Nyheter MDTV Forum Om Doner

Havariet ved Karolinska universitetssjukhuset

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/havariet-ved-karolinska-universitetssjukhuset/

Av Øyvind Andresen. Hvordan et konsulentselskap klarte å rasere Sveriges største sjukehus Dette er den utrolige historien om ødeleggelsen av det sjukehuset som hadde høyest prestisje i Norden, det høyspesialiserte Karolinska universitetssjukhuset i Stockholms län. Dette er historien om hvordan det amerikanske konsulentselskapet Boston Consulting Group overtok ledelsen av sjukehuset og omorganiserte det etter sine…

4 Likes

Kjernen i norske helsevesen er det skal være kontrollert. Alternative tilbud skal være forbudt … med tiltale om kvakksalveri om nødvendig. Høyt kvalifiserte leger skal sies opp dersom ikke bestemte rutiner følges. Deretter skal de samme legene ikke tillates etablere egen praksis.
Jeg ser jo at vi blir sykere og sykere, og at statistikken er humbug. Det følger samme system som for Bill Clinton: Hjerteoperasjon. Ny hjerteoperasjon. Ny dobbelsidig hjerteoperasjon. Ny firedobbel hjerteoperasjon.
-Er jeg nå frisk?
-Nei. Selvfølgelig ikke.
-Tåler jeg flere operasjoner?
-Neppe

Bill Clinton

Det minst uhyggelige ved det

Verre scenarioer beskrives i kommentarfeltet.