Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvorfor er Klassekampen så bekymret over at terroristene i Idlib blir nedkjempet?

Det er også bedre at de som flykter får leve sammen i små lokalmiljøer.

1 Like

Pæng. 44.9 i året. Også proletarer trenger hus, hytte, Iphone etc.

1 Like

Jeg mener jeg var borti en sak forleden der det sto at Løfven & co har en samarbeidsavtale med Muslimbrødrenes organisasjon i Sverige. Klassekampen får også 10 millioner kroner i støtte fra LO, hvis jeg ikke husker feil. Det Amal A.Wahab bedriver i KK, er ikke journalistikk, det er ren Muslimbroder-propaganda. Det var Muslimbrødrene som satte i gang elendigheten i Syria, finansiert av Saudi Arabia og selvsagt støttet av Obama, Nato og Israel og Norge.
Jeg leser ikke KK lenger, knapt noen annen norsk avis heller.

2 Likes

Muslimbrødrene ,ja…
Vi skulle lyttet mer til avdøde norsk-irakeren Walid al-Kubasi…

Nytt storverk om Muslim Brotherhood kommet:
Martyn Frampton: The Muslim Brotherhood and the West.
Bør studeres. Enten overtar zionistene Europa eller så
Ikhwan,Muslim brødrene.

Den må du nesten forrklare

Dette ville vært fint om du skrev mer om.
Det sitter ihvertfall en Bilderberger i styret der og over Bilderberg sitter hvem Kjell ?

Bilderbergeren i Nrk-styret skriver :
– Facebook er et privat, kommersielt selskap. De har først og fremst ansvar overfor sine aksjonærer. De må tjene mest mulig penger. Det gjør de ved at annonser får mest mulig trafikk. Derfor følger de grunnleggende relevans-algoritmer: Du liker det du har likt før. Dette driver ekkokamre og «fake news». Det leder igjen til polarisering og populisme. Og Brexit. Og Trump.

Tidligere Nrk sjef Bernander var også på Bilderberger- lista.

Her er noen opplysninger.

https://modernhistoryproject.org/mhp?Article=FinalWarning&C=8.3#Founding

1 Like

Jeg skriver om deep state hver gang andre skriver om deep state. Det blir helst hver gang noen gjentar Mein Kampf (<- Das Kapital)
Jeg skriver aldri artikler, og synes det er en lidelse å lese dem. Der er jeg som Trump.
Forelesninger regner jeg som bortkastet tid - med unntak for hva som er redusert til 30 minutter.
Media som CNN vil heller ikke formidle foredrag. Det er alltids dialoger.

Det er ikke så mye å forklare om: det er forbudt å kritisere
israel i flere europeiske stater nå. Antisemittisme det.
Det er også forbudt å kritisere islam. Saken mot Human Right Service.
Europa kan bli en zionistisk koloni eller en del av ummahens
Kalifat.
En tredje mulighet kan også gjelde: at jøder og muslimer går sammen som i Spania rundt år 1000 og lager en allianse mot
de kristne.

Det er også forbudt å helbrede kreftpasienter, hvilket indikerer at Norge styres av Legestanden. Vitaminer ble forbudt inntil loven ble trukket tilbake.
På Youtube er det ikke tillatt å nevne “biovåpen” idag, hvilket indikerer at verden styres av Pentagon og våpenindustri.

Hvem har økonomiske ressurser?
Pentagon = $700 billion
Kreftindustri =$1 trillion
Israelsk forsvar = $21 billion
Google = $200? billion

I alle norske byer vil du finne avdelinger for kreftindustri - dels 3+ per by. 12.000 dør av kreft per år i Norge … etter at de har fått kreftbehandling.
Jfr. det med 108 døde i bilulykker per år.
Jfr. at 3700 dør av kreft per år i Gaza.

Det er ingen seier at man har blitt så hatet at man må forby kritikk ved lov.

ist%20mir%20alles