Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hilsen til steigan.no fra Venezia

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/08/hilsen-til-steigan-no-fra-venezia/

Av Kristin Flood. Kjære Pål Steigan. Som stringerjournalist for norsk presse i Italia, blant annet i en årrekke for Aftenposten, har jeg siden 1990-tallet fulgt nyhetsbildet parallelt i Italia og Norge. Særlig den kritiske journalistikken, som har en viktig samfunnsoppgave, har endret seg. Mange nye nettaviser og såkalt ‘uoffisielle’ nyhetskanaler på internett stiller kritiske spørsmål,…

4 Likes

Skal vi tillate at vi blir genmodifisert ? Genmanipulering av planter og dyr er ulovlig så hvorfor skal vi akseptere at de genmanipulerer oss ?

1 Like

Flott. Flere som Kristin.

2 Likes

Dersom folk hadde tok alminnelig smittevern alvorlig, og vi ikke på død og liv må være så globale, så hadde det ikke vært noe push om vaksiner.

Det tror du ikke på selv AnneBrit. :wink:

Vaksinen inneholder Lucifers DNA, hele verden skal gå fra Guds eiendom til Satans med vaksinen.
Aldri glem at det er problem, reaksjon og løsning som gjelder, altså at det var vaksinen som er agendaen og ikke viruset, det er bare skapt for å lure folk til å ta vaksinen.
Husker du 2019 ? Store demonstrasjoner over hele verden, eliten var livredd, så kom viruset og poff så var all opposisjon og demonstrasjoner i verden mot eliten borte som dugg for solen.

Her i kommunen er det 2 stk som har hatt viruset, de ble litt forkjøla, virkelig verdt å ødelegge landet for til evig tid… litt av en jævla pandemi, jeg tror enkelte folk har bikket bikket totalt over eller så bruker eliten sort magi for å ta over folks sinn.

Du får ringe B Høye og si du ikke vil ta 666 vaksinen og bli en hybrid under Lucifer for du er så flink og følge smitteregler og høre hva han svarer :wink:

3 Likes

Her ser du evolusjonen slik dem ønsker det, vi skal bli en del av Lucifers arme med vaksinen.
Fra Heliofant, Pet Goat 2, klokken på siden viser at det skal skje innen 21.12 2020.

hsfhsdhs

1 Like

Det er globalistene som pusher vaksiner. Hvorfor ser du ikke det?

2 Likes

No shit, Sherlock - men det betyr ikke at viruset er en illusjon, som du ser ut til å tro. Etter sytti år med vaksine-propaganda, der for eksempel jeg var helt med, fram til jeg begynte å skrive oppgave om det - på universitetet. Der lærte jeg at det var den økte forståelsen for smitte, som var den drivende faktor i å redusere dødligheten, kombinert med bedre ernæring. Vaksinene kom haltende etter.
Jeg ønsker meg bedre opplysning om hva vaksiner egentlig er, og hvordan de fungerer, samt deres begrensinger- heller enn å skremme med globalistene. Som jo igrunnen alle som drar til syden jevnt, også er.

No shit like bullshit. Det er deg det, fra A til Å. Arrogant til Ålete. Fullstendig uten troverdighet. Du lyger, manipulerer, antyder og anklager mens du hevder å være Kristen. Nå endetia her og du håper på at menneskeheten skal utryddes så du ikke skal dø alene for så å påstå at jeg vil samme som du.
Jeg vil ikke samme som du. Det jeg vil er at Hans rike kommer uten at frafalne hjelper fienden slik du gjør. At folk skal åpne øynene å får en rettferdig mulighet til å ta et ærlig valg for Gud ved å elske alle uansett hvem de er, uten unntak. Du og jeg er like som dag og natt. Jeg elsker mennesker, du hater mennesker. Jeg foretrekker sionister til deg. I det minste skjuler ikke de sine uærlige hensikter.
Jeg kommer aldri til å kommentere deg igjen eller lese hva du skriver for du er lik Olaf. En driver med gaslighting og propaganda. En elitens papagøye som later som du bryr deg om folk.
Her er et lite tips. Å komme til himmelen for å være med Gud betyr å alltid motstå fienden mens å støtte fienden er å fornærme faren ved å frasi seg sønnens navn. Du tror du kan lure Gud men det kan du ikke. Han ser hva som er i oss og vet alt og du er godt og vel gammel nok til å vite det. Jeg kommer ikke til å be for deg lenger. Det overlater jeg til deg selv.

2 Likes

Traff godt med den, skjønner jeg.

Da er det lykkedagen din i dag AnneBrit, her får du vite alt fra A til Å om super vaksinen Bill Gates og George Sorros har mikset til oss på bare 10 min :slight_smile:

1 Like

Jeg skjønner hva du mener. AnneBrit er tilsynelatende bemerkelsesverdig redd for å dø av Covid-viruset samtidig som hun klager sin nød (miserabelt liv?) og sier hun er kristen. Så vil hun at folk skal holde seg hjemme på bekostning av arbeidsplasser mens hun selv lever på Staten (NAV) for øyeblikket fordi hun er syk. Hvem skal fø henne når ingen kan jobbe? Noe skurrer i logikken til denne dama. Det begynner å bli litt irriterende…

2 Likes

Ja, nettopp Kjetil. Hun driver å klager istedenfor å vise tro og bryr seg kun om seg selv. Hun viser ingen hjerte for andre enn seg selv.

2 Likes

Til Mari og til smurfen og til Kjetil:
Nå ble det veldig mye kalking her. Kan dere ikke ta sånne diskusjoner på privaten? Det blir liksom litt off topic, eller usaklig, som noen kaller det, hvis alle må diskutere hverandre hele tida. Eller?

4 Likes

Du skremmer ikke meg, med spøkelsene dine.
Jeg er kjent med dem og deres agenda. Men det er ikke akkurat noe nytt, at rikinger legger planer for oss.
Det er gammelt som arvesynden.
Men dersom det er vaksiner du frykter, så kan jeg ikke med min beste vilje skjønne hvorfor dere er så imot generelle smitteverntiltak? De er mye mer effektive enn vaksiner vanligvis er, og sannsynligvis gjøre behovet for vaksiner mindre.

Godt med litt baksnakk, sånn på morraskvisten?

Jeg tror ikke at det bare er jeg som kan bli smittet. Jeg bryr med mer om å unngå å smitte noen andre,og derfor støtter jeg de generelle smittevernstitakene. Mari er overbevist om at viruset er en bløff, og kan ignorerers. Jeg er ikke villig til å ta den sjansen. Jeg går nok i begravelser.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.