Nyheter MDTV Forum Om Doner

Klaus Schwab: Covid-19 The Great Reset, et program for globalt diktatur del 2

Hvordan står det til med norske rikfolk mon tro?

2 Likes
3 Likes

Dette var ganske skremmende lesning. Tusen takk for at du delte.

2 Likes

Selv Forbes, månedsmagasinet for den rike en prosenten som har investert i legemiddelgigantene, er svært skeptisk til haste-vaksinene. Ikke at det vil stoppe at vestlige lands innkjøp av dem for milliarder, og utsetter friske folk som ikke er i risikogruppen og ikke trenger vaksinen for mulige bivirkninger, og som utgjør 99,5% av befolkningen.

“We all expect an effective vaccine to prevent serious illness if infected. Three of the vaccine protocols—Moderna, Pfizer, and AstraZeneca—do not require that their vaccine prevent serious disease only that they prevent moderate symptoms which may be as mild as cough, or headache”.

These trials certainly do not give assurance that the vaccine will protect from the serious consequences of Covid-19. Johnson & Johnson is the only trial that requires the inclusion of severe Covid-19 cases, at least 5 for the 75 participant interim analysis”.

“A greater concern for the millions of older people and those with preexisting conditions is whether these trials test the vaccine’s ability to prevent severe illness and death. Again we find that severe illness and death are only secondary objectives in these trials. None list the prevention of death and hospitalization as a critically important barrier”.

“It appears that these trials are intended to pass the lowest possible barrier of success. It is clear from these studies that the vaccines currently under trial will not be the silver bullet needed to end the pandemic”. Kilde: Forbes, se Tjattas link over.

1 Like

Har du sett The Princes of the Yen?
Japan var prøve prosjektet til det som kommer globalt.

1 Like

Nå er det rett over midnatt til tirsdag 24 november 2020. jeg har brukt mye av dagen til å forstå all møtevirksomheten i Midtøsten og sette det sammen med massive utrenskninger i Pentagon. Som naturligvis har ført de verste haukene til makta.
!8 november dukket de opp i Fort Bragg for å sette opp en “Special Operations Command” som om det ikke var nok av disse fra før.
B-52 bombers ble sendt til Midtøsten samt en skvadron F-16 fra base Spangdahlem i tyskland. Netanyahu møtte saudiske kronprins Salam søndag kveld 22 november.
Hør folkens; noe stort innen falsk flagg-operasjon er på gang for å sjokkere verden.
Klaus Schwab advarte 8 juli mot cyber attack,cyber pandemic.
De innviede har planlagt dette en stund og ikke vet jeg hva som kommer,men nå kan vi forvente det uventede. Skjerpning.

1 Like

Noe å gjøre med Iran, er hva jeg gjetter meg til. Det siste av de 7 land innen 5 år lista, General Wesley Clark snakket om. De har jo jobbet hardt for å isolere Iran og Netanyahu har ønsket at Iran skal angripes i flere dekader nå. Derfor tror jeg at det vil ha å gjøre med Iran.

Noen uker før covid-“pandemien” startet, gjennomførte de tilfeldigvis øvelsen Event 201, som var en simulert koronaviruspandemi.

Jeg har forstått det slik at Schwab & Co. i nærmeste fremtid skal gjennomføre en simulasjon av at Iran utfører et cyberangrep mot USA, hvor de slår ut store deler av amerikanernes strømnett.

Så kan man jo legge sammen to og to.

Joe Biden har forøvrig sagt mange ganger at vi står på terskelen til en “Dark Winter”, som var kodenavnet på et simulert biologisk angrep amerikanske neocons gjennomførte sommeren 2001. Den gangen simulerte de nyhetsreportasjer o.l., slik de også gjorde ifb. med Event 201.

Det pussige med disse simulerte nyhetsreportasjene er at de er påfallende like nyhetsinnslagene vi hver dag ser om covid-19.

Sikkert også en tilfeldighet at alle amerikanske jagerfly på 11. september 2001 var opptatt med en øvelse som gikk ut på et simulert angrep av kaprede passasjerfly som flys inn i skyskrapere.

Merkelig nok er det alltid en eller annen øvelse myndighetene er opptatt med den dagen terrorhendelser rammer. Og øvelsen ligner tilfeldigvis påfallende mye på “det reelle” angrepet som faktisk finner sted samtidig.

Verden er full av tilfeldigheter.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.