Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvorfor er Lars Gule så opptatt av å unnskylde Israel?

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/07/hvorfor-er-lars-gule-sa-opptatt-av-a-unnskylde-israel/

Lars Gule, som er svært opptatt av å presentere seg som sakkyndig er også svært opptatt av å brunskvette alle og enhver som kritiserer USAs og Israels krig mot Syria. Vi har hatt en del artikler som har kritisert Gule, men vi har også tilbudt ham spalteplass til å svare på kritikken. Det har han…

Som regel så slipper man ut av fengsel fort, om man velger å bli en agent for de som fikk deg fengslet.

Da det ikke er noen konsistent ideologi bak hva Gule mener, så må i hver fall spørre seg hvordan han slapp uten straff etter å ha blitt tatt med sekken full av dynamitt?

Om det er Birkeland, så burde han sagt det, da jeg ikke tror så mange ser på ham som et troll. Jeg leser ikke resett, så jeg vet ikke hvem han mener når han snakker om “kjente «kommentatorer» fra nettopp høyreekstreme nettsteder, som Resett.no”.

Om man på død og liv skal si noe om kommentarfeltet her, så er at de fleste er kristne sosialister i en eller annen form.

Håper Lars Gule får knakende godt betalt for å spille den komplette idiot. Kanskje trillioner? Jeg vet ikke - men jeg vet at det finnes ikke nok penger på denne jord til at jeg skulle kunne ha spilt hans rolle. For han spiller vel?..!

OG HVEM om jeg tør spørre, som jeg nemlig gjør, står bak krigspropaganda videoene ?
Vet ikke hvor allment kjent det er.

Her er det snakk om det kjente fenomenet “prosjisering”, og du vet at trollets fremste egenskap er at det sprekker i sola. Vi får se hvem som overlever turen ut i dagslyset.

Det er også mulig han har vært på kurs og lært hvordan Israel-shills skal snakke, da koordinerte budskap fra flere vinkler har størst gjennomslagskraft.

Og om noen skulle være i tvil her, så er dette dritten Gule støtter:

Det er alltid en grunn til at du prosjiserer. Og hele greia ble jo oppfunnet av en ved navn Freud.

Det holder nok med ei ekstra stjerne i boka, så pr-kåt som han er.

Fatter ikke at noen gidder å bruke tid på en nazist, antisemitt og terrorist som gaule, når folk gidder å svare han så tror han sikkert at noen ser på han som seriøs.

At han ble tatt da han skulle drepe store mengder jøder i Israel og ble torturert av Mossad for så å plutselig bli sluppet fri på uforklarlig vis, men da som det stikk motsatte av da han ble tatt, en ekstrem Israel pro galning som ønsker å bli sett på som seriøs, et inntrykk han ødelegger hver gang han åpner kjeften.

Ikke gid å svar trollet, la han stå å hyle ut til verden alene som en stakkars Mossad ulv til han går lei, du finner ikke en enere nordmann som tar han seriøst.

Jeg tror ikke det var noe behov for tortur. Det var sikkert nok å fortelle ham at han hadde blitt lurt av slemme folk, og at den gode siden ville slippe ham ut igjen, om han ville jobbe for dem.

For personer uten ryggrad så blir valget enkelt når de kan velge mellom fengsel på livstid for nazi terror angrep på jøder eller bli satt fri som agent for Mossad.

Man ser jo bare så fint CIA agent Mulla Krekar klarer seg.