Nyheter MDTV Forum Om Doner

Klassekampen med sjikane på Facebook

Av Einar Oltedal
Eg våga å ta opp spørsmålet om korleis Krigen mot terror starta, på Facebook-sida til Klassekampen. Eg blei straks sjikanert av administrator Alf-Erik Øritsland. Det kan eg tåle. Men nå synes eg han har gått lang over steken. Chris Soleng heiv seg nemleg og på denne debatten, og blir grovt sjikanert av Øritsland, sjå nedanfor.

Redaktør Mari Skurdal! Dette er ikkje akseptabel oppførsel av adminstrator. Han bør fjernast frå denne rolla på Facebook.

Chris Soleng 3 skyskrapere ramlet den dagen, etter brann. Alle tre ramlet som om det skulle vært utført en kontrollert rivning; rett ned.

PS! 95% av innlegget ditt var unødvendig. Hvorfor skrev du så langt?

Alf-Erik Øritsland Chris Soleng Fordi dere er mange raringer der ute som tror på sprøyt som dette, og jeg skrev for alle potensielle lesere - eller tror du alt bare handler om deg?

Du, som tydeligvis knapt kan eller har skjønt noe angående denne dagen, burde i særlig grad ikke først og fremst fokusere på lesevegring.

Ingen av de tre skysraperne falt rett ned eller akkurat som ved kontrollert sprengning - i særdeleshet ikke tvillingtårnene.

Er du resistent mot logikk, læring og det å faktisk sette deg inn i ting? Hvorfor skulle ikke jeg skrive utførlig og pedagogisk, når det finnes en del folk som lider av slike massive vrangforestillinger og/el kraftig ignoranse og manglende vilje til å sette seg noenlunde ordentlig inn i ting, før de antar selvforherligende, oppmerksomhetssøkende, sensasjonalistiske "synspunkt"?

Blir jo overtydelig at det eneste som da kanskje kan hjelpe, er å få det inn med treskje.

Særlig tvillingtårnene falt på en kaotisk, høyst destruktiv måte som ødela veldig mange andre bygninger i nærheten. Ingen som hevder at de to kollapsene lignet kontrollert nedrivning/demolering, fortjener talerett her i gruppen. Korriger kursen, tonen og fokuset ditt - eller finn andre jaktmarker og podier for det ufordøyde, selvtjenende, narcissistiske sprøytet ditt.

(Og, litt personlig råd og bemerkning til slutt: om det er narko, typisk hasjrøyking, som har fått akkurat deg på dette tullete fantastsporet, snarere enn narcissistiske trekk og stort behov for oppmerksomhet via sensasjonalistiske, kontrære, "rebellsynspunkt", vurdér å redusere eller å kutte helt ut bruken. Det er ikke for alle. Det krever et i utgangspunktet robust, sterkt sinn.)

Det er bedre å snakke om de 7 borgerkrigene USA har laget i de tidligere Sovjet-satellitene i Midt-Østen etter at krigen mot terror startet, da USA har kontroll over 911 narrativet.

Afghanistan, Irak, Jemen, Libya, Somalia, Sudan og Syria har alle endt opp i borgerkriger og flyktninger for Europa. En gang kan ha vært en feil, men syv ganger på rad, er en plan som virker som den skal.

Å ødelegge syv land ved å lage borgerkriger, fordi det er mulig de ville alliert seg med den nye utfordreren til USAs verdenshegemoni, (les Kina) er noe USA og NATO virkelig ikke vil at den vestlige befolkningen skal vite, da det er investert vanvittig mye i at befolkningene ikke skal se de 7 regimeendringene i sammenheng.

Det viktigste indisiet er at nå er Al qaida blitt moderat og alliert av feks Norsk folkehjelp i kampen for feminisme. Etter 18 med folkemord