Nyheter MDTV Forum Om Doner

Indre stridigheter splitter terroristene i Idlib

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/indre-stridigheter-splitter-terroristene-i-idlib/

Det politiske og militære lederskapet i den en gang så store opprørs-fraksjonen ligger nå i strid med seg selv. Av Jason Ditz. Anti-War. En gang var Ahrar al-Sham en av mest tallrike opprørs-fraksjonene i Syria,. Det som er igjen av den står overfor en ny krise. Indre stridigheter truer nå med å rive gruppen fra hverandre,…

2 Likes

Dette er jo i utgangspunktet en gjeng kranglefanter, så Assad visste hva han gjorde da han ga dem tilbudet om å overgi seg, eller bli busset til Idlib.

1 Like

Ja, Allahs veier er uransakelige.

Og Nrk har begynt å spre islamofobi. Hvor skal det ende?

Halshugging er ingenting å ta på vei for, dette er jo deres kultur!
OG, I vid forstand er kultur svært viktig, fordi den gjør at vi blir kjent med oss selv som mennesker. Slike kulturopplevelser er neste trinn på stigen, og oppstår som regel når våre viktigste naturlige behov er tilfredsstilt. Det meste som har med kultur å gjøre handler om at vi øver opp evnen til å se verden på nye måter, skriver Dagbladet!

https://www.dagbladet.no/magasinet/hvorfor-trenger-vi-kultur/66510403

Hipp Hipp Horra! ShababFlag.svg

Norge bør også få nytt flagg, og her er et forslag. :slightly_smiling_face:

1 Like

" … vi skal være forsiktige med å skape stigma, og si at en type kultur er bedre og riktigere enn andre".

Helt enig, halshugging, steining av homofile, tvangsekteskap, barneekteskap, gledesekteskap, blasfemiparagraf, sharialover, hijab og streng sosial kontroll for kvinner har helt sikkert sine fordeler.

9de0b600-0c43-44f4-857d-52bedd5fdaaa

Også i Norge utøves sosial kontroll. Her blir politikerne passet på så de ikke foretar seg noe dumt. Også kalt “Demokreaturets beskyttere”.

Trukke det har no med religion å gjøre, bare alminnelig menneskenatur. Når krybba er tom osv.

De har jo blitt skremt også da. Akkurat slik som folk er blitt rundt meg. De blir sjokkert når jeg forteller at jeg aldri låser døra, eller tar nøklene ut av bilen. Eller at jeg tar opp haikere.
Det er nok et større problem at de har gjort seg avhengig av “handlere”, eller rådgivere som de også kalles.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.