Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kjære styresmakter i Norge – nå har jeg fått nok

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/kjaere-styresmakter-i-norge-na-har-jeg-fatt-nok/

Av Kiara Gloria Jula. Jeg er en 18-åring som ikke er kommet lenger enn til vg3, og har allerede fått nok. Jeg har fått nok av å se maktspillet dere holder på med, som ikke bare går utover mitt liv, men mange andre sitt. Er dere klar over hva som skjer utenfor kulissene deres? Er…

9 Likes

Hei Kiara, takk også for denne artikkelen. Leste gårsdagens artikkel “Skremselspropaganda og frykt for hverandre. Er det et slikt samfunn vi vil ha?“ og var veldig fascinert av motet ditt til å si ting så tydelig. Det er veldig bra å se at også her i Norge begynner folk å stille spørsmål om hele koronahysteriet. Selv kommer jeg fra Øst-Tyskland og har bodd i Norge i mer enn 12 år. Det som skjer for tiden i Tyskland og som nå kommer fra regjeringen i Norge, beveger seg sakte i retning mot diktatur. Folkens, vær årvåken. Vi har ingen pandemi, og ingenting rettferdiggjør disse tiltakene.

Vielen Dank für deinen Mut, bleib standhaft und lass dich nicht brechen!
Liebe Grüße,
Tino

8 Likes

Da er det på tide å relansere denne boken igjen.

1 Like

Tusen takk Kiara for enda et kjempebra innlegg! Det gir en viss mengde håp og jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv.

Jeg er møkkalei pampene på stortinget. Nå gjelder det å organisere seg og informere flere selv om det er en utfordrende, gedigen tålmodighetsprøve

3 Likes

Takk for enda et godt innlegg, du er klok for din alder.

Ikke ta PCR-testen, hvem vet hva det egentlig innebærer. Vanligvis tas slike tester fra halsen, “gap opp og si ‘AAAA’”. Hvorfor skal de nå dypt inn i nesa og skrape på det som anatomiske stedet som kalles “cribriform plate” på engelsk? Hva har de å gjøre der? Bør ikke dette viruset være tilgjengelig overalt i nese og hals, ettersom det er så smittsomt at alle må gå rundt med munnbind og holde avstand?

Cribriform plate har åpninger inn til hjernen, og masse nerveendinger som støtter smak og luktesans. Og mangel på smak og luktesans er et velkjent coronasymptom, kan det komme av midlertidig skade på disse nervene, etter at helsepersonell har vært inne og gravet? Hvem vet om de har noe på bomullspinnen fra før, som de legger igjen på det eneste stedet der hjernen er delvis ubeskyttet av skallen som er tilgjengelig fra utsiden. Høyst suspekt!
800px-Cribriform_plate_Close-up_view

Vi vet i det minste at flere land har innrømmet lagring av prøvematerialet fra alle som lar seg teste. Verdens myndigheter sitter snart med DNAet til hele verdensbefolkningen. Myndigheter som vi nå vet utenfor en hver rimelig tvil at vi ikke kan stole på for fem flate øre.

Leit med arbeidsgiveren din, men ikke la deg presse til et overgrep.

5 Likes

PCR-testene er overhodet ikke pålitelige til å sette noe diagnose

De finner bare rester av et gammelt virus som man forlengst har blitt frisk av, likevel registreres det som en “covid-case”, ergo utgjør de falske positive skyhøye tall som brukes av media til å skape frykt

4 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.