Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvordan jobber FN?

Nemlig. Lite signaliserer anstendighet som det å gå bananas i fruktfatet.

Skulle noen fremdeles være i tvil om hvorvidt det kanskje allikevel fremdeles vil være opportunt å hinte om at man leser en uanstendig invitt i denne adferden, får du heller bare flekke tenner litt ekstra og demonstrere hvor skremmende lett de penetrerer en sukker- og stivelsesbasert tryptofan/ serotonin-bombe, mens du etter beste evne parodierer stemmen til en drita full Trine Schei Grande: “Æ VIL HA KAR!”

Hjelper ikke det heller, tror jeg nesten det må være kjærlighet. Og di.

Nå ba du om det selv, og jeg viser ingen nåde:

(Og di. :black_heart: )

Det kan umulig stemme. Bare å nevne k-ordet er IKKE synonymt med bestilling av dette skrekkelige kvadet fremført av Den Bergenske Lerkefugl. Du kan bruke avspilling som et siste, fullstendig disproporsjonalt gjengjeldesesangrep med masseødeleggelsesvåpen mot de eventuelle hjerneskadde bananentusiastene som stadig ikke har tatt et hint og pelt seg vekk, men jeg nekter å trykke på play-knappen. Plent. I kølsvarte, menneske. Er du blitt satanist eller noe?

Du vet at Trump og Putin har hver sin attachékoffert med stor, rød Sissel-knapp inni?

Problemet er at hver gang noen nevner k-ordet, så settes dette smørjeriet, der jord rimer på gror etc…, på play for full guffe for mitt indre øre, og det eneste som hjelper er øyeblikkelig gjengjeldelse! Det er en tvangshandling, og jeg prøver å stå imot, ,men jeg kan ikke noe for det, for jeg er utilregnelig i gjerningsøyeblikket.

Eksorsisme kanskje?

Er du sikker på at du ikke har lyst på et gjenhør med Kyrkjebøen, bare et liiiiiite gjenhør? :smiling_imp:

Å nei! Hvordan skal det gå med verden om de slipper løs K-bomba til Kyrkjebø?

Syke, syke menneske. :ambulance:

(Inserting index fingers in ears and doing the la la la thing.)

Kakle, kakle!! :woman_mage::vampire: