Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hvem har deltatt i BLM-demonstrasjonene i USA?

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/06/hvem-har-deltatt-i-blm-demonstrasjonene-i-usa/

Det har vært mange demonstrasjoner for Black Lives Matter over nesten hele USA våren og forsommeren 2020. Ei meningsmåling fra PEW Research viser hvordan den sosiale sammensetninga av demonstrasjonene har vært. Undersøkelsen viser, ikke helt overraskende, at demonstrantene har vært unge og at 8 av 10 av dem kan tenke seg å stemme Demokratene. Det…

4 Likes

Bare for de som ikke følger med. De fleste svarte har skjønt at en ikke bekjemper vold, med vold. Selv om det kan virke som det virker.

Når det gjelder demonstrasjoner mot politivold, må det jo nødvendigvis ha vært politi involvert. Det er så mye mindre av dem, på landsbygda. Men om det skjer får vi heller en Ruby Ridge -konfrontasjon.

2 Likes

Hva i all verden? Steigan svarer jo på de sitatene du har uthevet i artikkelen.
De svarte utgjør bare en viss andel av befolkningen, dette vil gjenspeile seg i større samlinger av mennesker.
Svarte er overrepresentert på voldsstatistikker i USA, å påstå at de har skjønt noe som har med vold å gjøre er urimelig.
Skillet mellom by og landsbygd har vært der hele tiden, men skillet har økt ekstremt de siste tiårene. Folk som bor på landsbygda er generelt ikke enige med demonstrasjonene som har vært i byene, og deltar derfor selfølgelig ikke i dem.

Makan til idiot-formulering. Du mener sikkert ikke at svarte er ute av stand til å skjønne noe om vold, om du er i stand til å tenke deg om.
Resten av det du skriver er jo å regne som søppel, om en skal vurdere det ut fra det jeg siterer øverst.
Jeg har sett mye rart på disse sidene, men denne tar kaka.

1 Like

Jeg mener det jeg skriver, ikke noe annet. Jeg har ikke skrevet at svarte er ute av stand til å skjønne noe om vold slik du påstår.
Jeg mener at de ikke har skjønt noe om vold i noen større grad enn alle andre, slik det fremstår i kommentaren jeg svarte på.
Hvis du skal kommentere på denne siden bør du heve nivået ditt, simple hersketeknikker som du bedriver i denne kommentaren faller for døve ører her inne.
Hvis du mener at det jeg skriver i dette svaret “tar kaka”, har du simpelthen ikke lest mange av kommentarene her inne i det hele tatt.
Jeg har ikke sett noe aktivitet fra din bruker.

Enten må du lære deg å lese,
eller lære deg å skrive.

Du er åpenbart ikke i stand
til å lese hva du selv skriver.

Så det er mulig å lære seg å skrive noe man ikke kan lese. Interessant

Avskrift er ikke så vanskelig. Jeg kan kopiere kinesisk,
uten å forstå et dugg av hva som står der.

Så, hva var så interessant, mente du?

Da kan du kopiere kinesisk. Du kan ikke skrive kinesisk. Var det vanskelig å forstå?

Du er jo rett og slett en komplett idiot, hva er det du babler om egentlig?
Hvis du skal svare på kommentarer må du for faen ha noe å fare med, hvis ikke får du til helvete la være!
Jeg har redegjort for det jeg har skrevet, og er meget komfortabel med det.
Jeg kan forresten tillegge at svarte er overrepresentert på voldsstatistikker i Skandinavia og i Europa også, slik at ingen tror at det er et isolert fenomen i USA.

Tja. Der sprakk det for trollet.

Det er vel strengt tatt du som står frem som et troll i denne sammenhengen:
Trolling er et fenomen som forekommer i mange ulike former i debatter og diskusjonerinternett. Utøverne omtales ofte som «troll» , «internett-troll» eller «nett-troll» . Trolling kan defineres som «å lokke andre inn i meningsløse og endeløse diskusjoner [som ikke handler om temaet og sløser bort tid]».[1] Et troll på nettet skriver innlegg som skal provosere folk, fremkalle krangler og avspore den opprinnelige diskusjonen. Et troll mener ikke nødvendigvis det han eller hun skriver; det viktigste målet er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».

Minner om Kjell 108. Hvor ble det av han?

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.