Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvem myrda Muammar al-Gaddafi?

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/07/hvem-myrda-muammar-al-gaddafi/

Av Øyvind Andresen. 20. oktober 2011 ble lederen i Libya, oberst Muammar al-Gaddafi, drept utenfor sin hjemby Sirte. Etter å blitt halt ut av et gjemmested under ei bru, ble han lynsja av en mobb. Omstendighetene rundt selve drapet er uklare, men overgangsregjeringa (NTC) som overtok etter Gaddafi, hevda at det var utenlandsk etterretning som…

Og, meanwhile går den ‘gemene hop’ rundt i sin (selv-)påførte ignoranse, -
mens samtlige ansvarlige går fri og lever i sus og dus.

Ergo; status quo er [og blir, tilsynelatende] upåvirket . . . . . . .

Steigan: din sjikane kjenner ingen grenser, ditt verdensbilde er helskrudd, og du koker sammen konspirasjonsteorier som en viss fanden… Når skal du slutte å spre så mye løgn. Ikke farlig for meg.men tenk på disse apekattene dine som faktisk tror på alt dette tøvet. Jeg har utfordret deg noen ganger på dokumentasjon, men du vil ikke avsløre dine løgner. Derfor Steigan. Jeg utroper deg til Norges største løgner med fascistisk tilsnitt.

Jada . ‘Konspirasjonsteorier’ er bare kokt sammen på spikersuppe som kun den tørste hop drikker…

Hvor mye skal en legge frem av bevis på at der finnes en konspirasjon om NWO gjennom religion ?
Hvor mange linker skal en legge frem ?
Hvor mange ganger skal en si at Bahai har verdensregjeing , en valuta , ett språk , som mål ?
Hvor mange ganger skal en si at Bahai er en sammenslåing av alle abrahamske religioner og at tesen ligger der rett foran øynene på folk ?

Folk er da så late at de gidder ikke sette seg inn i temaet bare slenger ut konspirasjonsbeskyldninger som en hersketeknikk for å stoppe en debatt de ikke vil ta !!

En ser også at JW har dette med verdensregjering.
https://wol.jw.org/en/wol/d/r1/lp-e/2012807
Dette startet med GT og har fortsatt videre ut i de andre abrahamske religioner.
Dette har med messiasprofetiene å gjøre og en messias som skal regjere verden.
Dette har vært drivkraften i alle kriger gjennom historien.
En messias som skal regjere verden fra Jerusalem og det skal bli fred…
Men hvor mange kriger skal en ha før en kommer dit ?

Det er også snakk om Georg Soros at han er ateist…
Jeg tror ikke han er ateist.
Han har esperanto som morsmål og ‘soros’ betyr noe i esperanto.
Han er influert av Bahai religionen hvis han ikke ER Bahai for de har esperanto som verdenspråk for å lette globalismen.

Alt dette er IKKE konspirasjon men religion i praksis !!

Ville det ikke vært enklere å bare skrive at det Steigan skriver bryter med ditt virkelighetsbilde og at det gir deg mange vonde følelser å lese?

Ikke vekk trollet. Det sover nå

Jeg må altså legge ved denne wikipedia artikkelen om NWO konspirasjonsteori…

Dette med at det skal være en ‘konspirasjon’ med en verdensregjering er jo lett å bevise.
Det er bare å studere Bahai religionen og alle de andre abrahamske religioner så ser en at dette er en virkelig plan med fundament i religion.

Jeg blir altså forbanna over at wikipedia ikke er mere korrekt.
Dette sier noe om hvor hjernevaska vi er og dette går rett inn i ‘kunnskapsbasen’ wikipedia.

Du er nå her ennå, Olaf, selv om du ikke kan lese så godt. Ikke verst, bare det.

Jeg mener det er viktig å avsløre alle konspirasjonsteoriers mor
Det er dette som jeg har skrevet om at det i de abrahamske religioner skjuler seg en tese om verdensregjering , og en messias som skal regjere verden.
Dette er en reell , sann , konspirasjon.
Hvis vi ikke avslører denne konspirasjonen , og folk forstår hva det dreier seg om , kommer det til å florere falske konspirasjoner an mas .

Men Eliten vil ikke av en eller annen grunn avsløre denne konspirasjonen .
Artikkelen i wikipedia kan tyde på det.