Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvordan jobber FN?

Dette er hvordan FN ‘jobber’ -

Stasmininster Nuttanyahoo møter FN-abassadører (og døra?):

• ‘‘The UN is a dead parrot’’. . . . . . . George Galloway

Enda flere bananer fra ‘Hertuginna’!!!

“Work hard”?!?
Serr? :laughing:

Hun kan jo ta en økt sjæl hvis det er så om å gjøre. Ta en for laget, så og si.

Sånn ellers:

Eller “Dream Big” som Hertuginnen sier med bananer (henne om det).

De var faktisk ikke bare til “trengende kvinner”, men spesifikt til “sex workers” i følge Cosmopolitan, som skriver:

" This morning, during a visit to a charity called One25 in Bristol, she wrote encouraging words for sex workers in the community.

She and Harry were at the charity’s kitchen helping to make meals for women when she had a brilliant idea (…)"

Og dette gjør - om mulig - teksten “Work Hard” på en av de signerte bananene fra Hertuginna enda noen hakk mer absurd.
Man må vel i alle fall kunne si at hun ikke var helt heldig med den …

Godt kinesisk nyttår!

Sussex girl worked hard &
BECAME THE DUTCHESS!

:joy: Å, jeg gleder meg til å følge karrieren til Hertuginne Meghan videre! Jeg tror dette i beste fall kan bli veldig, veldig underholdende.

:+1: Sk. “ufrivillig stand-up” er ofte den aller morsomste!

Tja, det er rart med det. - Det er mange ‘rare’ tanker som kan dukke opp mens man
(mer eller mindre på ‘autopilot’) står og tilbereder middag, kanskje spesielt når
de som skal sette til livs det ferdige produktet er ‘‘sexworkers’’ i Her Majesty’s not-
so-Great Britain!

• Makan . . . . .

Sant nok. Men i rettferdighetens navn må det sies at jeg akkurat oppdaget at bananbildet i dette kommentarfeltet (i motsetning til det i den andre saken) nok likevel ikke viser Hertuginna (og Harrys) veldedige bananer, men bare en kasse fra en skolelunsj i Virginia.

Og da kan jeg dessverre heller ikke klandre Hennes kongelige høyhet for å ha skrevet “Work Hard” på de prostituertes bananer.

Hun skrev bare ting som “You are strong”, “You are brave”, “You are special” og “You are loved” (ah, vel …), på 6-7 av bananene, i følge livsstilsmagasinet Now to Love , som dessuten skriver:

"In a post on the Kensington Royal Instagram page, it explained Meghan “learned of this idea from an act of kindness by a school cafeteria worker in the US who wrote messages for children.”

“A simple gesture and a way to incorporate positivity and kindness for those needing a self-esteem boost.” "

Bananer og pute-visdomsord til utsatte prostituerte … Det er nesten så man hører ekkoet av “Men kan de ikke spise kake?”

“Let them swollow. Makan.”

Etter nitid og dyptgravende journalistisk virksomhet, har jeg avdekket at bildet over likevel ikke er av de omtalte bananmottakerne.

Enkelte postede betraktniger har en utsøkt evne til å skikkelig røske løs i de indre
gemakker (les:magemuskler) ved gjennomlesing.

• Kort sagt; Det gjør godt (og det sies at det bidrar til en stakkars levealder!)

Og dessuten, som vi ser av bildet: En god latter forlenger kjeften.

Hørte jeg kake?

Da Erna Solberg var kommunalminister i Bondevik 2, og satt i et debattprogram på P2 og sa at Norge var for fattig til å oppjustere sosialhjelpssatsene (Norge hadde forresten aldri vært rikere), ble hun spurt av journalisten om hvordan hun selv hadde klart seg for 3200,- i måneden etter husleie.

Erna svarte: “Nei, jeg ville ha solgt hytten”.

Erna “Men kan de ikke selge hytten” Solberg.

Helt klart!

Og apropos banan, så har jeg akkurat lært at i Kina er det strengt forbudt å spise banan på en sexy måte: https://www.nrk.no/urix/hvordan-hadde-du-klart-deg-i-et-digitalt-diktatur_-1.14326272

Nå vet jeg ikke helt hva kineserne mener er en sexy måte å spise banan på, men er de omtrent som latinamerikanerne (også i land som er store bananprodusenter og som burde ha vent seg til bananspising), betyr det antagelig at alle naturlige måter å spise den gule frukten på, blir ansett som dypt evokativ og for latinamerikanernes del, som en invitasjon til hvem som helst av vilt ukjente om å komme med mer eller mindre dobbeltbunnede kommentarer.

En får la være å bruke hendene etter skrelling, eller også rett og slett la være å skrelle, uansett bare bruke kjeften til å håndtere bananen med; plukke opp fra asjett, glefse, riste hodet vilt, og med fråden sprutende rive biter av den med blottede tenner så resten havner i den andre enden av rommet. Hvis noen får erotiske drømmer av dette, vil de temmelig sikkert selv forstå at akkurat det er et par hakk mer perverst enn tilogmed det å spise en banan som sådan, og derfor holde kjeft om problemet.

Eller skrelle bananen fra riktig ende, slik nesten bare (andre) apekatter og undertegnede har forstand på, og slik demonstrere tydelig at man betrakter bananer slik bananer skal betraktes; som genial, fersk og sunn ferdigmat fra naturen, og ingenting annet. Ingenting, sier jeg. Makan. Og den var makan, også. Og den. Og den. Skulle nesten tro de hadde EU-standarisert krumningsradius, disse bananene. Oh shit, de har det, ja. Akkjurat.

Heretter skal jeg alltid spise bananer slik! Nettopp slik! For å verne om anstendigheten. Nemlig.