Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvem var George Floyd?

Floyd

Her lærer vi at alt bevis-materialet ble ødelagt dag en, tilsynelatende godt hjulpet av borgermesteren i Minneapolis.
Så nå står verden på halv åtte for to som jobbet sammen med “women and child trafficking”

Igår lærte vi at borgermester eller hva i Seattle støttet okkupantene.
-Trump må stoppes

Jeg husker at de irakiske soldatene fikk ordre om å ikke gjøre motstand da ISIS angrep Mosul. Ordren kom fra Bagdad. Idag vet vi at ISIS er NATO. Når ISIS står i fare for å bli utslettet griper USA inn for å redde ISIS med humanitære busser / helikopter …

1 Like

Trump skriver :
“So honored by Archbishop Viganò’s incredible letter to me. I hope everyone, religious or not, reads it! https://t.co/fVhkCz89g5
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) June 10, 2020”

Har du lest dette brevet om hvem denne biskopen mente stod bak det som har skjedd i det siste ?

“It is quite clear that the use of street protests is instrumental to the purposes of those who would like to see someone elected in the upcoming presidential elections who embodies the goals of the deep state and who expresses those goals faithfully and with conviction. It will not be surprising if, in a few months, we learn once again that hidden behind these acts of vandalism and violence there are those who hope to profit from the dissolution of the social order so as to build a world without freedom: Solve et Coagula , as the Masonic adage teaches.”

3 Likes

Solve et coagula (Masonic adage) - It means that something must be broken down before it can be built up.

-just as there is a deep state, there is also a deep church

Nettopp. Vatikanet er Satanistene.
Frimurerne = Vatikanet (det er nytt for oss)

1 Like

Det latinske uttrykket “Solve Et Coagula” har visstnok Jakobiner røtter.
Jeg så at det tilsynelatende var to blokker i den katolske leiren, da jeg leste dette :

( Det så ut som disse som kritiserte biskoben under her , støttet francis, og at han ikke gjorde det. )

“In reality, Mr. Trump was responding to yet another public letter from a marginal figure, one who has made a growth industry over the last two years of writing increasingly paranoid and disturbing missives against Pope Francis, the Second Vatican Council and many other enemies real and illusory, including most recently against an imagined “deep church” that he told Mr. Trump parallels the purported “deep state” that the president has blamed for so many of his troubles. Archbishop Viganò’s anti-Francis texts are often released in the United States in seeming coordination with a set of sympathetic publications and amplified by media outlets even further out on the political and ecclesial fringe.”

1 Like

-I had the privilege and honor of being sent by Pope Benedict XVI as Apostolic Nuncio.

De er motpoler da, nåværende og foregående pave.

The Latin terms solve and coagula written upon Baphomet’s arms. These translate to dissolve and coagulate, which are opposing alchemical processes
Tenker det handler om å prøve å oppløse det gamle samfunnet, for å bygge noe nytt.

Mulig det, har lest mest om Francis, det var på et katolsk nettsted der han ble kritisert.

“Order out of chaos” blir det samme.

Alle de nazistiske mantraene er fra Jesuittene.
Pave Francis er Jesuitt - ikke en kristen.

Hitler betrodde at det viktigste hadde han lært fra “den Katolske Kirke” (sentralisme formodentlig)
-Jeg har til og med skapt min egen Orden

1 Like

Steigan skrev en bra artikkel , om ham som jeg husker. Vet ikke om du har lest den ?

2 Likes

Ja, jeg vet også at jesuittene var forbilde for Cecil Rhodes da han organiserte sitt system ( Globalistenes vugge ) Han var general, og under seg hadde han tre stykker,( juntaen ) og så var det sirkel utenpå sirkel .

1 Like

-Sutherland fungerer nå som finansiell rådgiver for Vatikanet,

Rothschild var også “finansier for Vatikanet”.
Jeg tror “deep state” er dekkende her.

Goldman Sachs og George Soros er formodentlig på samme parti.

1 Like

Jeg noterte meg dette :
Kjell 108 : Soros uttalte
-The Trump administration is a danger to the world
-But I regard it as a purely temporary phenomen … that will disappear in 2020 or even sooner

2 Likes

“Swebbtv Nyheter 11 juni 2020”

Her lærer vi at den Svenske Riksdagen har vedtatt at “klimahensyn” er overordnet alt annet (av lover i verden).
??
Har de ikke en grunnlov der borte?
Det neste blir at klimarealisme likestilles med “terrorisme”?
Det er hull i hodet det vedtaket i Svensk Riksdag. Alle stemte for unntatt SD. La det synke inn.

1 Like

Her fant jeg sitatet ditt ( 2018 )

2 Likes

Sensasjonelle opplysninger fra Juri Lina

“Swebbtv Nyheter 11 juni 2020”
19:30-22:00

Vi trodde det var Hitler som planla å angripe Stalin, ikke Churchill og Stalin som inngikk avtale om å angripe Hitler 1940. Finland og Sverige skulle gis til Stalin.

Hvem kunne ha gjettet det?

Trotsky fikk amerikansk statsborgerskap (før 1917 formodentlig)
Det var brudd på reglene.
Men den amerikanske presidenten beordret det

Hvem kunne ha gjettet det?

Jacob_schiff

Finansierte Trotsky.
At Jacob Schiff var tysk er viktigere her enn at Jacob Schiff var amerikansk. Tyskland ønsket å bli kvitt Tsaren.

2 Likes

Bra Kjell. Det var mye interessant der. Jeg legger ut hele videoen.

Juri Lina, om Churchill Stalin- Pakten November 1939
Fra 19.30 her

Om svenske skattepenger til Soros 7.30
Coronaviruset , menneskeskapt 8.30 ( Samme som Nrk )

2 Likes

Samarbeidet mellom FDR og Stalin begynte selvfølgelig lenge før Operasjon Barbarossa, men i hemlighet. Tyskerne skulle ikke vite hva planene var, at de skulle erobres å gjøres til Britisk-Sovjetisk protektorat?

Da har vi mange ubesvarte spørsmål.
-Hvem startet VK2?
-Hvem var partene i VK2?
-Hvem var fienden? … Japan?
-Hva var formålet?
-Hva dreide den Kalde Krigen seg om?

Og hva vil VK3 dreie seg om?

Det er framtiden som gir svar på hva fortiden dreide seg om.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.