Nyheter MDTV Forum Om Doner

Klimatfrågan är inte så enkel

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/02/klimatfragan-ar-inte-sa-enkel/

1. Finns det «naturliga variationer» i klimatet? Denne artikkelen av Anders Persson er første del av hans svar til Benny Anderssons artikkel Steigan flörtar med klimatkrisförnekarna. Del 2 av denne artikkelen kommer i morgen. Av Anders Persson. Benny Andersson har helt rätt i att det blivit en eller halvannan grad varmare de senaste hundra åren.…

2 Likes

Professor Ole Henrik Ellestad : holder et foredrag der han argumenterer for at naturlige variasjoner styrer klimaet, foredraget er på ca 1 time.

3 Likes

Tusen takk for lenka

2 Likes

Klimatfrågan är inte så enkel ???

Jo det er kjempe lett, det er blank løgn, det handler kun om penger og makt for milliardærer og det har det alltid gjort.

Her fra media i 72, kunne like gjerne vært i dag, da det ikke skjedde så sa FN at i 1996 ville Danmark og Nederland være under 30 meter vann. Det steg ikke en millimeter engang.

Det var Milliardærklubben Bohemian Grove som grunnla FN og Rockefeller gav dem tomten i NY.

dfghjkløfdghj

5 Likes

Det engelske ordet link, har opphav i norrønt hlenkr for lenke. :slightly_smiling_face:
Old English words old norse origin

1 Like

Bare hyggelig, her er et klima-foredrag til, foredraget er tilpasset “vanlige mennesker”, men dessverre finnes det krefter som forsøker å sensurere bort slik informasjon, og som latterliggjør både professorer og geologer som har stor innsikt i emnet. Dette med å sensurere bort kritikk av en hypotese er som de fleste skjønner svært uvitenskapelig!

Tom V. Segalstad er geolog, og Tom har undervist i geologi og geofysikk ved Universitetet i Oslo og ved Pennsylvania State University i USA. Men Tom stiller seg kritisk til CO2-hypotesen, han stiller spørsmål, og derfor er han i følge mange klimaaktivister bare en idiot, for en gærn verden vi lever i. :frowning_face:

1 Like

Ha ha. Var på et bisarr arrangemang på Hellerudsletta på slutten av 80. tallet da min onkel skulle ha et slideshow der (foto). Det var satt ut tusenvis av stoler og oppblåsbare colabokser etc. Men ikke et menneseske å se. Det var Klimafestivalen i anledning at nordisk ministerråd hadde bestemt at temperaturen på jorden ikke skulle stige med mer enn 2.1 grader

1 Like

Demente husker sitt tidligere liv best. Kortidshukommelsen forsvinner først.

Ha ha. Sier stemmene i hodet det?

Sviktende hukommelse er vanligst i høy alder som følge av demens. Omtrent en av tre over 65 år klager over hukommelsesvansker, men bare 10-15 prosent av disse tar det opp med legen.

Eksempel på episode:
Man kommer hjem etter å vært i byen. Så sier den demente
-Skulle ikke vi kjøre til byen idag?
De demente inntar en benektende holdning hvis man snakker om demens. Man må jatte med dem, som:
-Vi trenger vel strengt tatt ikke å kjøre til byen idag

Nei. Det trenger du ikke. Spesielt om du har fylleangst og ikke førerkort

Jeg skrev ovenfor at jeg har sertifikat
Vin og øl regner seg som søppel

Du sier så mye rart. Hjemmebrent og sats er nok mere din stil

Jeg sier nei til vin selv om jeg får det gratis.
Hvis man skal være konspirasjonteoretiker kan man ikke gå på fylla. Man må ta et valg. De som går på fylla er ikke konspirasjonteoretikere.

Hva tror du 2 + 2 + 1/0 er ?

Vaksine mot coronavirus?. Eller frekvensen du mottar beskjeder fra Mars på??

Ble det også vanskelig for deg ???
Demente bør fratas muligheten til å poste på forum.
På min plass får de ikke handle

Syntes du ikke det er litt kjipt å nekte gamliser å kjøpe skrot?

Siden de er umyndiggjort med hensyn til penger blir det konsekvensen: de kan ikke handle.
Du kan ikke lese en avis når du ikke kan svare på

Men det blir jo lettere å lure fra de trygda Kjell. Du har et vekstpotensiale der

Trygda blir overført til et formynderi.
Du har gitt opp å finne svar på: 2 + 2 + 1/0 = ?

Hvilket bekrefter hva jeg sier: dement på nett