Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hva er Erling Folkvords agenda i Syria?

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/05/hva-er-erling-folkvords-agenda-i-syria/

Av Eva Thomassen. Hva kan være bakgrunnen for at en nordmann er sendebud for en annen nordmann hvor begge befinner seg ulovlig i Syria? Den ene nordmannen sitter i varetekt hos kurdere nord i Syria. Hun er terrorist. Den andre nordmannen er i samme områder og er i kontakt med dem som holder terroristen i…

Forstår Folkvord mfl at det må en storkrig til for å få opprettet Kurdistan?
Kurdistan består av områder både i Tyrkia, Iran, Syria og Irak, disse fire land ønsker ikke Kurdistan. Kurderne kan håpe på å få støtte fra USA, Saudi Arabia og Israel og kanskje også fra NATO, men dette kan være en ren taktisk og midlertidig støtte som kun fremmer disse tre lands egne interesser.

FN ber om mer penger til 5,5 millioner “internt fordrevne” i Syria. Har bare fått inn 20% av pengene. FN advarer om at hele hjelpeoperasjonen i landet er i ferd med å bryte sammen. Hvor i Syria er dette? Norske NGOer reklamerer også med uskyldige barn på tv for å få inn penger. Hva er det som skjer? Assad har gitt tilbud om amnesti til terroristene og deres familer såvidt jeg vet. Det skal vel kriges ennå mere nå da?

Bra, Eva. Kör hårt! Har hatt respekt for Folkvord, men han tryner skikkelig her.

Jeg tror at Folkvord har vært en slags muldvarp på venstresiden i Norsk politikk i årtier. En gjennomkorrupt kjeltring med høy moraliserende sigarføring på andres liv og helse. Men det er nå bare hva jeg synes.