?
  • Bestikkelse og utpressing av Verden Medier
  • Bestikkelse og utpressing av Politikere
  • Bestikkelse og utpressing av Akademia, Retts- og Undervisnings-apparat.

Dr. Evil må ha oversett Steigan da, for han har ikke fått en dritt!

Finansieringen av migrasjon er et fellesprosjekt mellom landene pluss andre aktører du finner her :
http://reporting.unhcr.org/donor-profiles