Nyheter MDTV Forum Om Doner

Kari Jaquesson – Facebook 1 – 0

Facebook-aksjen er nå mer verdt enn noen gang. Jeg husker da Facebook fikk mye kritikk for et år siden og aksjen var under 150 - da tenkte jeg at det var en no-brainer investering med tanke på at deres brukermasse vokser (men min egenkapital er bundet opp i leilighet og jeg har ikke anledning til å ta opp lån).

image

Når samfunnet beveger seg mot det virtuelle, så blir informasjon og oppmerksomhet stadig mer verdsatt/verdifullt.

Når livet blir virtuelt og det virtuelle blir gratis, så blir penger overflødig. Et billig solcellepanel vil kunne generere strømmen du trenger, og maskiner vil kunne skape de få duppedittene du trenger.

Kari Jaquesson bor verken i Russland (Sovjet) eller Kina, og det er ren stråmannsproduksjon å plassere henne der. Hun er norsk, bor i Norge og forholder seg til norske lover og norsk kultur.
Om du liker å skryte av dine internasjonale eskapader, så finn en annen vinkling.

2 Likes

Før du svarer noe svada igjen, fåd heller forsøke å forstå hva jeg skriver om (det burde egentlig være enkelt, så jeg får unnskylde deg at du ikke tok deg tid). Det er jo ikke uvanlig på sosiale medier

Enig med deg Olav. :slight_smile:

Hvorfor klage når andre har det verre. legger man miner rundt alle barneskoler i Norge så skal man være glad og holde kjeft siden det finnes andre land i verden der det er mer miner i bakken. Så støtter deg 100% :wink:

2 Likes

Da må vi nok bli enige om å være uenige Rune, i min verden så går man ikke etter de lavest nede i hierarkiet, men derimot de på toppen.

Skal man ta en drage så må man kappe hodet av den, ikke klø den på tærne.

Det var mitt siste ord, har ikke tid til tøvete evighets debatter og flisespikkeri, har langt viktigere ting å bruke tiden min på.

Les litt Sun Zi Bing Fa så ser du hvordan du skal bekjempe fiendene din. :slight_smile:

1 Like

Så det er kapitalister som eier KK? Nå er ikke jeg imponert over folk som lager seg en regel av å ikke sparke ned, da det beviselig har ført til voldtekstgjengene i England og de Apaptiske Aslybarna i Sverige. Etter at journalister hadde sett Gjøkeredet, så laget de en kampanje som førte til at ble psykiatriske sykehus lagt ned mange steder i Vesten, slik at psykisk syke døde i steden.

Det er folk som Smørberget, Jensen, Støre og Stoltenberg som styrer i Norge, ikke en gjeng kapitalister som er ute etter å gjøre slaver av alle. Også de er helter i egen historie, akkurat slik som deg, og når det gjelder hvorfor de da gjør ting som for oss ser ondt ut, så er det i hovedsak fordi de forholder seg til en mediaskapt virkelighet, i steden for virkeligheten.

Ønsker man endring i et slikt system, så må man tvinge de til å forholde seg til virkeligheten, slik som vi gjorde når vi fortalte amerikanerne om voldtektsgjengene i England, slik at amerikanerne ble så opprørte at den britiske eliten måtte handle.
the_absolute_state

1 Like

Om staten fordeler verdien av norske naturressurser ubetinga, så kan private selskaper kun tjene penger ved å tilby varer og tjenester som individer faktisk ønsker. Sosialdemokrater støtter at mellommenn kan synse og føle hvordan statsbudsjettet blir brukt, og det er en organisering som alltid korrumperer, hvor man incentiverer at budsjettet deles ut til maktkonsentrasjoner.

Har egentlig sluttet å besøke forumet og heller nøyer meg med å kun lese Steigan for å slippe bli irritert over all troll spamming men kunne ikke dy meg for å logge på da jeg leste om hvordan Kari blir behandlet av elitens trofaste slaver.
Kari, håper du er stolt av hva du gjør for det har du all grunn til. Jeg sluttet å støtte Plan Norge flere år siden da jeg oppdaget at de ikke var annet enn enda en arm av propagandasystemet som lurer vanlig folk til å betale lønn for administrasjon heller enn å faktisk hjelp for barn som sårt trenger det. Nå er det jo så at de fleste slike organisasjoner gjør det.
Fortsett med den fantastiske jobben dere gjør her på Steigan! Arbeidet dere alle sammen gjør er viktig og Kari er en modig og avvæpnende ærlig korrespondent av fakter. Journalister flest i Norske medier bør bli kurset av Kari så de blir minnet om hva jobben de har egentlig handler om, nemlig å være nøytrale observatører og, for å si det nøyaktig som det er, whistleblowers når de som sitter ved makta lyger og bedrar oss.
Bravo Kari, bravo Steigan!

3 Likes

Jaha så svaret er å holde kjeft? La oss alle sammen bøye ned for øvrigheta for de er herrene våre og vi de heldige slavene?
Når du nå skriver en kommentar som det du gjorde, falt deg ordspråket om det å sitte i glasshus inn?
Tenk litt på det du.

