Nyheter MDTV Forum Om Doner

Hellas krever tyske krigsskadeerstatninger

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/06/hellas-krever-tyske-krigsskadeerstatninger/

Av Kjetil Grønvold i Athen. Jeg har blitt så gammel og skrøpelig, forklarer hun. Den vevre og hvithårede gamle kvinna rister avvergende på hodet i det jeg spør henne. Hun forteller gjerne. Men hun «vil ikke ha navn og bilde i avisa».   Hukommelsen er ikke som den var. Men allikevel…Jeg glemmer aldri det som…

Etter at grekernet har reddet tyske banker fra undergangen, er det vel som forventet. Det var snakk om det allerede den gangen. Spørsmålet er heller om tyskerne er de eneste som har påført Hellas skade.
Jeg mener å huske at det er flere som har hatt noe å føre med grekerne i nyere tid.

Liket av Hitler var knapt nok blitt kaldt før England gikk til krig mot Hellas og tvang på dem en konge folket ikke ville ha.

De blåblodige reptilene har aldri brydd seg om hva folket mener, de skal leve i luksus til evig tid i vakre slott og folket skal betale for det enten de vil eller ikke.

Etter det jeg forstår har de tenkt seg en tur under jorden - mens de tar livet av oss. Det står om det i Bibelen også, og alt tyder på at det nærmer seg slutten av den.

Så Bundesrepublikken skal betale for det Tredje Riket pga. EU-banker’s framferd?

Norrøn eskatologi skildrer en kamp mellom Thor og slangen Jormundgand - som har vokst seg så stor at den strekker seg rundt hele verda. Thor og Jormundgard utsletter hverandre i dette ragnarok.

Til forskjell fra alle andre endetidsforestillinger, er det kun en ny begynnelse i min. Men noen kommer til å få det vondt. Hvem, er ikke opp til meg å bestemme- for jeg skal prinsipielt ønske at alle slipper unna.

Det forklarer den ekstremt merkelige oppførselen på Bilderbergerne i år.

Alle de bibelske profetiene kulminerer i 2019, allerede nå i juni kan det bli veldig vått.

Reptilene og Nephilimerne vil få det tøft fremover :slight_smile:

…men vil det bli oppreisninger etter din nye begynnelse?

–I min ungdom (som ifølge banken endte i fjor) var jeg påvirket av en amerikansk historiker som lærte bort metoder for kreativ problem-løsning. Han foreslo at man skulle beskrive sitt problem, og så frigjøre seg fra det man vet ved å lukke øynene og spørre sin underbevissthet om et bilde som gir en løsning på problemet - ved å beskrive dette bildet på en sanserik måte, så kan en ny og uventet løsning oppstå. Det underlige er at man kan begynne med et nær hvilket som helst bilde, og likevel oppnå nye tanker og løsninger, fordi menneskets intelligens ligger i sjølve tolkingen av bildet. Dette gjør at tilmed upersonlig astrologi kan ha verdi i å gi innsikt og refleksjon, om ikke spådommene er for konkrete og suggerende.

Med dette ovenfor som bakgrunn vil jeg se nærmere på det utvidede sitatet ditt fra Johannes’ åpenbaring (Revelation 6, 12-17):
And I beheld when he had opened the sixth seal, and, lo, there was a great earthquake; and the sun became black as sackcloth of hair, and the moon became as blood; and the stars of heaven fell unto the earth, even as a fig tree casteth her untimely figs, when she is shaken of a mighty wind. And the heaven departed as a scroll when it is rolled together; and every mountain and island were moved out of their places. And the kings of the earth, and the great men, and the rich men, and the chief captains, and the mighty men, and every bondman [slave, tjener], and every free man, hid themselves in the dens and in the rocks of the mountains; and said to the mountains and rocks, Fall on us, and hide us from the face of him that sitteth on the throne, and from the wrath of the Lamb: for the great day of his wrath is come; and who shall be able to stand?

