Nyheter MDTV Forum Om Doner

Julian Assange er arrestert

Men her må vi skille mellom det som bare er en mildere form for sykdom, som deres spontane kommentourettes-utbrudd, som de kaller det.
Dette finns det ingen medisiner mot. Som de vet er det kun å skrive det ut som letter.
Man ser jo at det hjelper. Det går lange perioder imellom utbruddene.Nå i det siste skulle man tro at de var nærmest 100% kurert.

Jeg stiller meg 100% bak din antagelse om at Dagfinn er ko-ko, og har sagt det i særs klar tekst mange ganger. Det toppet seg spesielt ved påstander om at Utøya var en “falskt flagg”-aksjon, i betydningen at ingen egentlig ble drept, det ble benyttet sk. “crisis actors”, og det finnes iflg. Dagfinn ingen sønderknuste foreldre eller ekte skadde, dóg overlevende etter Utøya. Dagfinn er en “180°”, dvs. en naturlig naiv person som etter skuffelsen ved å oppdage å ha blitt løyet til av antatte autoriteter (myndigheter og media), nå ikke lenger tror på noe som helst annet enn det stikk motsatte av hva som er mest vanlig å tro om … absolutt alt i verden. En verden som derfor er snudd 180° opp-ned, og like lite eksisterende som hva en del store og faktiske løgner sier.

Nei. :slightly_smiling_face:

:hot_face: Egentlig glad for å høre det, da de virker tildels vanedannende. hehehe.

Assange har ikke vist seg på hverken balkongen eller i vinduet, slik vi ble vant til inntil 2016.
Oktober 2016 var det stort oppbud utenfor med biler og personell, etter at Pamela Anderson besøkte han. Samtidig ble Internettet hans sperret.
Krav om “proof of life” har ikke blitt innfridd.

For the record.
Jeg har aldri påstått at ingen ble drept på Utøya.
Med referanse til skytingen på Sandy Hook, der det er bevist over enhver rimelig tvil at ingen døde, har jeg pekt på at det er en mulighet vi ikke kan se bort fra når det gjelder Utøya, der det er bevist over enhver rimelig tvil, at Breivik ikke var alene.
Aka, at vi har blitt løyet for.
https://www.amfir.com/AmFirstInst/NonToolbarTopics/Black_Ops/2011-07-22_Oslo/Oslo-Utoya_7-22_False_Flag_Terror;_Part_4;_Events_Analysis,_Miscellaneous_Indicators,_Ideological_Anomalies.html

Last deretter ned følgende PDF og gjør dere opp en egen mening om Sandy Hook.
Deretter tar jeg gjerne en diskusjon om fakta.

Sprø som kavring!
Sprø som kjeks!
Alle i hop.:crazy_face:

Men “Alle er jo raringar” er egentlig bare et sitat fra en rimelig vakker liten epilog tilhørende en rimelig vakker liten NRK-ungdomsserie spilt på klingende vestlandsdialekter (kanskje litt i overkant politisk korrekt og umiskjennelig skolefjernsyn-aktig til tider, men veldig sjarmerende for alle som noen sinne har vært, er eller har tenkt å bli rar vgs-jente, så store deler av forumet er neppe i målgruppa). Siden det ikke har noe med denne saken (eller Assange i det hele tatt) å gjøre, spanderer jeg sitatet i kontekst, på vakker nynorsk - om ikke annet så for å vise at NRK er mye bedre på ungdomsserier enn de er på nyheter (men det skal jo ikke mye til):

“Alle eg har møtt sidan eg flytta heimanfrå har vore akkurat den dei var ved første augekast og likevel så mykje meir. Og eg tenker at heile poenget med alt, om det skulle ha vore eit, var vel å skjønne at ingen heilt veit, og at ein skal vere raus med kvarandre, og ærlige og snille. At ein skal prøve å finne dei som er annleis enn seg sjølv, ikkje dei som er heilt like. Dei som er rare på sin måte. Alle er jo raringar. Eg veit ikkje kva som vil skje framover og kven eg vil ende opp med å vere. Nokre gonger ser eg for meg at eg har ledningar frå hjartet mitt ut mot mange andre hjarter som eg aldri ser. At det er som kraftliner som går over fjell og gjennom dalar. At dei ender ein stad der dei varmar nokon som eg kanskje aldri kjem til å møte. Eller slår på ljoset. Eller kanskje gir dei støyt så dei får vondt. Men at det i det minste er ei slags kopling der. Ikkje berre med dei eg er saman med kvar dag, men at lina går ut til stader eg aldri har vore. Kanskje er dei der for å dra meg i den retninga ein dag. At eg ein dag kjem til å få høyre historiene deira, kva dei tenker er riktig og galt, kva dei kjenner, kva som betyr noko for dei, kva som provoserer dei. Og eg veit ikkje kven eg heilt kjem til å ende opp med å vere om eit år, eller to eller ti. Men eg tenker at eg berre vil prøve å vere noko for nokon. At eg kanskje kan hjelpe nokon. Og at det er den viktigaste knaggen eg kan henge personlegdomen min på. At den eg mest av alt trur at eg er, er ein venn.”

