Nyheter MDTV Forum Om Doner

Julian Assange er arrestert

Tvungen utsendelse av 3 millioner Palestinerne fra deres hjemland, mens vi er opptatt av Assange.
https://www.trunews.com/stream/julian-assange-populist-hero-or-enemy-of-the-state

Og, IMF har nettop bevilget Ecuador USD 4.2 Milliarder

NATO planlegger provokasjon av Russland i Svartehavet neste uke, mens vi debatterer Assange.
Russerne er klare og Internasjonal skipsfart er advart.
Spol frem til 37:00 og lytt.

https://www.trunews.com/podcast/julian-assange-populist-hero-or-enemy-of-the-state

La oss si at de har publisert nok, til å forvente at USA måtte ta hevn og vise hvem som er sjefen. Gravingen siden Assange havnet i fangenskap med kun internet som underholdning, har mye foregått på 4chan og 8chan’s /pol/ og /g/. At Assange postet i disse trådene, som f.eks. gravde i Shillary’s epost, eller om CIA’s Vault 7, må ha vært ganske irriterende, da den eneste måten å bevise det, ville være å si at de hadde ham under overvåkning.

At Assange skulle poste på anonyme forum er ikke så rart, da offentlige personer ikke kan spekulere under eget navn, så ved å legge gravingen dit, kunne han delta selv. På Reddit eller Facebook, så kunne sokk-kontoen hans bli avslørt.

Er ikke det en forutsetning for å poste her? Se deg i speilet, runeulv - det har jeg gjort.

Men det er ikke USA som er sjefen, jeg trodde du visste det.

Ja, men han var jo lett å felle da. Alt for lett.

Du må ikke tro på alt truenews lirer av seg, disse dommedagsprofetene har tatt feil alt for mange ganger! :wink:

“Alle er jo raringar,” som noen sier i en av yndlingsseriene mine for tiden. #stayweird :upside_down_face:

Hvis du ikke gidder lese innleggene, foreslår jag at du tar det du blir fortalt som god fisk.
Har du egne meninger, får du basere svarene dine på fakta og logikk, samt presentere dem, på en måte som inngir troverdighet.
Lykke til!

Det var et flott falskt bilde, og man trenger ikke foto-sosiologi for å se den montasjen.
Jeg håper ikke det fulgte med et virus da jeg lastet det ned, for etterpå fikk jeg beskjed om at maskinen var under angrep, så jeg anbefaler ikke andre å gjøre det.

Et spørsmål : Har du studert kunsthistorie ?
Årsaken til at jeg tenker i den retningen, må være at du nevnte William Morris i en kommentar 3 februar .

Nå begynner det å bli morsomt å lese deg, Johnny.
Du satser på at folk her ser på trunews like lite som deg, og dermed kan du skvette litt i krokene uten å bli oppdaget.

Jeg har mål og mening med hva jeg poster. F.eks har nok de fleste her fått med seg at det står ille til med unge vestlige menn, og at vi som samfunn må gjøre noe med fruktbarheten.

Globohomo og klovneverden er også memer leserne har fått lære, og så får det heller være at jeg ikke blir trodd om alt, som at Assange pleide å poste på /pol/ helt til han ble arrestert.

“‘Those bunch of clowns’ – that was the exact quote – ‘those bunch of clowns couldn’t conspire and organize this kind of thing’,” Langan recalled Assange telling him. “He certainly did not hold [President Trump] in high regard. He was quite dismissive.”

Konspirasjonen mellom Trump, nett-trollene og Assange var således ikke organisert på annet vis enn at alle postet på samme anonyme nettsteder.

