Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvorfor ga Epstein millioner til Terje Rød-Larsens organisasjon?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/hvorfor-ga-epstein-millioner-til-terje-rod-larsens-organisasjon/

Den pedofilidømte Jeffrey Epstein som døde så beleilig mens det ble forberedt en sak mot ham, hadde opprettet en veldedig stiftelse. Epstein poserte som milliardær, men det er ytterst uklart hvor han fikk formuen sin fra. Men han opprettet i det minste en angivelig veldedig stiftelse. The Daily Beast har gravd i denne stiftelsen, som…

4 Likes

Her får enn hele den motbydelige sannheten om Epstein saken på 9 min.
Epstein saken ville ført til at hele eliten ville blitt tatt ned og buret, hele verden viste han ville bli drept, likevel så sier hele den pressen som vi kontrollerer som GHB sa at Einstein døde av selvmord uten at noen som helst undersøkelse er gjort…

Et klassisk Dyp Stat mord.
Nettflix kom ut med en mini dokumentar serie som heter The Family nå som tar for seg hele dypstaten, New World Order, hvem dem er, hva de gjør og hva de vil. Mye fortalt av dem selv.

2 Likes

Nattflix er eid av de samme folka, så da er nok alt vesentlig utelatt.
Jeg bare måtte poste denne:

Snakk om å være ovenpå.

3 Likes

Oslo- avtalen slik den har vært praktisert har gitt zionistene det handligsrommet de trengte.
Jeg er i økende grad sikker på at Orderud-saken er en Mossad/Irgun operasjon. Sannsynligvis Holst også.

Epstein drev en honning-felle-operasjon for Mossad. Epsteins nære medarbeider Ghislaine Maxwell, er datter av Robert Maxwell, som hadde et synderegister langt nok til å gi han begravelse på staten Israels bekostning. Han var med å stjele PROMIS- softvaren, som ga dem nesten full kontroll.
https://cryptome.org/promis-mossad.htm

I tillegg hadde de planer/satt i verk et eugenikk-program, der gener fra “eliten” skulle bidra til å skape en super-rase. Dette foregikk påranchen i New Mexico.

Pengene Epstein “ga” bort stammer nok fra samme kilde, for ingen kan bevitne at han faktisk har tjent penger.

3 Likes

Viktig om Israel og palestinerne:

2 Likes

Ikke bare Orderud og Lillehammerdrapet, men også 22/7.
Involverte Tor-Axel Bush nok en gang.
Oppnådde fire viktige ting

• Fikk Norge ut av avtalen om Stockman feltet (eksplosjonen i Oljedirektoratet)
  • Fikk stoppet boikott av Israel
  • Fikk korrumpert Jens Stoltenberg, Grete Faremo og mesteparten av våre politikere og presse
  • Fikk igang igjen krigene i MØ og Ukraina, etter at Norge trakk seg fra Afghanistan og avsluttet bombingen i Libya

https://www.amfir.com/AmFirstInst/NonToolbarTopics/Black_Ops/2011-07-22_Oslo/Oslo-Utoya_7-22_False_Flag_Terror;_Part_4;_Events_Analysis,_Miscellaneous_Indicators,_Ideological_Anomalies.html

2 Likes

Jeg så den, men kom ikke frem til samme konklusjon som deg. Det ble useriøst svada for min del. En fortsettelse av Ny-liberalistenes kamp mot organisert relgion. Jeg vil tro at samme folkene som laget den søpla der snart vil ta for seg katolske prester.

1 Like

Det finnes en første gang for alt.

1 Like

Det bør de jo, for der er det skikkelig ille.

1 Like

Ja så klart, men vi lesere av den frie pressen vet hva som er propaganda og hva som er fakta, vi ser slike dokumentarer på en helt annen måte.

Netflixs agenda er så klart å sverte kristne, vi har vært i en jødisk/kristen Verdensorden lenge nå, for en tid tilbake begynte vi å gli over i den nye Luciferiske verdensordenen.

Var en fin og lærerik dokumentar der de selv sier rett ut at det er de usynlige gruppene som har størst innflytelse i verden. Grupper du aldri har hørt om siden de ikke har noe telefon nr, adresse, kirker, bedehus eller andre faste samlingsteder.

Vi skulle formode at det var tilfelle, men Wikipedia bekrefter ikke den påstanden. Epstein hadde relasjoner til mange, som Saudi-Arabia.
Israel var interessant for Epstein for å unngå straffeforfølging