Farlige greier! :scream: Du får utstyre’n med en varseltrekant eller noe. :warning:

I årets store media-jippo flyttes fokus fra Assange, over på undertegnede, sønn av en faglært mekaniker på Akers Mek, med åtte søsken og en far som var Toller og fisker på Sørlandet.
Ta imot min ydmyke og vel fortjente takk.:innocent:

Det var vel mest et forsøk på i si fra hvordan han ble oppfattet, i tilfellet han bare er en vanlig mann som har oppdaget at han har blitt løyet til, tror alt er løgn, og forsøker å si dette til andre.

Det er stygt når man manipulerer virkelighetsoppfatningen til hele samfunn, selv om man gjør det med de beste intensjoner, da det lager en hel haug med ødelagte liv hos de som oppdager løgnen. Ikke bare er det ofte en sosial straff, men når man oppdager at noe alle tror er sant, ikke er det, så begynner man naturligvis å tvile på alt hva vi blir servert.

For min del så lærte jeg om den moderne sikkerhetsstaten, etter at jeg oppdaget løgnene om 2vk, og da blir det uaktuelt å tro på frimurere og illuminat. Den moderne sikkerhetsstaten utelukker også de drøyeste jøde og bank-konspirasjonene, da det ikke var den tingen staten ikke hadde relativt kontroll på under den kalde krigen.

Verst er det nok for de som kommer veien gjennom helseplager skolemedisinen ikke kan hjelpe dem med, men hvor et eller annet alternativt hjelper, men de havner nok ikke her på Steigan.

De kristne som oppdager løgnen, ender ofte opp i frimuruer/jesuitt/sions vise konspirasjoner, sikkert fordi de speiler sine religionsbaserte handlinger over på de som har undergravet kirken og samfunnet. Nå skal ikke jeg si at religiøst motiverte konspirasjoner foregår innen kirkene, men det blir krasj for ateister, når de skal ha disse konspirasjonene til å kontrollere samfunnet. Personlig så sliter jeg ofte med å skille disse kristne fra de ko-ko, selv om det sikkert er lettere for de som selv er kristne.

Fantatisk bra stykke du siterte, jeg syns teksten var gripende : ) Tusen takk INK.
Ja, varseltrekant var igrunnen hahahah en god ide :heart_eyes:

Du har lagt opp til dette selv.

Det er en kostnad ved å hevde motsatt av hva andre tror er sant, og en del av denne kostnaden er at andre tror man er ko-ko.

At en god del tror man er ko-ko, slipper man ikke unna om man vil avvike fra normen, men når man sier at Assange er død eller Mossad-agent, uten å egentlig underbygge dette med annet enn en link ingen gidder å trykke på, så ber man egentlig om spørsmålet.

Jeg ser ikke noen grunn til å diskutere dette mer, da du har rett i at det er Assange som er temaet.

Du har selvfølgelig helt rett. Men ikke se bort fra, at det å ha feil også innebærer en kostnad.

Her er forresten et opprop til Presseforbundet, Journalistlaget, Regjeringen, UD, Justisdepartementet, stortingsgruppene til Rødt og SV, Ecuadors ambassade i Stockholm fra Norge ut av NATO:

(Det spørs vel hvor mye dette hjelper)

Og her en internasjonal kampanje som ber om å ikke utlevere Assange til USA:

(Organisasjonen som står bak ser ut til å ha som hovedmål ellers å “redde EU” gjennom en demokratiseringsreform)

• Og, etter som det var snakk om ko-ko, kom assosiasjonen til f.eks. ‘Gjøk-ur’, som leder til den forbanka klokka som har stoppa! . . . . .

