Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvilke vaksineforsøk?

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/hvilke-vaksineforsok/

Iain Davis Den viktigste, mest betydningsfulle fasen av CV-19-vaksineforsøk har knapt startet, enn si blitt fullført COVID 19-vaksineforsøk ser ut til å ha forårsaket noe forvirring. Forhåpentligvis kan denne artikkelen bidra til å rydde opp litt. Folk ser virkelig ut til å tro at COVID 19-vaksinene har gjennomgått kliniske studier og har blitt vist å…

9 Likes

Helse myndighetene og media påstår HARDNAKKET at vaksinene er grundig testet og helt trygge. Dette er GROV løgn og kan få rettslig etterspill for de som har fremsatt disse løgnenene. Samme gjelder resten av løgnene når det gjelder korona hysteriet… Alle de som tørr tale imot blir stemplet som kornspirasjons teoretikere og all informasjon blir sensurert og slettet…

Hele greia stinker av korrupsjon lang lang vei… Hele den vestlige verden har falt inn i det som praktisk talt er fascistisk diktatur med viruset som unsklyldning til makt kuppet de har gjort.

7 Likes

Vaksinedødsfall kamufleres som Virusdødsfall

3 Likes

Overraskende at de publiserer dette.

2 Likes

Dagens refleksjon

Det er bedre…

å bli smittet av et mutert koronavirus,

…enn å bli mutert av en koronavaksine.

8 Likes

Eller for å si det som Nakstad; -Det skumle med det muterte viruset er at det gir ingen symptomer.

9 Likes

Viktig at alle symptomfrie holder seg hjemme.
Så de ikke smitter noen med f.eks arbeidslyst eller noe annet konstruktivt

bilde

2 Likes

Flere store anerkjente profeter som Nostradamus har varslet en zombie apocalypse i 2021, men trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det gjelder gjengen som lar seg genmodifisere mot et ufarlig hypotetisk virus.

Det mange ikke vet er at ekte vaksiner inneholder proteiner fra mikrober (virus eller bakterier), som vårt immunsystem skal reagere på ved å danne antistoffer. Denne så-kalte Covid-19 «vaksinen» inneholder derimot ikke proteiner fra C-virus, men syntetiske (kunstige) mRNA-biter, pakket inn i nano-partikler av fett, som skal forhindre at vårt immunapparat angriper og fjerner dette dataprogrammet. Så skal denne mRNA bygges inn i våre celler, ikke bare i muskelen, der sprøyten settes, men den spres med blodstrømmen til hele kroppen, også hjernen, hvor den blir bygget inn i våre celler. Dette «dataprogram» (m står for messenger) skal trigge cellene til å produsere et «spike-protein», som finnes på C-viruset, men spike-proteiner finnes også på testikler, morkaka og i hjernen. Når våre immunsystemer nå angriper disse proteiner, kan de ikke skille mellom proteiner som sitter på viruset og de som sitter på våre egne celler. Dermed er det fritt fram for auto-immune sykdommer og infertilitet. Men det finner man først ut om noen år. Da er det for sent, fordi det finnes ingen kur eller angre-knapp for denne genmodifiseringen av mennesker. Og mange lurer på om patent-eieren (oftest Bill Gates) da eier de mennesker som har blitt injisert/genmodifisert slik de gjør med planter og dyr.
Denne genteknologien som skal manipulere våre celler til å produsere både proteiner/antigener og antistoffer, er aldri før blitt testet på mennesker og dyreforsøk har man hoppet bukk over nå.
Fordi alle dyr døde, når man utsatte dem for mRNA- «vaksiner» tidligere, har det ikke blitt tillatt å bruke disse hos mennesker før i september 2020. Den 17. juli 2020 «måtte» EU også endre reglene, fordi tidligere har det vært forbudt for genetisk modifiserte organismer og mennesker å forflytte seg innen EU uten en spesiell lisens.

6 Likes

Siste nytt er at Erna vil endre grunnloven så hun kan avlyse valget og sitte som diktator så lenge NWO vil.

3 Likes

Ja, det var dette jeg fryktet ville skje. Har nevnt det flere ganger.

Etter alt å dømme er det dette som gjøres i Norge også nå. Det rapporteres ikke lenger om vaksinedrepte. Alle som dør av vaksinen, regnes nå som “koronarelaterte dødsfall”.

Slik skaffer myndighetene seg påskuddet de trenger for å innføre portforbud, ødelegge de siste restene av det norske samfunnet, og sette igang med tvangsvaksinering. (Alt dette vil resultere i enda flere “koronarelaterte dødsfall”, slik at de kan forlenge og forsterke restriksjonene enda mer.)

5 Likes

Hehe - den låner jeg :slight_smile: Selv om jeg egentlig nekter å benytte jukseord som “mutert k-virus”.

2 Likes

Når man ringer Pfizer får man grei beskjed helt innledningsvis:
“The Pfizer BioNTech Covid 19 vaccine has not been approved or licensed by the US FDA, but has been autorized for emergency use to prevent covid -19”

Prøv gjerne; 001-800-879-3477 og trykk 1 på første valg. Det er det som er så artig i denne tida vi lever i her nå. De kan være helt ærlig med oss. Vi vil likevel ikke tro det. Bare konspipreik, vettu :slight_smile:

4 Likes

Ser de forsøker å øke hysteriet…
På tross av lav «smitte»
Sikkert for å skremme folk til å løpe å teste seg, la være å ha kontakt (isoleres), øke press på vaksinering og ikke minst få opp netthandel og digitalisering.

Håper folk gjør noe annet som å gå ut i naturen, skjerme barna, holde sammen og handle i lokale småbutikker.
Og for all del, sky unna følg medias propaganda
bilde bilde bilde

4 Likes

rlplakat5

4 Likes
2 Likes

Tilbake til start. Det vart jo rapportert straks dei starta vaksineringa at 2 vaksinerte personar hadde døytt. Men det kunne dei heilt på sparket fastslå at var berre tilfeldig.

Men så skjedde jo det motsette, Noreg byrja å rapportera vaksinedødsfall. Kanskje som det einaste eller som eit av få land i verda, for dei norske tala vart stadig refererte i utanlandske media. Det kom vel etter kvart opp i 30-40 stykke.

Men no er me altså tilbake til start. Berre tilfeldig at vaksinerte døyr.

Bare vi sier det mange nok ganger så tror folk det tilslutt
Gaslightingen er begynt
Ingenting å se her
Hemmeligstemplet i 100 år

(Jeg Velger personlig å aldri oppsøke lege/sykehus igjen)

5 Likes

En litt annen reaksjon når to nittiåringer dør.

2 Likes

BLACK template the concoction...

4 Likes

Ja, jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne: Koronasymptomene mine forsvinner når jeg kommer meg ut i naturen, bort fra bebyggelse.

De siste dagene har skremselspropagandaen blitt så ekstrem at jeg har måttet ta en pause fra MSM. Skal jeg først glane på en skjerm nå, ser jeg friluftslivfilmer på YouTube.

3 Likes