Vi kan i dag tenke oss at uavhengige underjordiske hvelv eller sjølforsynte romstasjoner kan bli en måte for de rikeste å prøve unnslippe en høyteknologisk krig, men her vil jeg si du bruker en overdose velvilje i å gi Johannes’ åpenbaring denne meningen. I det utvidede sitatet beskrives det at nærmest alle flykter inn i fjellene for å velge sitt eget endelikt fremfor vreden utenfor (i likhet med legenden om Sta. Sunniva). Om sitatet kom fra en ekstern, allvitende kilde, så er det forresten flaut at denne allvitende kilden glemte at andre stjerner er mange lysår borte fra vårt solsystem og ikke regelrett kan falle ned på jorden. En kosmologisk omstendighet som kunne tilsvare at stjerner “falt ned på jorden” ville være at vår del av galaksen kollapset på seg sjøl i et sort hull, noe som ifølge astronomer ikke er i ferd med å skje.

Da foretrekker jeg å bruke vårt norrøne ragnarok som et bilde til å beskrive den forestående samfunnsutviklingen av apokalyptiske proporsjoner. Det har vært åpenbart en stund for de som er bevisst den eksponentielle teknologiske utviklingen, særlig innenfor automatisering og maskinintelligens, at samfunnet slik vi kjenner det snart vil opphøre. I denne, vår høyst reelle endetid, er slangen Jormundgand, som har vokst så mye at den omslynger hele jorden, den korrupte jødemakten (som ikke reflekterer norske eller europeiske verdier og interesser), mens Thor er et norrønt sinnelag som søker å gjenopprette balanse i naturen ~ om nødvendig med lynets vrede.

Vår hjernebark var så langt vi mennesker kom, men det som kommer etter oss vil ha ubegrenset tankekraft. I det siste oppgjøret kan vi spå at jødene vil feile i å gjøre Israel til verdens informasjonshub, knust av viljen til sjølstyre og balanse fra skikkelser som germanske Elon Musk. Men til syvende og sist vil alle forsvinne…forvandlet og erstattet av vår etterkommer.

Mener du å påstå at det finnes øgle-mennesker? Om du er patologisk paranoid, så vet jeg ikke hvordan jeg kan hjelpe deg. Men jeg håper at du derimot lider av en kombinasjon av for lite kontakt med mennesker og natur, for lite vitenskapelig utdanning, og for mange sære Youtube-videoer. I så fall vil jeg på det sterkeste anbefale (utover litt endring av miljø) å lese Richard Dawkins’ The Selfish Gene (og skrive ned dine tanker underveis) som gir et fremragende vitenskapelig perspektiv på hvordan naturen og mennesket fungerer, og som trener deg i å “tenke vitenskapelig”. At det finnes øgle-mennesker gir ingen rasjonell mening i evolusjonsteoriens perspektiv, som er den eneste solide teorien vi har for menneskets utvikling fra et tidligere stadium. Vitenskapen kan i dag gi en svært god forklaring på hvordan “naturens lover” gjør at komplekse molekyler kunne utvikle seg til avanserte, multi-cellulære organismer.

Det er forresten én ting at du tror på øgle-mennesker, og en annen om du ikke forstår at dette er langt utenfor sfæren av det vanlige mennesker oppfatter som en fornuftig oppfatning. Når er det jo dessverre mye som er innenfor den politisk korrekte sfæren av “fornuftige” ting man kan mene, som Erland’s jøde-perspektiv og Per Dorup’s Sovjet-apologi, men det er greit å trene seg i å oppfatte statusen til diverse perspektiver i ulike miljø, slik at man bare trenger å tråkke i salaten når man vil gjøre det med overlegg.

Vi som har lest litt i skriften venter jo på at ugraset skal samles og brennes, før hveten kan høstes. Jesus selv sa det.

Jeg har lært at vi alle har en reptil-hjerne, det er den som er reserveløsningen, om en kan si det slik.
Og så hadde vi jo øgle-kongen personlig.

Dream on - snart kommer himmelen fallende i hodet på deg :wink:

Ja, det hadde jeg helt glemt. Godt påpekt. Her er visst våre utvidede familier:

Mennesker
Primater
Pattedyrliknende krypdyr [sic]
Urreptiler
Panserpadder
Kjøttfinnefisker

Jeg liker også denne oversikten for menneskehjernen:
image

BRAIN ONE (one dimension): Medulla/Cord
Impressions impinging on point of awareness in fish or infant.