Helt uten sammenlikning med noen forøvrig her, så var denne oppfinnelsen artig :

På det tidspunktet du har stilt inn, blir dørene åpnet, og en gjøk titter frem og galer som i et gammeldags gjøkur. Da griper du pistolen og brenner av noen skudd. Treffer du gjøken, hører du et tilfredsstillende “Aaarrgh!” fra den, før den trekker seg tilbake og gjemmer seg bak dørene igjen.

Velg mellom forskjellige innstillinger der du må treffe én eller flere ganger før gjøken holder kjeft. Vil du bare skyte litt på gjøken, kan du velge en spillinnstilling der du konkurrerer mot klokken.

Trykk på bildet nr 2, av de små, så snurrer en liten film om hvordan det foregår : )
Pangstart på dagen

Nuvel.
Det var beroligende. Ser at det anbefales varsel-trekant på dem her i dag, siden de anses å være relativt vanedannende.

Jeg vil hevde at de er oppfattet til bunns, både når det gjelder sak , signaleffekt og alvor med deres fuglelyder, men nå holder det for en stund med ko-ko stemplinger som popper opp i indre visuelle , kommunikative reportoarer og scenarier, som blir tolket i den aller beste mening mellom linjene som lojale og solidaritetsuttrykk for de rammede i sakens anledning , fra deres side.

Kanskje kan denne herunder foreslåtte innretningen, likevel som et beskjedent bidrag, i en intensjon om å erobre herredømme over, og få temmet uforløste ticks, duge som impulskontrolltrener, og virke forebyggende mot å stemme i flere fuglelyder neste gang trangen melder seg, og hjertet flyter over med, som lydene på stien.

Vi tar dem altså på alvor med det underliggende budskapet, og det handler slett ikke her om at de blir mistolket i deres intensjoner og intuisjoner , men ørlitegrann om omgangstonen i kommunikative institusjoner.

Ferske potensielle gravere som det er behov for, og som er uvitende om forhistorien som trigger det, kan nøle med å la seg rekruttere, siden signaleffekten kan bli omtolket til antakelser på mottakersiden, om at man på disse løse tråder og i samfunnet ellers risikerer fugleaktige og verre stempler både ute og “hjemme.”

Selv om jeg støtter det å lytte seriøst til kritikere, og måke på med konfrontasjon til dem som er velsignet, kvalifisert , beæret og har behov for dette, og overfor dem som det synes å være på sin plass å gi overordnet korrigerende hjelp til bedre perspektiv når de er ute og kjører ,sykler eller går , inkludert i utvelgelsen av målskive, og totalen forøvrig, bør trolig også signaleffekten til vordende gravende forumdeltakere, de uslepede diamanter, regnes med, og taes i betraktning.
La meg i all frimodighet lire av meg forslag til nattbordet :
Gikk en tur på stien-Tics-kontroll, lite bilde nr.3
Med ønske om mange nye debattanter.
Påskehilsen GK.:baby_chick: med Hæljevideo

Jeg leste på internet her om dagen at sjefen for Disney mente at Hitler ville elsket sosiale medier.
En kristenkonservativ leder leder for et parti som selv om de kalte seg for nasjonal sosialister egentlig bare kunne kalt seg for; Mot Liberal Sosialister og da spesielt med tanke på de jødiske Liberal sosialistene som vokste frem i Russland. De som vi lærte å kjenne som kommunister, noe de ved hjelp av bla Marx også ble.
Disse Liberal sosialistene som bla. Lenin og Trotsky som fikk betalt av den jødisk-tyske bank familien Warburg som emigrerte og ble New Yorkere. Før det så hadde de vært italienere da som Del Banco familien. Verdens eldste familieeide bank. Hvis vi tar bort sosialismen fra Liberal sosialismen sitter vi da igjen med Ny Liberalisme? For denne ny Liberalismen er nå hva disse jødiske bankfamiliene gir økonomisk støtte til.
Facebook er en del av Wall Street sin pengemaskin. Den samme penge maskinen som i 1936 gikk ut og sa at Judea erklærer Tyskland for krig. Dette sosiale nettverket som bla Facebook er en stor del av skulle altså Der Fuhrer ha elsket. Jeg ser det bare ikke.

Assange skal nå disses, nedsnakkes og latterliggjøres. Her er VGs bidrag;