Nyheter MDTV Forum Om Doner

Greta Thunbergs tale i FN. Så langt, men ikke lenger?

Fordi du sprer rasistisk hatpropaganda mot muslimer.

Muslimer er ikke en rase, og Islam er en kvinnefiendtlig religion/ideologi!

Har du også kjøpt “slike muslimske varer” som denne jenta snakker om, Torgeir?

Fordi raser blant mennesker ikke finns. Men rasisme finns for det, og muslimhat er en form for rasisme, akkurat som jødehat også er det.

Jeg forstår at du er ulykkelig og angrer på at du ble muslim!
Hvis du trenger hjelp til å komme deg ut, så har vi en støttegruppe, det er bare å ta kontakt så hjelper vi deg! :slight_smile:

1 Like

Den tanken har slått meg også. La oss arrangere et rosetog for Torgeir på Furuset. “Slipp Torgeir fri”" .

Ja det vil sikker bli en stor suksess :slight_smile:9272_10151167572304401_1437175440_n-_1-memes-kenya-africa-e1401320773180

1 Like

Burde ikke toget gå til Haugesund?

Jeg tror den dølle Torgeir er den dølle Torgeir. Kan ikke skjønne at noen ville late som de er deg.
Sjekk ut Joel Brand på wiki

1 Like

Selv om det er tilfellet, så fikk vi vite at Torgeir og Kjell er enig om nesten alt, bortsett fra hva som skjedde i Kambodsja under Pol Pot, og at det er en god grunn for å hate hverandre.

Jeg fikk en “like” av Torkjell. Mao liker han nazisme og jødeutryddelse.
Hm.
Dette blir forvirrende. Men jeg tror ikke det er noen uenighet om Røde Khmer. Tor driver med taqqia. Kjell er mer rett fram. Konsekvensen av begges idealer vil uansett bli det samme

Hva om jeg informerer deg om at muslimene i Kambodsja (cham-folket) var blant ofrene for Pol Pots folkemord. Endrer du mening da?

Hva endrer det om det var muslimer som ble drept?

Ikke for meg nei, jeg var knallhardt mot Røde Khmer før jeg ble muslim, men jeg ville tro det ville kunne ha betydning for hva Tjatta tenker om hva jeg tenker om Røde Khmer.

Så assimiliasjon er folkemord, bare ikke for hvite?

A large Cham diaspora also established in Malaysia following the turbulence during the Pol Pot regime, where they were quickly assimilated with the local Malay population.

Nei, assimilasjon er ikke folkemord. Det er det Pol Pot dreiv med som er folkemord i Kambodsja, ikke malaysiske myndigheter i Malaysia.

For å avklare at det på ingen måte er noen overdrivelse når jeg karakteriserer det som skjedde under Pol Pot som nazilignende:

Cham Muslims[edit]

According to Ben Kiernan, the “fiercest extermination campaign was directed against the ethnic Cham Muslim minority.”[55] Islam was seen as an “alien” and “foreign” culture that did not belong in the new Communist system. Initially, the Khmer Rouge aimed for the “forced assimilation” of Chams through population dispersal. Pol Pot then began using intimidation efforts against the Chams that included the assassination of village elders but ultimately ordered the full-scale mass killing of Cham people. American professor Samuel Totten and Australian professor Paul R. Bartrop estimate that these efforts would have completely wiped out the Cham population were it not for the overthrow of the Khmer Rouge in 1979.[56

Hvorfor er wikipedia en god kilde her, men ikke når det kommer til de mulimske voldtektsgjengene i England?

Vi vet i dag at professorer løy om dette lenge, så at professorer er sanhetskilder under den kalde krigen på betente tema, kjøper jeg ikke. Til det har vi alt for mange eksempler på at professorer skriver slik makta vil om de vil være professor i morgen, så intill det er en god grunn til det, så ser jeg ingen grunn til å ta stilling til i hvilken grad massedrap på muslimer var Pol Pot politikk eller ikke.

Hvorfor skulle dette få meg til å endre mening?

Ikke akkurat en nyhet at kommunistene har vært mest brutal mot troende. Slik var det vel i Sovjet også. Og Kina Idag

Nei, det var tåpelig av meg. Premisset da var at det skulle eksistere en slags indre logikk i ditt bisarre forestillingsunivers.

Jeg skjønner ikke hva du mener så jeg får tippe; Det er ekstra fælt om det er muslimer som er offer