Nyheter MDTV Forum Om Doner

Journalist: Newsweek undertrykte nyheten om OPCW-skandalen og truet meg

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/journalist-newsweek-undertrykte-nyheten-om-opcw-skandalen-og-truet-meg/

En journalist i Newsweek har sagt opp etter at magasinet har undertrykt historien hans om den stadig voksende OPCW-skandalen. «I går trakk jeg meg av Newsweek etter at mine forsøk på å publisere svært aktuelle avsløringer om det lekkede OPCW-brevet ble avslått uten gyldig grunn,» kunne journalisten Tareq Haddad fortelle via Twitter.«Jeg har samlet bevis…

7 Likes

De har åpen dør for geriatriske menn som Vermenes og Folkvord, men holder den lukket med syv segl for alt som kan minne om ærlig jounalistikk. Klasse"kamp"en meg midt i ræva. Det er ikke mye kamp igjen i den patetiske PR bransje smørja der.

3 Likes

Ja, Klassekampen har vist tydelig hvor den står i verden, pent pisket inn i folden.
Det kan ikke overraske noen at de ikke skriver om OPCW-skandalen.

3 Likes

Drudge Report pleide a være pro-Trump. Nå er de omtrent det omvendte. Amerikanerne lurer på hva som skjedde? Drudge Report skiftet til og med ut annonsørerne (?)
Dagens USA: Universitet inviterer folk for å forelese - for å pipe dem ut.
Nå er USA blitt giftig. Vi har utallige tilfeller av at folk blir trakassert på gata. Hva som ikke er opplagt for folk (her også) er at deep state er terrorister. Hva som ikke er opplagt for folk er at deep state kan bruke vaksiner for å skape “pandemics” … med 2000 millioner offer. Philip Giraldi skjuler for oss hvem deep state er. George H. W. Bush fortalte oss nøyaktig hvem deep state er. Hodet befinner seg i Roma, men det var ikke Pave Francis. George H. W. Bush fortalte også at det var et annet hode som var over hode i Roma, et bibelsk hode. 2 + 2 -> Epstein Island er Roma.
2 + 2 -> Roma -> FN -> vaksiner -> pandemics -> vi er alle i faresonen

1 Like

Klassekampen kjemper for å skape større klasseskille kanskje?

Det gir jo mening.

Ingen burde være overrasket over dette. Men likevel så forventer de fleste at de i en bisetning rapporterer om alle saker. Nå går endel mediehus så langt at de risikerer å miste omdømme.

Selv har jeg vært veldig oppmerksom på hvordan media dreier seg om å skape konsensus for handlinger som ikke tåler lyset. Det som skjer i større grad enn før er hvor mye desinformasjon de spyr ut samtidig som de holder tilbake ugunstig fakta. Utrolig nok kommer de unna med det, og det er igjen systematiske grunner til dette. Lovverket er tuklet med og beskyttelse for de som avviker fra normen eksisterer praktisk talt ikke lengre.

3 Likes