‘We actually elected a meme as president’: How 4chan celebrated Trump’s victory
4chan’s /pol/ boards have, for much of the 2016 campaign, felt like an alternate reality, one where a Donald Trump presidency was not only possible but inevitable. At some point Tuesday evening, the board’s Trump-loving, racist memers began to realize that they were actually right.
http://www.washingtonpost.com/news/the-intersect/wp/2016/11/09/we-actually-elected-a-meme-as-president-how-4chan-celebrated-trumps-victory/?utm_term=.bf0bb0003378

Here Are The Never-Before-Seen US Government Damage Reports Made In The WikiLeaks Aftermath

Det var en som hadde studert amerikansk historie i over 50 år, og han kom med dette utsagnet :
Jo villere, jo mer sannsynlig.

Kan noen forklare, evt. henvise til - hvilke spesifikke lover (statsspesifikke eller internasjonale), som per definisjon _beskytter institusjonalisert kriminell aktivitet og korrumperte politiske operatører bak disse – og som Julian Assange og WikiLeaks derav skulle ha ‘forbrudt seg mot’…?

Hva vestlig Lamestream medias bidrag angår, i etterkant av den ulovlige arrestasjonen av Julian Assange, forventes faktisk - for å bruke John Pilger’s ord - ytterligere ‘Vichy-journalistikk’.

‘’The fact that Julian Assange’s illegal arrest has not triggered a loud and clear Cri de coeur from the rest of the so-called ‘free world’ – is testament to the shadowplayers evertightening grip on the masses and their blatant negligence of law and order as opposed to said citizenry!

Lenin Moreno (with his looming personal legal troubles), Theresa May (with her utterly undemocratic handling of the Brexit-affair v.s. the zionist EU-parliament), and the ‘Wolves’ in Washington (of Thomas Jefferson) are the players at work here. To watch the US vassals lapdogs in the form of the ‘constabulary’ (most lightly assisted by henchmen of the ‘secret services’) – forcefully carry their ‘’prisoner’’ out of the embassy and into a waiting vehicle of the corrupt british state, is an affront to all who have been able to connect the sinister dots!

British Foreign Secretary Jeremy Hunt thanked Moreno for breaking the impasse, saying on Twitter that Assange “is no hero and no one is above the law.” – What pure & unadulterated BULLSHIT!

(To add another measure of shameless insult to injury - when Julian Assange appeared in Westminster Magistrates’ Court, District Judge Michael Snow harshly announced: “Mr. Assange’s behavior is that of a narcissist who cannot get beyond his own selfish interests.” – so much for the shadowplayers ‘legal’ servant…

(The impact of leading political figures of Assanges country of birth is beyond critic, as portrayed by then Australian PM Julia Gillard [close friend of Broomhilda Clinton] - branding WikiLeaks ‘’illegal’’….)

If this unlawful arrest results in an extradiction from Washingtons vassals to the zionist-run US of A - you better start preparing the welcome of Orwell’s ‘1984’! . . . . . .’’

• Talen til Assanges landsmann Pilger i Sydney i 2018 sammenfatter hva Assange og WikiLeaks har betydd for å avsløre konspirasjoner av katastrofale dimensjoner, de politiske rovdyrene og deres modus operandi - samt takken for dette . . . . .

Andre stemmer å lytte til:

[’‘Vault 7’’: https://en.wikipedia.org/wiki/Vault_7 ]

Jeg har akkurat lyttet til Sean Hannity forsvare Assange. Det i seg selv er jo en blinkende bjelle, som fatter’n ville ha sagt.

Pentagon Papers.

FAKE? FAKE? FAKE? FAKE?
Ennu ingen som har kommet med bevis som bekrefter Assanges tilstedeværelse på Ambassaden siden 2016.
Kun RT som var tilstede under “arrestasjonen”, som foregikk “midt på blanke dagen”.
Ingen flere fotos eller videoer tilgjengelig, for å forevige ett av vår tids største medie-event.
Skroll nedover for oppdateringer.
http://82.221.129.208/.wn7.html

Mulig det ‘går litt fort i svingene’, men er det slik å forstå - at Julian Assange ikke
har hatt tilhold i Equador’s ambassade siden 2016…?

Spik, sprut sinnssyk? Sprø som et knekkebrød? Bare lat som ikkeno’. De fleste har mer enn nok med seg og sitt.