Nyheter MDTV Forum Om Doner

Israelsk kilde: USA bygger en front mot Iran i Syria og Irak

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/israelsk-kilde-usa-bygger-en-front-mot-iran-i-syria-og-irak/

USA bygger seg opp militært i Syria og Irak og den israelske hæren (IDF) vil ha en nøkkelrolle, skriver det israelske nettstedet Debka. De spesialiserer seg på nyheter og analyser av militære forhold og har kilder i IDF og Mossad. USAs visepresident Mike Pence var på et ikke-annonsert besøk i Irak på US Al-Asad-basen 23.…

4 Likes

Det vi hørte var at USA, Saudi-Arabia, Qatar og Israel hadde forsynt ISIS / Al-Qaida … i årevis

Altså, steigan.no fortsetter med sin anti-semittisme. Nå skal vi tro at “Israel” skal angripe Iran, en militær stormakt
:flushed:

Mari
"Har du noen gang sett dokumentaren “JFK to 9/11 Everything is a rich man’s trick” av Francis Richard Connolly?
Gjør det er min anbefaling. Så finner du ut at de ekte nazistene lever i beste velgående"

Her ligger den gjennomsnittlige steigan.no’ist an til å få sjokk. De tror at nazistene tapte VK2, og at det var en “amerikansk” bombe som ble brukt mot Hiroshima.

1 Like

Kanskje Kurderne kan svare på hvem det er som protesterer mot regjeringen i Irak siden protestene marsjerer, kaster stein og brenner mot den “Iran vennlige” regjeringen

2 Likes

Steigan har faktisk rett i at Israel wants war with Iran. Israel har presset for krig med Iran I flere dekader.
https://www.bing.com/videos/search?q=netanyahu+wants+war+with+iran&&view=detail&mid=83482BD264A4166D650383482BD264A4166D6503&&FORM=VDRVRV

2 Likes

Etter at Syria er tapt, etter at Hezbollah har vokst seg enda sterkere - IDF har ikke utstyr for å slåss på deres nivå - så tror du at Israel kan angripe Iran? Vet du hva Iran er?

2 Likes

Hva tror du at de har overtatt den amerikanske statsadministrasjonen for? Om ikke for å gjemme seg bak?

2 Likes

Du finner ikke noen gjennomsnittlig steigan.no’ist, uten å manipulere statistikk - det er jeg helt sikker på.
Hva mener du egentlig med anti-semitt? Er du i stand til å redegjøre for det?

2 Likes

Selvsagt vet jeg og Israel er ikke redd for å kjempe inntil siste Amerikanske og NATO soldat :wink:

2 Likes

Typisk anti-semittisme er å tro at jødene styrer verden begrunnet med Protokollene.
Det var essensen i nazi-propaganda, og folk trodde på det. Folk tror fortsatt på det.

1 Like

Det dreier seg om å forberede et Vestlig angrep … presentert som “Israelsk” angrep. USA skal “forsvare” Israel vil det hete

1 Like

Du er jo bare full av memer og svadd-

1 Like

Enhver behøver ikke lese mere en historieboka fra skolen for å vite hva jeg sier

Jødene eller sionistene? Det ene betyr ikke det andre men heller det motsatte, som jeg hele tiden sier. Å være anti sionist betyr ikke å være anti semitt. Å forsvare sionister er ikke samme som å være pro semitt.

3 Likes

Dessverre er nok ikke det helt riktig. Historiebøkene er fulle av hull.

2 Likes

Militært vil Hezbollah kunne invadere nordlige Israel - sier de selv. Uten det nordlige Israel blir Israel uten vann.

1 Like

NÅ har det seg slik at jødene tror selv at de styrer verden, så da bør du vel heller opplyse dem først.
Og da er ikke steigan.no det rette stedet.

1 Like

Ja, det stemmer for så vidt. Vi skal være de som sitter med svarte per til slutt slik Obama gjorde da han ga etter for press og angrep Libya. Obama burde ha vært mer til kar og avstått desimere Libya. Hva det enn var som ble brukt av pressmiddel skulle jeg gjerne spurt ham om han synes det var verdt det.

1 Like

Man styrer ikke verden fordi man hevder man er viktig. Bruk egne øyne.

VK1 + VK2 + VK3 er samme plan. Det er du som blir offer

1 Like

Som jeg har sagt - du er uærlig i all din ferd, så jeg tror ikke du har lest dine egne skolebøker heller. Du juksa sikkert til eksamen.

1 Like