BRAIN TWO (two dimensions): Pons
Amphibian or infant aware of objets with extent across vision. Lives and moves in a plane.

BRAIN THREE (three dimensions): Midbrain
Reptile or infant sees in stereo, acquires verticality. Objects are solids.

BRAIN FOUR (four dimensions): Cortex
Human has sense of time; retains and uses awareness of things which are not immediately present in his senses.

Jeg lurer på hva som vil skje hvis koblingen mellom delene blir forbedret.

Artikkelen er god den.

Vil dog få nevne vedr. følgende du skriver om greske ofre under 2. verdenskrig:
" Nest etter Polen var Hellas derfor det verst rammede landet i Europa".

Det er simpelthen en direkte gal påstand.
De følgende land hadde større %-vise taptall enn Hellas:

• Litauen; 14,5%
  • Sovietunionen; 13,5%
  • Latvia; 12,5%
  • Tyskland; 8.5%

De følgede to land hadde tapsnivå som Hellas:

• Yugoslavia; 8%
  • Estland; 7,5%

( tallene varierer noe alt etter hva kilder man benytter ).

Når det er sagt
Det pågikk også i to faser en borgerkrig i Hellas under 2. verdenskrig. Denne fortsatte etter 2. verdenskrig i årene 1946-1949.
Med i sum samlede greske tapstall i størrelsesorden ca 200000.
Tapene i borgerkrigen under 2. verdenskrig inngår i de greske 2. verdenskrig tapstall.
Det er trolig ikke sikkert avklart at tapene 1946-1949 ikke (delvis) også inngår i 2. verdenskrig tapene oppgitt for 1940-1945. Det meste var uklart både under, og ikke minst etter 2. verdenskrig var over.

I boka vår blir vi advart på det sterkeste mot slike som dere, reptilene og Nephilmernes lakeier.

I boka vår så omtales slike som dere som jobber mot skaperverket og skaperen for satanister og løgnere man skal holde seg langt unna.

Ikke fortvil, jeg vet hvordan jeg skal hjelpe deg, les boka vår, Bibel kalles den og ta til deg Jesus så klarer du å komme deg ut av havet av løgner og få evig liv :slight_smile:

Eller du kan lese boka til Dianas bestevenninne Christina Fitzgerald, med fare for at du aldri mer får sove etterpå.

Hvem dere? Jeg og AnneBrit?

Du tar feil. Vi kommer fra en langt eldre orden - panserpaddeordenen. AnneBrit er min panserpaddedronning, mens jeg er thormothr - den opplysteste av panserpadder.

…forresten så er gamle-testamentet en samling semittiske historier/normer. Det er ikke din bok; en patetisk påstand og forsøk på kulturell appropriering. La meg gi deg en kort oversikt over boken “din”:

GT - semittiske historier/normer
Evangeliene - Jesu universale budskap (som er anti-jødisk/talmudisk av natur)
Johannnes’ åpenbaring - vanvidd
Brev - whatever

Vær så god.

Jeg er dessuten oppriktig nysgjerrig på hvilken måte du tenkte for deg at jeg er en “lakei for reptilene bla bla”. Hvordan foregår dette presis? Gjennom epost-korrespondanse med instrukser? Med belønning gjennom PayPal?

Regner med du ikke er helt tilbakestående siden du klarer å skrive.
Alt dette er main stream kunnskap så trollingen din gjør deg bare selv til latter for oss andre.

Belønningen din er som vi lærte på søndagskolen, brenne til evig tid.

I tiden vi lever i nå inntreffer det en ekstrem polarisering, de som vil brenne klamrer seg til the dark side og vi andre velger evig liv og tar sterk avstand for alt du står for.
Mulig du har rett i at du er apekatt, men for all del ikke bland oss andre inn i det.
Alt ble til av ingenting sekten din får i det minste oss andre selvtenkende skapninger til å få oss en god latter.

