Nyheter MDTV Forum Om Doner

Julian Assange er arrestert

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/04/julian-assange-er-arrestert/

Regjeringa i Ecuador tilbakekalte det politiske asylet som i sju år har beskyttet varsleren og WikiLeaks-grunnleggeren Julian Assange. Deretter tok britisk politi seg inn i ambassaden og arresterte Assange. Dette er et uhørt brudd på internasjonale regler og det er et varsel om enda hardere tider for ytringsfriheten og den gravende journalistikken. Det er opplagt…

De som spiller rollen som rettighetsbeskytterne i offentligheten, vil komme med litt avledende kritikk, så det skal se ut som at de bryr seg, og så vil det bli stille igjen.

Boken Assange hadde i hånden når han ble arrestert, var denne:

Han blir nok sendt til USA med et CIA-fly så raskt som mulig, og der venter tortur og det som verre er. Vestlig media viser hele verden for noen upålitelige drittsekker de er og de har nok glemt den gamle advarselen mot likegyldighet

“Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!”

Uansett hvor ille det er, så finnes det da lyspunkter. Alt snakk om en uavhengig å fri presse, er ikke noe vi lenger behøver å ta seriøst.
very%20wrong

Gore Vidal pdf:

https://mega.nz/#!mZMnkIiQ!iMpFNQB7GKpwU8QTfXGV6dPWUk5QVSBijsaIb-v2ZSI

På en dag som i dag tror jeg at det eneste sosiale engasjementet som kan berge stumpene av vårt indirekte demokrati er interesse grupper som Bader Meinhof, Røde Brigade, IRA osv.

Jeg har mer tro på at det blir osv denne runda, da det er osv som blir sensurert, demonitisert og deplatformet.

Assange has showed no signs of life since Oct. 2016.

His close associates have disappeared:
John Jones QC, Wikileaks U.N lawyer, died April 16th, 2016
Michael Ratner, Wikileaks chief counsel, died May 11th, 2016
Prof. Gavin Mcfadyen, Wikileaks director, died October 23rd 2016
Seth Rich, whom worked with the US Democratic potential wikileaks source was murdered in DC.

This is a huge media event, with MSM well prepared.
All we get is a few seconds blurry videoshots of somebody that may be anybody, and nothing from inside courtroom.
Then BLAH BLAH BLAH BLAH forever.
DIVERSION!

Yesterday, USA froze Venezuelan Diplomats´ accounts, and VP Pence, at UN, threatened Venezuela, acting like a Mafia Boss.

Fordi det var datagenerert film vi så i dag, på både russisk og britisk tv?

Vet ikke hva vi så om og om og om igjen i dag, ei heller hvem vi så.
Vet imidlertid, at jeg kan gjøre bedre opptak på min fem år gamle telefon, enn det vi ble presentert.

Venter nå på at USA forbereder neste fase i det som er krigshandlinger overfor Venezuela og andre land i Latin- og Sør Amerika.
Med “TROIKA OF TERROR” virker det som om de som gav oss “WAR ON TERROR” har plukket frem oppskriften som ble brukt i Syria.
Restriksjoner for overføring av penger, samt salg av deler av landets gullbeholdning er allerede gjennomført.
Og, strømnettet har vært under kontinuerlig angrep i uker.
Neste nå er å skyte fra hustakene på sivile og politi og legge skylden på Maduro som en tyrannisk leder som dreper egen befolkning og som må stoppes for en hver pris.

I parallell er Irans Nasjonal-Garde erklært som en terrororganisasjon, aka “fritt vilt” for NATO og NATO´s partnere i Irans nærområde.

For å være ærlig, så virker du koko. Om du ikke er det, så bør du tenke gjennom hvilket bilde du skaper av deg selv med dårlig begrunnede, men skråsikre påstander.

La meg ta dette på direkten.

1. Jeg skriver under eget navn, hvilket innebærer, at jeg står for mine påstander
  2. Er det noe du er uenig i, er jeg åpen for kritikk, gjerne av meg, men helst av det jeg legger frem i debatten
  3. Kan du forklare meg, hvordan dette er det beste MSM, etter å ha ventet i dagevis, kan komme opp med vedrørende Assange, er jeg lutter øre.
  4. Er du på mine kanter, i Lugano, river jeg med glede i en øl og en prat!

Lærdommen man bør ta av dette er Russland er eneste tryge havn for den vestens genuine frihetsforkjempere. Paradoksalt nok så er jo ikke akkurat Russland frihetens vugge selv. Det står dårlig til i verden gitt!

Du ser ikke ut til å forstå hvordan hva du legger ut virker på andre.

At Assange er død er et meme som er spredd av vestlige etteretningstjenester som en måte å ødelegge debatten i Assange eller wikileaks-tråder.

Til å begynne med var det kanskje mulig, da han var borte en periode, men når det kom TV-intervju på TV-intervju, og det fremdeles var folk som hevdet at han var død, så forstår man at memet ikke var organisk.

Jeg vet ikke hvilke kilder du tror på forteller deg sannheten, men websider hvor man fremdeles bruker “Assange er død” memet, er ikke noe man bør stole på.

Julian Assange er en kjeltring. Wikileaks er en kampanje mot USA. Det er ikke balansert.

Hvor mye kritikk er det mot Russland der? Driver russiske spioner bare å leser utenlandske aviser?

Sett deg rolig tilbake i stolen. Tenk deg grundig om. Hvor tror du den russiske “Assange” er?

Han er ti fot under jorden. Det kan jeg fortelle deg med en gang. Jeg legger merke til at det er venstresiden som heier på Assange. Hvis han har gjort noe riktig, hvorfor har han ikke en tverrpolitisk støtte?

Det som er litt interessant å legge merke til, er at når Giske er beskyldt for å stikke tungen ned i halsen på noen unge jenter, er det veldig alvorlig. Når Assange er beskyldt for voldtekt i Sverige, er ikke det så nøye…

Det er noe her, som skurrer noe forferdelig!

Han har aldri vært beskyldt for det. Han er beskyldt for å hat sex uten kondom i to tilfeller, og det har aldri vært snakk om at sexen ikke var frivillig.

Det neste du skal fortelle oss, er vel at Sverige er et velfungerende demokrati?

Nå tykkje æg diu begjynne å bli någe konspirasjåonsteoretisk her :slight_smile:

USA bruker ulovlige metoder. Russiske spioner leser bare utenlandske aviser. Er det det du mener?

Hvorfor ville svenske myndigheter ha Assange utlevert da?

Han var etterlyst på selvstendig grunnlag i Storbritannia fordi han unnlot å møte i retten da han valgte å søke beskyttelse ved ambassaden for sju år siden. Dette gjelder ironisk nok selv om den svenske siktelsen altså ble frafalt.