Nyheter MDTV Forum Om Doner

Interneringslov foreslått i New York

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/interneringslov-foreslatt-i-new-york/

En representant for Det demokratiske partiet i staten New York har lagt fram et lovforslag som dersom det blir vedtatt vil gi guvernøren myndighet til å internere personer som mistenkes for å ha en smittsom sjukdom. Det er Noah Nicholas Perry som representerer distrikt 58 i Brooklyn som la fram dette forslaget 6. januar 2021.…

3 Likes
2 Likes

aids

1 Like

Japanske amerikanske statsborgarar vart tvangsinternerte og rana, Det var stort sett jødar som kjøpte dei beslaglagde eigedomane deira for ein billig penge av staten. I det komande væpna opprøret mot det jødiske statskuppet i USA, vil kanskje mange tilfangetatte oppleve det same?

1 Like

Alt de eier hører allerede til bankene deres.

3 Likes

Om man ønsker å opplyse folk om denne saken med hjelp av video, kan man bruke den som Ice Age Farmer produserte:

2 Likes

Holder på å pakke en koffert her og gjør man klar for interneringsleir … noen som vet hva man har lov å ta med seg og hvor mye ? Er det som på fly, maks 20 kg.
Har Erna sagt noe, får vi udelt orange drakter eller kan vi gå med vanlige klær ?

Godtar Erna gamle sko eller må vi ha nye som ender opp i slike fine hauger med sko i alle regnbuens farger ?

gddhdgh

Får vi benytte fornybar kraft til å holde varmen ?

EN_20200127_143530_143911_CS

Holder Erna spader eller må vi ta med selv?

concentration camps2

1 Like

Om du har mye gull kan du ta med ekstra. Ikke grav det ned i hagen. Da blir det aldri funnet igjen.

Astroturfing. Falsk grasrotbevegelse. I tiden fremover kan vi forvente å se mange meningsmålinger som viser at “nordmenn ser frem til portforbud” og at nordmenn “ønsker seg strengere tiltak”. Dagsrevyen o.l. pleier også å intervjue “tre tilfeldige på gata”, og disse sier alltid at de vil ha mye strengere tiltak, og at de simpelthen elsker Bent Høie og restriksjonene hans. I tillegg sier de at de gleder seg til å ta vaksinen, og at alle bør ta den.

2 Likes

Jeg hører sjelden på dem. Som oftes skal de bomme penger

Jeg fikk litt deja vu av å lese om interneringsloven, siden den var omtalt på r/conspiracy for en måneds tid siden eller så. Vet ikke hvorfor den fremstilles som en nyhet nå.

Konsentrasjonsleirene sto det forøvrig om i den canadiske lekkasjen som ble sluppet i oktober i fjor.
Det spørs om nordmenn skal sendes til norske leire eller om de blir sendt til utlandet.

Forøvrig leste jeg en interessant kommentar her inne (i en eller annen tråd) fra en kar som hadde politifolk e.l. i sin nærmeste familie. Og denne karen nevnte at politiet nå trener på å ta seg ulovlig inn hos folk og pågripe dem for “brudd på smittevernet”, slik de lenge har gjort bl.a. i Canada, Australia og UK.

Fint om vedkommende debattant kan utdype litt, da jeg er interessert i å høre detaljer. Ikke fordi jeg tviler på historien (tvert imot), men jeg vil gjerne vite mest mulig om hva myndighetene egentlig har planlagt. (Bortsett fra portforbud og å sende “mistenkt smittede” (les: regimekritikere) i konsentrasjonsleir.)

2 Likes

Folk må forstå at internasjonalt samarbeid er viktig.

Artig med underteksten; Første tilfelle av…
Man føler formelig at man faller baklengs ned i kaninhullet.

3 Likes

Erna har nok kjøpt opp eller leid noen tusen plasser i kinesiske interneringsleirer der hun kan sende folk som stiller spørsmål så de blir gode borgere som IKKE stiller spørsmål. :wink:

Det vi vet er at Europa og USA vil bli totalt utslettet, alle barna til makteliten lærer Mandarin på skolen og i Kina står enorme spøkelsebyer til over 500 millioner helt tomme og venter de utvalgte.

Det artige er at byene er identiske bygd som kopier av Europeiske storbyer så ingen trenger å få hjemlengsel.

Ifølge Kinesiske varslere så skal de utvalgte inn i byene etter den store krigen i 2023.
Men slik verdensbildet ser ut nå så kan det nok skje lenge før…

3 Likes

Det Norske Stortinget er lik Kinas Kommunistiske Parti.

Det Kommunistiske Stortingspartiet (DKS) talar med ei stemme både til sine undersåttar og til utlandet.

DKS har eins politikk på utanriks, forsvar og skatt. Ingen dissens på finans- og sokalla ‘klimapolitikk’.

DKS har aksepterte politiske fløyar i partiet, men som i KIna, stikkordet er harmoni. (Forskjell på SV og FRP er kosmetisk).

DKS er, som i Kina, styrt av 10 - 20 ‘politiske’ familiar, og representasjonen til sentrale verv går i arv.

Det Kommunistiske Stortingpartiet har all makt: Total kontroll over domstolar, media og landets finansielle reserver.

Det Kommunistiske Stortingpartiet aksepterer ikkje andre parti, og skal ha makta i evig tid.

2 Likes