Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvor hører du hjemme i det politiske/zoologiske landskapet?

Forumdeltakerne på steigan.no har ofte sterke politiske meninger, det kan være steile fronter og harde diskusjoner, men enkelte ganger lurer jeg på om debattantene selv vet hvor de står politisk.

Flere av vennene mine har tatt DENNE TESTEN og blitt overrasket over resultatet! Mitt spørsmål er følgende: Tør du å ta denne testen, og legge ut resultatet i denne tråden?

Har du samme politiske ståsted som Stalin, Hitler,Tatcher, Friedman eller Gandhi?

politisk%20landskap

Mitt resultat var nesten som forventet, og jeg utroper meg selv som forumets svar på Mohandas Gandhi. :grin:

Mohandas Gandhi er vidt og bredt anerkjent som en av det 20. århundrets største politiske og åndelige ledere!

Her er mitt politiske (Gandhiske) ståsted:

politikk

3 Likes

Det var mitt også.
chart
Testen plasserer oss i samme kvadrant, men der du havner lenger ut mot venstre på den økonomiske aksen enn meg, finner vi meg lenger ned mot den anarkististiske enden av den samfunnsmessige aksen enn deg.

Jeg ble dermed Noam Chomsky, iflg. sertifikatet.
political%20sertificate%20achsel%20ford

2 Likes

Jeg er nesten sikker på at jeg og Djengis Khan er fullstendig enig. Men hvordan skal denne testen foregå?

2 Likes

Da må du først klikke på linken fra Johnny og besvare alle spørsmålene. Etterpå kontakter du Djengis på Facebook og får ham til å gjøre det samme, og så kan dere sammenligne.

Ha ha. Det var jo kun lurespørsmål. Enten ønsker du en fasciststat eller så ønsker du en mammastat. Heldigvis ønsker jeg intet av disse alternatiivene. Jeg ønsker kun at mine hester skal kunne beite fritt. Så jeg kan drikke kyumus

3 Likes

Da er jeg i godt selskap, Noam Chomsky er jo en kul type.

1 Like

Håret til Noam og Gandhi skal flagre i vinden på toppen av mitt spyd der jeg dundrer over tunderaen på min ville hest

2 Likes

Et respektabelt ønske. Bare hold dem unna kastanjenøtter. En kamerat måtte skyte to hester i fjor fordi de hadde fått i seg kastanjer etter å ha blitt kjørt til et uprøvd beiteområde av noen velmenende hestepassere.

Men skal du ha prima bacon dra til Korsika og kjøp i kastanjebeltet

1 Like

Et vakkert og kraftfullt bilde, tjatta. Men Gandhi har jo ikke et fjon på skallen, så du får nøye deg med den i seg selv.

Tenkte på når han var ung

1 Like

Vi får grave’n opp og se om vi får’n ung igjen, da vet du. Makan.

1 Like

Det er implisitt at brahminer skal reinkarneres. Får bare vente

1 Like

Kremasjon er nok stilen

1 Like

Og f.o.m. andre gang man kremeres heter det reinkremasjon.

1 Like

Her er mitt eksamensresultat:

image

Men jeg synes noen av spørsmålene var litt for ledende (hadde de vært formulert noe annerledes, kunne jeg kanskje på enkelte av dem ha endt opp med motsatt svar) og andre manglet alternativer jeg virkelig var enig i eller et tvilsalternativ, i det minste. Jeg er nok ikke sikker på om jeg er fullt så “libertarian” som svaret mitt tilsier. :thinking::face_with_thermometer:

3 Likes

Det er sånn med alle personlighetstester etc.
Masse komplekse ting presset inn i en enkel spørsmålsform med svaralternativer som ikke dekker det man faktisk mener eller er. Det er kun en pekepinn eller en ren selskapslek, sånn sett. Men denne traff vel ikke så verst.

1 Like

bilde

Jeg er enig i INKs betraktninger her.

Er litt overraska over resultatet allikevet. Tenk at jeg er mer anarkist enn AFORD!!

3 Likes

Det skjønte jeg fort når jeg begynte å få naboenes post levert i min kasse.

2 Likes

Bare vent. Jeg har en plan om hva jeg skal gjøre den siste uka før jeg går av med pensjon. Godt du bor et stykke fra meg. Det skal bli full forvirring, med dertil hovedoppslag i MSM. Men jeg skal hive oppi noen roser her og der også. Er det forresten noen som har et par huggormer å sende meg¿

Du skulle jo fått ei rose da, Aford!

2 Likes