Håhå, den kom kjapt! Din flammegud skal altså brenne meg til evig tid fordi jeg trollet deg? Så fornærmet han blir på dine vegne! Men det du ikke tenkte over er at det ikke er trolling om noe er opplagt tøys eller dønn seriøst, og da slipper jo jeg unna siden sekten min faktisk er en godt etablert og gammel orden. Dessuten er jeg ikke sikker på om din flammegud Jehova egentlig er en flammegud, eller om han kanskje heller er en blåsegud. For bare les dette her:

The oldest plausible recorded occurrence of Yahweh is as a place-name, “land of Shasu of yhw”, in an Egyptian inscription from the time of Amenhotep III (1402–1363 BCE), the Shasu being nomads from Midian and Edom in northern Arabia. In this case a plausible etymology for the name could be from the root HWY, which would yield the meaning “he blows”, appropriate to a weather divinity.
Wikipedia/Yahweh

Likevel, uansett om din Jehova prøver å brenne eller blåse på oss panserpadder, så vil det ikke hjelpe. Tillat meg å forklare. Vår gud, Paddeguden, er en langt, langt eldre vesen enn Jehova som vi bare vet fantes ett eller to tusen år før Jesu fødsel. Og våre nær uleselige inskripsjoner på forsteinede tavler av siv, så står det at vår verden snart skal fylles av væte og bli til en evig sump av hvit melk. Ikke bare jorden, men kanskje alt det vi nå forstår som Melkeveien. Dette er også grunnen til at vår galakse fikk dette navnet, ved at en rekke medlemmer av panserpaddeordenen påvirket navnvalget i påskudd om at stjernene samlet sett ser ut som hvit melk. Som kjent er padder eggleggende skapninger, og Paddeguden har en lignende form sjøl om den er transcendental. Dette er grunnen til at Paddeguden i dag ikke er kjent blant mennesker utenfor vår orden, fordi hun i lange tider har vært i en tilstand av metamorfose. På grunn av historiens gang har mennesket utviklet seg til å bli pattedyr, men dette er en skeiv utvikling. Når Paddeguden kommer tilbake vil hun komme tilbake i en form som kan beskrives som halvt eggleggende skapning og halvt pattedyr. Dette vil gjøre hun i stand til å også forvandle verdige mennesker til halvt eggleggende skapninger. Dette høres ut som et tilbakesteg, men det er egentlig et framsteg fordi mennesket har utviklet seg feil (som vi jo ser av alle krigene og elendigheten rundt oss). Om panserpaddeordenen har tolket inskripsjonene rett, så er nå Paddeguden ved slutten av hennes metamorfose. Derfor er panserpaddeordenen nå begynt å snakke åpenlyst om at vår orden eksisterer, og hva som er i ferd med å skje. Og vi tror at de som føler at det er noe kjent med vårt budskap, eller føler en eller annen tiltrekking til oss, at disse menneskene er de som hører hjemme hos oss og som er i stand til metamorfose. Nå som det er sagt, så kan jeg videre fortelle at Albert Einstein oppdaget at all materie er energi - men det han ikke visste er at all materie kan omformes til den melkelignende substans som det er lovet skal bli når Paddeguden kommer tilbake. Når dette skjer vil alle som oppnår metamorfose gjennom panserpaddeordenen være i sitt rette element i denne livgivende substansen, mens hatske mennesker som kjemper imot er fordømt til å forbli som uutviklede rumpetroll i forhold. …Nå forstår du kanskje hvorfor jeg ikke er redd for hverken flammer eller vind. Når alt rundt oss er som en våt sump, så kan ikke flammer gjøre noe, og på bunnen av en dam er det alltid stille…

Jeg forventer ikke at du skal tro det jeg skriver ved første øyekast. Det hadde heller ikke jeg gjort, og jeg ber bare om at du kan være åpen for det. Jeg beklager at jeg var uhøflig tidligere; det er bare fordi jeg av og til blir sint når folk ikke tror meg. Men jeg tenker også…hvordan kan folk vite at de skal tro meg, og er det da vits å bli sint?

Vennlig hilsen
thormothr, den opplysteste av panserpadder