Nyheter MDTV Forum Om Doner

Haaretz: Jeffrey Epstein var i økonomisk partnerskap med tidligere israelsk statsminister

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/07/haaretz-jeffrey-epstein-var-i-okonomisk-partnerskap-med-tidligere-israelsk-president/

Jeffrey Epstein, forretningsmannen og den registrerte sex-overgriperen som er tiltalt for ytterligere flere tilfeller av overgrep mot unge kvinner, var forretningspartner med den tidligere israelske statsministeren Ehud Barak. Epstein bidro med hjelp til finansieringen av selskapet Barak stiftet, melder den israelske avisen Haaretz. Jeffrey Epstein ble nylig arrestert og siktet for sex-trafikk med jenter ned…

2 Likes

Noe urettferdig. Acosta kom inn for å redde smulene etter at det lokale politiet hadde droppet anklagene totalt, men om Acosta forteller sannheten, fikk han beskjed av sine overordnede om å droppe saken fordi Epsten var “etterretning.”

That seems odd: Why wouldn’t police bring their case to the local prosecutor, who was overseeing the investigation and issuing subpoenas?

Because they did.

Unfortunately, the local prosecutor in this case was a sleazebag, activist Democrat named Barry Krischer.

Barry Krischer er forøvrig en stor donor til ADL, om noen skulle være i tvil om etnisiteten.

2 Likes

Dette er i følge daværende påtaleadvokat ikke tilfelle.

1 Like

Det er jo han som droppet tiltalen som sier dette, og du er vel enig i at han må gjøre dette selv om han lyver?

Last year, the ADL honored Krischer with its Jurisprudence Award.

https://www.ruthfullyyours.com/2019/07/11/the-democrat-who-let-jeffrey-epstein-get-away-why-is-no-one-talking-about-barry-krischer-daniel-greenfield/

1 Like

Ja - Palm Beach er som et lite Israel. Men akkurat som i Israel, så finnes det enkelte gode epler. Eller hadde vi nok fortsatt ikke ant noe, er jeg redd. Vi får se hvor de neste eplene faller. Acosta vil ingen savne, uansett.

Når det gjelder Ehud Barak, så er han liksom eksemplet Nuttyahoo holder fram, når han prøver å vri seg unna korrupsjonstiltalen. Barak ble nemlig dømt for det samme. Forskjellen er hva slags korrupsjon - Nuttyahoo har gjort det som statsminister, Barak ikke (som vi vet).

2 Likes

Som politimannen som ikke fortalte Krischer om Epsteins navn, da han regnet med at det ville føre til at etterforskningen ble lagt ned, og han var et godt nok menneske til å fortelle om det etterpå.

Ellers så må jeg nok innrømme at flest gode epler finner man hos de kristne, selv om jeg kan styre meg for prektigheta.

2 Likes

Joa- den kan være irriterende, det er jeg helt enig i. Greie er at jeg har vært så benådet at jeg har fått prøve dette , mange ganger (det er en variant av å møte meg i døra).

2 Likes

En annen ting jeg liker, er at det er grenser. Ikke så mye grenser for sosial oppførsel, for det bryr jeg meg ikke så mye om, men at det er grenser for hva du kan gjøre med andre mennesker.

Kristne vil ikke lage 1984, og når det gjelder prektigheta, så må vel de som er gode samfunnsborgere som faktisk prøver så godt de kan, kanskje få lov å være det. At samfunnet har blitt atomisert, vel også noe de prektige kan få jobbe med, da dørstokkmila hindrer folk i oppsøke dem selv.

1 Like

Du blir ikke frelst av å omgåes kristne. Du blir frelst ved å snakke med Jesus.

2 Likes

Joda. Jeg har sett det flere ganger, og du har fortalt noe om en svigersønn som ble kristen. Dørstokkmila er der om man vil snakke med Jesus også.

Det er også riktig at det ikke virker på alle, da jeg ikke har blitt kristen av å omgås kristne, men da folk som regel ikke ser noe mer ned på kristne om man blir kjent med dem, så ser jeg ikke helt problemet.

1 Like

Det har nå dukket opp store mengder filmer og bilder fra Pedo øya til Epstein, Bill Clinton som ble grundig avslørt i Pizzagate eller pedo gate som det var er nå på nytt avslørt.
Her kommer mange hoder til å rulle, enste er jo at nesten hele super eliten er pedoer og med i sataniske brorskap så mye vil nok bli gjort for å skjule fakta slik som alltid.

https://www.eutimes.net/2019/07/footage-of-abused-children-captured-on-epsteins-pedo-island-underneath-the-temple/

2 Likes

Det skal etter sigende blitt inngått våpenhvile mellom Bush-klanen og Trump - og det er mulig at demokratene er deres felles prosjekt.
Mossad trenger ingen pressmidler mot Trump, for han går frivillig dit Nuttyahoo leder. Sannsynligvis siklende etter sin egen datter. Til full applaus fra de pentagon-kristne.

2 Likes

Kristne kan være med å blidgjøre deg, men kontakten er direkte og har ingenting med fortjeneste å gjøre.
Alle mine favorittpredikanter har vært store syndere, også i verdens øyne. Jo større gjeld du får ettergitt, jo større er takknemligheten.

1 Like

Det var vel først andre jeg tenkte på. Jeg har nok kristenkontakt, men vi lever som sagt i et atomisert samfunn hvor mange har brukt for et fellesskap.

2 Likes

Nydelig sang. Treffer godt hjem

1 Like

Dette vil anti-sionistene omformulere til at Barak / Mossad finansierte Epstein. Epstein var en løpegutt for “a greater Israel” … osv.