Nyheter MDTV Forum Om Doner

Israel brukte "smartbombe" fra USA til å drepe sivile i Syria

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/israel-brukte-smartbombe-fra-usa-til-a-drepe-sivile-i-syria/

En USA-produsert “smart bombe” ble tydeligvis brukt i de israelske luftangrepene som krevde livet til en hel familie i Hama i Syria. Familien, inkludert en far, en mor og to barn, ble drept i luftangrepene som rettet mot den vestlige utkanten av Hama by tidlig om morgenen 22. januar 2021. Angrepet skadet minst fire andre…

2 Likes

Så lenge krim-ministeren fortsetter, så vil Israel bombe sine naboer. Det spiller ingen rolle hvem som er president i USA. Hvor smart det er, gjenstår å se.

Jeg tror ikke Onkel Joe har noen tilknytning til Israel, det høres veldig antisemittisk og jødehatene ut. :roll_eyes:

goyim knows 6

Det er helt naturlig og helt tilfeldig at rasen som utgjør 0,2% av verdene befolkning besitter 100% av alle topp maktstillinger i vesten.

Den Israelske delstaten USA vil nok ikke utkjempe Israelsk kriger, her kan Assad ta det helt med ro, uansett så har han jo sendt alt av tropper til USA for å støtte de moderate opprørerne der så ikke Onkel Joe skal slakte dem ned.

tuetuewureu

1 Like

Bør vi ikke være glad for at Israel bruker dyre presisjonsvåpen for å slå ut stratigeske mål - i stedet for å dumpe 100 tonn dynamitt og drepe unødvendig mange sivile?

Årets sykeste kommentar. Og det sier ikke lite i et år som dette.

3 Likes

Ja, det var jo et veldig godt argument. Har du flere…

Bør du ikke være glad for den? Det kunne jo vært mye værre

Israel har fått rettighetene til hele det britiske protektoratet Palestina. Det er de som bestemmer der, Derfor bomber de trussler for sin egen sikkerhet.

Dette er et argument. Har du noen?

Ha ha. Steigan, stedet der zionister og nazister samles. Bra

Jeg kan ikke se dette heller som et argument…

Kos deg med en bolle. Så går det nok over

Jeg kan heller ikke se dette som et argument…

Jeg tror ikke Steigan er så veldig glad over den aktivitet du debriver her…

Jeg tenkte dette skulle være en debatt.

Vet du hva det ordet - etymologisk - betyr?

Vepsen samler ikke honning. Den er et rovdyr

Jeg prøvde å delta konstruktivt på Steigan sitt forum.

Men nå er min tid over her…

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.