Nyheter MDTV Forum Om Doner

Israelske soldater jubler over å ha sprengt et palestinsk hus

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/07/israelske-soldater-jubler-over-a-ha-sprengt-et-palestinsk-hus/

Den israelske avisa Times of Israel har publisert en video som viser soldater fra Israel Defense Forces (IDF) som sprenger et palestinsk hus for deretter å gratulere hverandre og juble over udåden. Avisa skriver: Et videoklipp som viser en israelsk hæroffiser og en grensepolitimann som feiret etter å ha sprengt en palestinsk bygning Klippet ble…

De jublet i JP’s sitt kommentarfelt også. Forbannelsen henger fortsatt tungt over jødene. Ormeyngel, som Jesus kalte dem.

Kan noen fortelle meg hvorfor det er feil å være anti-semitt igjen?

Fordi det er idiotisk, er grunn god nok for meg. De som gjør dette er ikke mer semitter enn den gjennomsnittlige europeer. Og dersom du er i mot folk bare på grunn av deres genetiske opphav går du glipp av det meste.

Det er ikke gentikk som gjør at jeg har fordommer mot jøder, det fordi jøder lærer barna sine at jøder er bra og goyer monstre, og da jubler de når monstrenes hus blir ødelagt.

Apropos å juble over udåder, 9/11 feires også i Israel under Purim Høytiden, her er to barn som fikk prisen for beste kostyme, de er kledd som skyskraperne med treff av flyene. Høres utrolig ut, men Ynet, en populær website i Israel, har også historien på hebraisk. Også JTA, Jewish Telegraphic Agency kommenterer saken, riktignok kritisk.

Dette kommer nok sannsynligvis aldri til å bli kommentert i vestlig MSM. Skal en vite hva som foregår, må en lese Israelske medier også.

Det gjør det mye lettere å stoppe kjeften på pentagon-kristne, i hvertfall.

Slikt spør de om i Isra-hell.

Men for resten av verden, så er vi jødehatere om vi skulle mener at jøder kan bo i Israel, i steden for å lage faenskap for de lokale.

Det er ganske imponerende, selv i jungelen i Guatemala, så dukker det irrasjonelle hatet mot jøder opp. Virkelig mystisk er det, fordi det har ingen ting med jødisk oppførsel å gjøre, i følge ekspertene på jødehat.

Ikke bruk det ordet. Om du ikke mener det som en anklage. De er jøder, og de representerer mind-settet, men de er ikke representative for jøder generelt - det er særlig viktig å huske at fortsatt er flertallet av verdens jøder i “diaspora”.

Og fordi du og de andre sier dette hver gang jøder gjør noe forferdelig med goyer, så kan de bare fortsette som før.

Det er i hovedsak disse jødene som lager jødehatet i Vesten, da folk er lei ett sett regler for jøder og Israel, og en annen for goyene.

Ja, de er overalt, men de skal aldri ta fra meg evnen til å skille mennesket fra ånden som driver dem.
Jeg har selv forandret innstilling totalt, det kan de også gjøre, hvis de får sannheten.

Det tror jeg også. Den vrangforestillingen jøder lever under om at jøder er offeret og goyene overgriper, er avhengig av sensur for at jøder skal kjøpe det.

Jøden forteller alltid hva som har skjedd, men aldri hvorfor, er et russisk ordtak som beskriver jødisk oppførlsel, og hvis du ser etter i jødedommen, så vil du finne forbud og regler som forklarer hvorfor.

Detter er fra Chabad, men du kan søke på “sticks and stones” og judaism, og finne likt fra alle typer, fra reform jødedom til de ultraortodokse, da jødedom er avhengig av ytringsforbud for å fungere.

https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/1763/jewish/Words-and-Stones.htm

Words are like arrows, says the Psalmist, and like smoldering coals. Like arrows, explains the Midrash, for a man stands in one place and his words wreak havoc on another’s life many miles away. And like a coal whose outer surface has been extinguished but whose interior remains aflame, so too do malevolent words continue to work their damage long after their external effect has evaporated.

Words kill in many ways. Sometimes they set in motion a chain of events that turn them into a self-fulfilling prophecy; sometimes they are deflected off the object of their venom, to strike some innocent bystander; and sometimes they return like a boomerang to pursue their originator. By whatever route they travel, hateful words inevitably lead to hateful actions, possibly years or even generations after they are uttered. Human nature is such that thoughts strive to find expression in spoken words, and spoken words seek realization in deeds—often by circuitous paths that the original utterer of those words neither desired nor anticipated.

But the power of the word runs deeper than its potential to translate into action. Even if this potential is never realized, even if the spoken words never materialize in the “world of action,” they still exist in the higher, more spiritual “world of speech.” For man is not only a body, but also a soul; he is not only a physical being, but also a spiritual creature. On the physical plane, spoken words may be significant only as potential actions; in the soul’s reality, they are actual.

De er de fremste ofrene for deres lederes propaganda. Den har pågått siden de drepte Jesus, og vil fortsette til de selv begynner å lese skriften, og ikke lenger hører på menneskelig visdom (talmud).

Tja. Jeg synes de er ganske gode på å lage ennå større ofre av andre, så jeg som ikke er kristen, behøver ikke ha sympati.

Jeg synes det er ekkelt å lese om jødedom og alle mulige tanke og ytringsregler de bruker for å holde småjødene i en form for mentalt slaveri, for de snur seg rundt og forsøker innføre denne “gaven” til verden om man velger å se pent på det.

Nei - men trå varlig, for de har mer som rabies. De har blitt fortalt fra de var små, hvor slemme alle har vært med dem. Og de har sett det skje, selv om det var iscenesatt av deres egne. De har levd i en permanent “Little Italy” situasjon, ved at de aldri ble del av noe annet samfunn, men var avhengige av den tryggheten lederne deres ga dem. Det er der mafia-strukturen ble utviklet.

For oss er en heftig dose anti-semittisme en dyd av nødvendighet, for ellers så kommer de og tar over, slik som skjedde med Trump-bevegelsen.

Først så er det kan ikke vi få lov å bli med, og får de det, så er det hvorfor er han fyren der en del av oss, som er neste spørsmål.

Trump er skapt av dem, så det var dødfødt i utgangspunktet. Du mener sannsynligvis Tea-Party bevegelsen, som er basen Trump posisjonerte seg på.

Jeg tror ikke det. Det var trollene som gjorde at Trump ble republikansk kanditat, og så tok jødene sakte over ved å sparke ut alle som var bare litt kritisk til jødisk makt.

Bannon ut, Flynn ut, McMaster ut, og det samme skjedde med en haug av andre om du ser etter.

Trump ble opplært av Roy Cohn. Han fikk jødenes “livets tree”-pris i 1983.

Tittelen på filmen, henspiller på hva Trump bruker å si når han møter trøbbel.