Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvorfor ikke kreve USA og NATO ut av hele Midtøsten?

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/02/hvorfor-ikke-kreve-usa-og-nato-ut-av-hele-midtosten/

Tilsvar Geir Hem i stopp NATO Av Gro Finne. Geir Hem fra landsstyret i stopp NATO har gitt meg et svar på denne artikkelen som hovedsakelig handler om noe annet enn det kritikken går ut på. Han viser til stopp NATOS program, men det er ikke sakens kjerne. Kritikken dreide seg om parolegrunnlaget og parolene…

4 Likes

Krev i vei. “Makten kommer ut av munningen på et gevær” var omkvedet en gang

1 Like

Dissenterende grupper bør bruke en annen platform som backup for å slippe den slags. Det er på tide å forstå at FB IKKE er ment å forbinde folk men å overvåke og kontrollere massene og å kvele enhver dissens.

3 Likes

Jeg tror FB først og fremst er ment som det den heter - den er ment å gi et ansikt til alle personopplysningene de sitter med. At den er blitt brukt til å spre sannhet, er en utilsiktet konsekvens.

3 Likes

En familievenn fra San Fransisco fortalte han fikk seg et lite støkke da han postet bilder fra barndommen og FB øyeblikkelig satte navn på alle på bildene. Automatisk altså uten at han hadde bedd om det.
Se der, sa jeg til ham. Tror du fortsatt at det bare er ment som et medium til å holde kontakt med alle dine 500 nærmeste venner verden over? :wink:

3 Likes