Nyheter MDTV Forum Om Doner

Jimmie Åkesson skiter i Sverige

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/02/jimmie-akesson-skiter-i-sverige/

Av Jenny Tedjeza. Sverigedemokraterna är precis som alla andra toppolitiker mer intresserade av sin egen karriär än av att driva ett konsekvent politiskt projekt. I förra veckan meddelade Jimmie Åkesson att Sverigedemokraterna ger upp de sista resterna av EU-motstånd. I en debattartikel i Aftonbladet säger han sig visserligen vara emot den överstatlighet som EU innebär…

2 Likes

Da er Jimmie og jeg enige. Vi skiter i Sverige. De har selv bragt seg i denne situasjonen.

Dreier det seg om et taktisk eller strategisk linjeskifte fra SD?

Det som har skjedd i Europa er bla at den italienske regjering som ligger i heftig konflikt med Macron. De Gule vestene gjør opprør mot Macron og har støtte i rundt 70% av det franske folket (pga forhistorisk valgordning i Frankrike har Macron klart å få full makt i Frankrike til tross for at han og hans parti bare fikk kun ca 30% oppsluttning ved valget i 2017 - altså et slags liberalt mindretallsdiktatur). Polen og Ungarn ligger i konflikt med EU. Alt dette og mer til gjør at SD har samarbeidspartnere innenfor EU og som trekker i samme retning som SD. Dermed kan løsningen bli å heller statse på reformer i EU fremfor å bryte ut av EU (og feks havne opp som EØS-medlem sammen med de servile nordmennene).

EU å verden var ikke det samme da de ble medlem, og propaganda gjør blind. Også oss normenn skjønner jeg utifra din kommentar. Vi er like underlagt EU som Sverige: 1 av 3 “Norske” lover, kommer fra EU. Våre politikere logrer for ACER å gir bort vår energi. etc. Det er mange årsaker til at UK ikke engang vurderer en slik avtale som vi har. Til motsetning har vi no say i EU, ikke at jeg mener vi bør gå inn, men det er noe vi kan for oss selv, i følge din logikk…? Dette er som alltid i historien makt mot massene og vi ble alle lurt av kapitalismens materielle goder.

Dette skjer fordi Jimmie Åkesson er en skitten globalisthore, ingenting annet.