Nyheter MDTV Forum Om Doner

"Kjønnsdysfori sprer seg som en epidemi på nettet"

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/09/kjonnsdysfori-sprer-seg-som-en-epidemi-pa-nettet/

Det pågår en intens diskusjon rundt fenomenet og behandlingen av kjønnsdysfori i Sverige. Stadig flere foreldre med barn som tror de er «født i feil kropp» og helsepersonell roper varsku om behandlingstilbudet til barna. Forholdene i Sverige ligner på de i Norge. Det bør gjøres en uavhengig undersøkelse av denne sannsynligvis den største skandale i…

3 Likes

Spørsmålet blir så om kalven kan bestemme seg for å bli ku eller okse før den er ferdigutviklet, eller om kalven må vente til den er ku eller okse før den kan bestemme seg for om den vil være ku eller okse. Eller eventuelt en Hen.

Helt klart en av psykiatriens etterhvert mange skampletter. Flytt til Russland dersom ungdommen din begynner med noe tull.

Den walisiske transen “Rose of Dawn” har dette å si.

Dette er en forventet konsekvens av obligatoriske pride parader og et massivt regressivt kjønnsfokus der biologiske realiteter defineres som diskriminerende. Det burde også være innlysende at ofrene for slike tanker og handlinger stor sett vil være umodne barn som også er usikre på egen seksualitet. Men så lenge politikere, kjendiser og media løper fremst i dette toget så tolker jeg utviklingen som en villet politikk.

4 Likes

Det du skriver her, talfhild, er bullshit som avsporer enhver seriøs debatt. Sorry.

Jg synes det var ganske treffende, jeg. Folk må jo forsvare at de IKKE går i pride-parader, så den er temmeliog obligatoriske og politikk er jo å ville.

1 Like

Vi kan også forvente oss at en god del av de transeksuelle barna er Malingering by Proxy ofre, hvor oftest en mor fremprovoserer sykdom hos barna for å skape oppmersomhet om seg selv.

1 Like

Det er i hovedsak to typer av dem. Homofile som vil ha sex med hetero menn, og disse forsøker å ligne kvinner, og vil du oftest ta feil om du passerer dem på gaten. Den andre gruppen er folk på autisme-spektrumet, som tenner på seg selv i dameklær, og denne gruppen vil du aldri ta feil av om du passerer dem på gaten.

Derfor så bør ikke kjønnsskifte gjennomføres før personen er følelses-messig og fysisk moden, altså voksen, for kirurgi og hormonbehandling er ikke-reversible inngrep. Skulle personen angre, er korrigerende kirurgi og behandling vanskelig til umulig.

Men LGBT og Pride bevegelsene henvender seg til unge, og er spesielt aktive på sosiale medier som unge bruker. Dette planter usikkerhet om eget kjønn i hodet på mange som er for unge og umodne til å ta avgjørelser om dette. LGBT har ikke vært spesielt fremtredende i MSM mer enn 3-4 år, men 3-4 år er en lang tid for en ung person fra 10 år og til 18 års alder, så påvirkningen blir kraftig og varig på et ungt og følsomt sinn.

Derfor blir det helt feil når voksne sminker og kler opp tiåringer som transer og lar de opptre med voksne i seksuelt utagerende stil på lasteplanene i Pride parader, de seksualiseres også av dette. Når politikere og kjendiser fronter og er med i paradene, gir det legitimitet til at barn gis ideer om kjønn og legning i en altfor ung alder.

1 Like

Jeg har vært bekymret for konsekvensene de siste års kjønnsfokus ville få for unge, og jeg leser artikkelen som en bekreftelse på at mine bekymringer var reelle når den viser til en 10 ganger økning av unge kjønnsforvirrede i samme periode.
Det meste av denne “velg-ditt-eget-kjønn” mentaliteten er tuftet på akkurat det samme tankegodset som kirkens syn om at homofili er en kurerbar sykdom.

For mange år siden opplevde vi en annen “eksplosiv økning”, noen snakket også da høyt om epidemiske tilstander. Det var homofile som etter generasjoner med fortielse våget å snakke høyt, komme ut av skapet, kreve sin identitet og likerett som menneske. En bekjent av meg uttalte bekymret: “jeg syns dette her begynner å gripe om seg …”

Det er jo ikke umulig at det samme er iferd med å skje på nye områder med seksualitet og identitet. For nå sitter ikke lenger en ungdom ensom og alene og tror han/hun/hen er den eneste i hele verden. Nå SNAKKES og SKRIVES og DEBATTERES om det. Dersom det er denne åpenheten av faktiske tilstander som defineres som “epidemisk”, ja da er denne kronikken så langt ute på viddene som det går an å komme.

Det er liten grunn til å tro at noen har “blitt” homofile fordi det er “kult” eller fordi det snakkes om det, i hvert fall i andre land enn Russland. Til det er prisen fortsatt for høy og det er fortsatt få ungdommer som skryter av at de er homofile.

Det er like liten grunn til å tro at folk vil skifte kjønn av samme grunn. Men det er FLOTT dersom de som sliter nå våger å stå frem og krever sin aksept for å leve som den de er.

Samfunnet kan overleve helt fint med undertrykking av transseksuelle, men det kan ikke overleve at 30 % av vanlige menn er incels, så hva du snakker om er så innmari naivt og 68-aktig at jeg får helt vondt.

Først og fremst må man passe på at majoriteten har et sexliv så samfunnet kan reprodusere seg, før man begynner med å være opptatt av om de under 1% avvikere er fornøyd med sexlivet sitt.

Jeg forstår ikke slike som deg jeg, som bare er opptatt av at avvikerne har det bra, mens du driter i det store flertallet ungdom.

1 Like

Du tillegger meg meninger jeg ikke har. I tillegg ser det ut som du trenger profesjonell hjelp.

Er du enig at samfunnet kan overleve helt fint selv om vi undertrykker transseksuelle, og at problemet er at samfunnet ikke kan overleve når 30% av mennene er incels, slik som er tilfellet med klovneverdenen vi lever i?

Jeg har ikke sett deg snakke om problemet incels, så konklusjonen blir da at det er et tema du mener er mindre viktig enn transseksuelle, og da er vi langt inne i 68er galskapen.

NAik

1 Like

Den enkleste løsningen er selvsagt å holde seg nettopp der - på nettet, altså - der både kjønns- og avatardysfori har enkle løsninger som verken krever diagnoser, potensielt kreftfremkallende hormonkurer eller kostbare og smertefulle operasjoner, og der det er stort rom for å ombestemme seg. (Nettet er for øvrig også et velegnet krypinn for folk med multiple personligheter, eller for eksempel for eksempel tendenser til kverulantisme, misantropi og en rekke andre tilstander.)

1 Like

Det er kun i relgionen og magiens verden at vi som mennesker er perfekte. I biologiens verden er vi på det ene eller det andre viset mer eller mindre samtlige en feilvare. Om en gutt blir jente eller omvendt er jo i bunn og grunn kun et moralsk spørsmål og slike spørsmål overlater jeg gjerne til moralistene :slight_smile: