Nyheter MDTV Forum Om Doner

Iraks statsminister: Trump truet meg på livet

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/iraks-statsminister-trump-truet-meg-pa-livet/

Da parlamentet i Bagdad behandlet og til slutt vedtok kravet om at alle utenlandske tropper skal forlate Irak, kom statsminister Abdul Mahdi med en del oppsiktsvekkende opplysninger. På dette punktet ble TV-formidlinga fra salen slutt av på initiativ fra speakeren i parlamentet, men det er kommet ut referater av det som ble sagt. Dette er…

9 Likes

På tide at Irakere og Iranere samles mot sin felles fiende

5 Likes

Og Putin feirer ortodoks jul i Damaskus, sammen med Assad.

5 Likes

USA skal altså ha betaling for gjenoppbygging av ødeleggelser de selv har forårsaket, på grunn av militære angrep hvor de selv fabrikkerte påskuddene for angrepene. Ikke annet å vente av verdens største terrorstat. USA er ikke bare den tungt bevæpnede 400 kilos gorillaen i rommet, den går også på crack.

4 Likes

Jeg tror jaggu Russland har rett jeg.

Trump er helt klart Antikrist. Det vi ser nå er bare starte.

2 Likes

Sette i gang noen demonstrasjoner og sende inn snikskyttere. Slik er altså standardoppskriften på å styrte regjeringer for tiden.

Nå holder det altså med å bare starte demonstrasjonene og så true med snikskyttere.

2 Likes

Om USAs plan var å trekke seg ut av midtøsten, så må de sette i gang et skuespill først.

Den enkleste måten for USA å forhindre at Kina blir den nye hegemonen, er å fremprovosere en total Shia-Sunni krig om de ikke gjør det selv, hvor de ødelegger hverandres oljefelt, og da må India, Japan, Kina og resten av Asia, sloss om den lille oljeekspoten som blir tilbake.

Israel vil sikkert gå fløyten i et slikt scenario, så vi kan regne med at Israel-lobbien går bananas om det viser seg å være strategien.

1 Like

Det offentlige tappes for stadig mer, for hver gang land settes opp mot hverandre, og slik vinner kapitalen den materielle makten. Folket drives til å yte stadig mer, barna overlates til fremmede, og slik vinner kapitalen den immaterielle makten.

Det ble prøvd 2003-2011 i Irak med den ene bomben etter den andre mot Shia-moskeer
Shiaene bet ikke på det.
Tilslutt måtte Bibi settes på “suicide watch” eller noe slikt …