2 Likes

Tenker meg nok at det er en del misunnelse som går blant hatere. De skulle så gjerne gjøre noe som blir lagt merke til men evner ikke gjøre noe annet enn å hate i det offentlige rom.

1 Like

Jeg blir veldig lei meg om du ikke kommenterer mer Mari, du var et friskt pust med med svært gode kommentarer.

Men du har rett, det blir stadig flere troll her fra NATOs trollfabrikker, det er faktisk flere NATO troll som kriger på nett nå enn på slagmarken, de fleste fra desinfobyrået integrity initiative.

Trist at så mange velger å ta imot sølvpenger for å angripe folket for penger fra eliten.
Vi har alle sammen fiende som vi har hatt i 10 000 år, folket og eliten. Vi vil aldri komme noe lenger når folket angriper seg selv for penger på oppdrag fra liten … og det vet eliten mens de ler hele veien til banken.

Jeg hadde aldri klart å sett meg selv i speilet om jeg gikk til angrep på mitt eget folk for at elite psykopater sa jeg skulle gjøre det.

Ser det samme i Resett også, kommentarfeltene oversvømmes av integrity initiative som kaster seg over alle som er skeptiske til krig, elite, terror og folkemord.

Kan du ikke bare være så snill og prøve litt til Mari så skal jeg prøve å passe på deg her inne. :slight_smile: Du er som en Kari J 2. :slight_smile:

Aldri glem at når de gode gir opp så har de onde vunnet :wink:

4 Likes

Tusen takk :hugs:
Jeg ble frustrert når jeg prøvde å følge med 5 tråder og det tok meg søren og over en halv time å få oversikt pga. spamming. Det er saktens så irriterende å gå glipp av interessant informasjon fordi jeg prøver hoppe over tøvete memes som jeg bestemt tror blir brukt til å dra Steigan ned i søla og nå er jo jeg Finnmarking med temperamentet som kommer med Finnmarks genene :grin:

1 Like

Så enig så enig, Finnmarks temperament er bare sjarmerende.

Blir litt oppgitt jeg også noen ganger når jeg må scrolle flere km nedover pga store mengder onlinere totalt uten innhold.

Kan ikke folk bare skrive meningen sin og la det være med det. ?

1 Like

Da leser du min kommentar som en viss fanden… Det jeg skriver er jo tvert i mot: hun skal være glad hun lever i et fritt land (åpent demokrati) med full ytringsfrihet, og derav også rett til å klage. Den muligheten finnes ikke i de diktaturene hun forherliger. Så glasshuset er langt unna!

1 Like

@Olaf, du har en måte å bruke ord på som er fremmedgjørende. Ikke misforstå men prøv å lese hva jeg prøver å si.
Du er flink til å ordlegge deg men samtidig så gjør du det på en, til tiders, meget uattraktiv måte. Når jeg leser dine kommentarer er det veldig ofte at jeg føler du har gode poeng men samtidig ødelegger du din egen kommunikasjon ved å invertere noe mindre positivt som virker fullstendig å gå mot det du egentlig prøver å si. Hvorfor ikke bare si ting så enkelt som det du gjorde nå, at hun har rett til å klage? Hvorfor alt det andre rundt? Hun har rett til å klage. Ferdig. Ingen behov for å skrive at hun kan jo flytte til Kina. Jeg tror folk vil være mere åpen for dine kommentarer, meg inkludert, om du ikke alltid prøvde å fremmedgjøre folk eller land.
Bare slapp av litt er hva jeg prøver å si på en klønete måte.

2 Likes

Tilbake til Kari og meninger.
Det jeg la merke til er at det er få som har reagert med spørsmålet: Men var det ikke så at Assad ikke ville ha utenlandske i Syria og her er Kari og dro dit uten problemer? Så hvorfor kan ikke andre journalister dra dit?
Nå er det jo andre som har vært i Syria og de sier samme ting som Kari men istedenfor å spørre hvorfor vi blir fortalt at medier ikke er velkommen så blir engasjerte personer om Kari da angrepet når de så viser at påstanden om medier å ikke være velkommen ikke er riktig. Bartlett, Beeley, Snow, Kari, Gabbard (altså Kanadiske, Engelske, Amerikanske og Norske borgere) er blant de som har vært i Syria og blir hamret ned heller enn at folk lurer på hvorfor de sier som de sier om Assad er slikt et monster som han blir beskrevet som siden de jo alle returnerte uten først å ha blitt utsatt for gassing :wink:

2 Likes

at andre land er verre betyr ikke at vår kritikk er falsk, jeg mener den er rett. men det er klart: jeg har aldri hørt Kari J. kritisere damaskus for manglende ytringsfrihet, eller for den saks skyld hørt henne diskutere dette spørsmålet

1 Like

Fordi de som var betalt av Vesten eller deres allierte kuttet hodet av dem.

Fordi det kommer ganske så langt ned på siden, om det skulle stemme, når man vet hvilken faenskap og ormeyngel Vesten utvilsomt støtter.

Hvordan er ståa med ytringsfriheten i Saudi Barbaria, forresten?

1 Like

Dette er bare en spøk altså…Jeg tipper det var noen av trollene her på forumet som ikke liker temaene som Kari tar opp. F eks han borgerlønnsentusiasten.

1 Like